
להבין על מה יוצא הכסף

שירות כערך מוסף
שאלות ותשובות
-
איך עובדת מערכת ניהול ההוצאות?
Invoice4u היא מערכת הנהלת חשבונות מלאה הכוללת גם מודול רישום הוצאות. באמצעות המערכת, מי שאינו מנהל את החשבונות שלו אצל רואה חשבון, יכול לנהל את הנהלת החשבונות בעצמו, להפיק דוחות הכנסות והוצאות, דוחות למע"מ ומס הכנסה ועוד, בצורה קלה ופשוטה. המערכת אף מחשבת את המע"מ באופן אוטומטי.
-
איך רושמים הוצאות במערכת?
לא צריך להיות מנהל חשבונות כדי להתאים חשבוניות לסיווגים: 1. נכנסים למסך קליטת הנתונים (הוצאות, הכנסות, רכוש קבוע וציוד).2. מתחילים להקליד את סוג ההוצאה שרוצים לרשום והתוכנה כבר מציעה סיווגים אפשריים. למשל: אם נרשום את המילה "דלק" התוכנה תציע את הסיווג "רכב – דלק". אם נרשום ספרות / השתלמות / מקצועית – יתקבל הסיווג "ספרות מקצועית/השתלמויות". לחיצה על הסיווג תעביר אותך לרישום ההוצאה המתאימה.3. לרשימת כל הסיווגים לוחצים על "לרשימת כל ההוצאות" 4. ישנה אפשרות להעלאת מסמכים מהירה, תחת תפריט קליטת הוצאות.
5. ההוצאות השכיחות שלך יופיעו ב"ענן תגיות" בחלק התחתון כדי לחסוך לך חיפושים מיותרים. -
איך מטפלים בקיזוז מע"מ?
חשוב: כל הרישומים בהנהלת החשבונות חייבים לכלול מע"מ. התוכנה מקזזת בהתאם לסיווג שבחרת ומחלצת מע"מ מכל רישום על פי הצורך. אם אין לך חשבונית מס, עליך לרשום בסיווג הוצאות ללא מע"מ (למעט הוצאות שבד"כ לא כוללות מע"מ, כמו: אגרות וביטוח – אותן יש לרשום כרגיל).
-
אפשר לרשום הוצאות גם דרך הטלפון הנייד?
כן, אפשר לצלם חשבוניות, להעלות מסמכים ולרשום הוצאות בקלות גם מהנייד. המערכת מזהה את הספק לפי שם או עוסק מורשה, ואם נרשמה בעבר הוצאה מהספק הזה, המערכת משייכת אותו אוטומטית לסוג ההוצאה, ולך נותר רק למלא כמה נתונים ו… זהו, ההוצאה רשומה. המסמך מצורף להוצאה ואפשר לצפות בו במערכת הנהלת החשבונות מתי שרוצים. אם זה רישום ראשון לספק, הנתונים יישמרו ומהפעם הבאה הרישום יהיה אוטומטי.