1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

הקמת עסק

כל מה שחשוב שתדעו על הצהרת הון?

מאת: יורם שיפר

עסקים אונליין נהנים כיום מפריחה עצומה בזכות הטכנולוגיות המתקדמות העומדות לרשותם, המאפשרות לבעלי עסקים לחסוך בהוצאות ולהגדיל את הרווחים. המערכות הדיגיטליות האוטומטיות מספקות מגוון כלים לניהול העסק ברמה הטובה ביותר בתחומי: ניהול לקוחות, הנהלת חשבונות, שיווק ועוד.

כיצד המערכות החדשניות עוזרות בניהול העסק? התשובות בכתבה הבאה.

שלבי הקמת העסק

הקמת עסק אינטרנטי מתחילה בשלבים בירוקרטים הכוללים פתיחת עוסק במע"מ:

הקמת עוסק פטור – עצמאי שמחזור העסקאות שלו לא עולה על 120,000 ₪ (נכון לשנת 2024)  ועיסוקו לא נכלל ברשימת המקצועות המחייבים רישום כעוסק מורשה, בהתאם לסעיף 13 לתקנות המע"מ (רישום) מוגדר כעוסק פטור. לאחר פתיחת התיק במע"מ בעל העסק רשאי להפיק קבלות עבור עסקאותיו אך אינו רשאי להפיק חשבוניות מס, מכיוון שאינו גובה מע"מ מלקוחותיו.

הקמת עוסק מורשה – עצמאי שמחזור העסקאות שלו עולה על 120,000 (נכון לשנת 2024) מוגדר כעוסק מורשה. קיימים מקצועות כמו: עו"ד, רו"ח, יועץ מס, כלכלן, מודד, מתווך מקרקעין ועוד, המחייבים רישום כעוסק מורשה גם כאשר מחזור העסקאות נמוך מהסכום שנקבע באותה שנה. עוסק מורשה מחויב להפיק חשבוניות מס וגובה מלקוחותיו מע"מ בגובה של 17% על כל עסקה (נכון לשנת 2024).

השלב הבא של הקמת עסק חדש כולל התחברות למערכות אונליין, באמצעותן ניתן לבצע פעולות המסייעות בניהול השוטף של העסק במגוון תחומים כולל:

הפקת חשבוניות דיגיטליות – הקמת עסק עצמאי כוללת שליחת חשבוניות אונליין ללקוחות. מומלץ לבחור בחברה המאושרת על ידי רשות המיסים, המפיקה חשבוניות הנושאות חתימה דיגיטלית מאובטחת שלא ניתנת לזיוף. היתרונות של חשבוניות אונליין כוללים: עלות נמוכה, משלוח מהיר למייל הלקוח, שמירה על תדמית חדשנית של העסק, שמירה על סביבה ירוקה ומגוון הכלים הנלווים להפקת החשבוניות כגון: הפקת דו"חות, ניהול הוצאות ומערכת ניהול לקוחות, עוזרים בניהול מיטבי של העסק.

מערכת סליקת אשראי – הקמת עסק קטן מלווה בשירותי סליקת אשראי הכוללים מגוון פיצ'רים לניהול אופטימלי של העסק ולהגדלת מעגל הלקוחות כגון: שמירת פרטי אשראי באמצעות חיוב טוקן דיגיטלי מוצפן, חיוב הלקוחות באמצעות הוראת קבע, תשלום באמצעות אפליקציות וסוגי אשראי שונים, אפשרות לביצוע רכישות 24/7 מכל מכשיר ומכל מקום ועוד. חברה אמינה ומקצועית מספקת לבעלי עסקים מערכת ידידותית למשתמש, הפועלת תחת תקני אבטחה מחמירים ומלווה בתמיכה טכנית מקיפה.

מערכת ניהול לקוחות CRM – הקמת עסק מהבית כוללת ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת מתקדמת. מערכת CRM עוזרת לשמר לקוחות קיימים ולצמצם את נטישתם, להפוך לידים ללקוחות פעילים ולשפר את הקשרים עם הלקוחות. למעשה, המערכת פועלת כמחלקת שיווק יעילה ללא צורך בגיוס עובדים למטרה זו.

מערכת דיוור – רשימת תפוצה היא כלי שיווקי חשוב באמצעותו ניתן לשלוח ניוזלטרים שיווקיים לקידום מוצר או שירות, לנהל קמפיינים פרסומיים, לשלוח מיילים לשמירה על קשר עם לקוחות שרכשו מכם בעבר, לחלוק מידע באמצעות מדריכים וסרטונים, לקבל פידבק מלקוחות באמצעות סקרים ועוד.

הקמת עסק מצליח עם חברת INVOICE4U

מקימים עסק חדש? חברת INVOICE4U שהוקמה לפני 20 שנה על ידי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות', מהבולטים בתחומם בארץ, מציעה מגוון פתרונות מתקדמים לניהול העסק כולל: הפקת חשבוניות אונליין, מערכת סליקת אשראי מאובטחת, מערכת דיוור, מערכת ניהול לקוחות CRM ועוד מגוון פיצ'רים ייחודיים הפועלים בסנכרון מושלם לקידום העסק שלכם. לקוחותינו נהנים מתמיכה טכנית מקצועית, הדרכות ללא תשלום ושירות לקוחות זמין.

למידע נוסף על הפתרונות שיציבו אתכם הרחק מעל המתחרים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר

 

 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדו לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.