1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

פתיחת עסק אונליין – 5 טיפים מנצחים

 

מדריך ישר ולעניין לעצמאי המתחיל.

מאת: יורם שיפר

הכלים המתקדמים שפותחו בשנים האחרונות מסייעים לבעלי עסקים קטנים להקים ולנהל את העסק ברמה שאינה נופלת מזו של הגדולים בכל היבט כולל: ניהול קשרי לקוחות, שיווק, תשלומים והנהלת חשבונות. הכנו לכם כמה טיפים המבוססים על שימוש במערכות הדיגיטליות השונות באמצעותן תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות, לחסוך בהוצאות, להגדיל את ההכנסות ולהזניק את העסק קדימה.

 טיפ 1 – התמידו בשיווק העסק

פתיחת עוסק זעיר מלווה בהשקעה בלתי פוסקת בשיווק באמצעים שונים. מערכת דיוור היא כלי שיווקי יעיל באמצעותו ניתן לשלוח מיילים ומסרונים ללקוחות שרכשו מכם בעבר וללקוחות מתעניינים, לקדם מוצרים ושירותים על ידי קמפיינים פרסומיים, לספק ללקוחות מידע מקצועי כמו סרטונים ומדריכים, לשלוח סקרים לקבלת משוב על השירות ועוד. מערכת הדיוור כוללת מגוון פיצ'רים שמאפשרים לכם לשווק את העסק באופן מקצועי כולל: דפי נחיתה בעיצוב רספונסיבי, תבניות מעוצבות לניוזלטרים, נתונים סטטיסטיים לגבי ביצועי הדיוור, הפקת דו"חות, שליחת דיוורים לפי קבוצות, תאריכים ותכנים.

 טיפ 2 – טפחו את הקשרים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים

פתיחת עסק קטן כוללת הקמת מערך של לקוחות קבועים, שמירת קשר רציף עמם וגיוס לקוחות חדשים. מערכת ניהול קשרי לקוחות  CRM, מאפשרת לבעלי עסקים לשפר את רמת השירות ללקוח, להפוך לידים ללקוחות משלמים, לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את המכירות. מגוון הפיצ'רים של המערכת כוללים: תיעוד של הפעילות העסקית, הפיכת מתעניינים ללידים ובהמשך ללקוחות פעילים.

טיפ 3 – עברו לחשבוניות אונליין

פתיחת עסק כוללת הפקת קבלות או חשבוניות מס דיגיטליות ללקוחות, הנשלחות בלחיצת כפתור. חשבוניות דיגיטליות חוסכות לבעלי עסקים זמן, כוח אדם ועלויות, מקנות לעסק תדמית חדשנית ועוזרות לשמור על סביבה ירוקה. מערכת חשבוניות אונליין מצוידת במגוון פיצ'רים התורמים לניהול מיטבי של העסק כולל: הפקת דו"חות, ניהול הוצאות והכנסות, מעקב אחר חיובים, סליקת אשראי באינטרנט, חישוב סכום החשבונית והמע"מ באופן אוטומטי ועוד. חשוב לוודא שהחברה שמפיקה את החשבוניות הדיגיטליות מאושרת על ידי רשות המיסים ומספקת חשבוניות הנושאות חתימה דיגיטלית מאובטחת, שלא ניתנת לזיוף או שינוי.

טיפ 4 – התחברו למערכת סליקה מאובטחת

פתיחת עסק אונליין בין אם מדובר על פתיחת עוסק פטור או על פתיחת עוסק מורשה, מלווה בהתחברות למערכת סליקה המובילה לחיסכון בעלויות, לחיזוק תדמית העסק ולשיפור באיכות השירות. המערכת כוללת פיצ'רים כגון: שמירת פרטי אשראי באמצעות טוקן דיגיטלי מוצפן ויצירת דף מכירה רספונסיבי עם טופס חיוב מקוון. בעל העסק נהנה ממערכת נוחה לשימוש המאובטחת תחת התקנים המחמירים ביותר ומתמיכה מקצועית. הלקוח נהנה מחוויית משתמש מיטבית עם מגוון אפשרויות תשלום ורכישה בטוחה 24/7 מכל מקום ומכל מכשיר.

טיפ 5 – בחרו בחברה מקצועית המספקת מערכות מתקדמות לעסקים

כדי ליהנות מהיתרונות העצומים של התוכנות המתקדמות, מיד עם פתיחת עסק אונליין מומלץ לבחור בשירותיה של חברה מובילה ואמינה, שמספקת לבעלי עסקים פתרונות דיגיטליים להתנהלות אופטימלית בעסק שמזניקה אותו מעל למתחרים.

חברת INVOICE4U – מגוון פתרונות מתקדמים לעסקים

חברת INVOICE4U אשר הוקמה בשנת 2004 על ידי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות', מהמובילים והגדולים בארץ, מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ויעילים לעסקים כולל: מערכת סליקת אשראי, הפקת חשבוניות דיגיטליות, דיוור ישיר ללקוחות, מערכת ניהול לקוחות CRM, ניהול הוצאות ועוד. לקוחותינו נהנים משירות לקוחות אישי ואדיב, תמיכה טכנית מקצועית והדרכה ללא תשלום.

הצטרפו לעשרות אלפי עסקים שבחרו ב-INVOICE4U

למידע נוסף אתם מוזמנים לצור עמנו קשר

 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדו לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.