8 טיפים אפקטיביים לפרסום בפייסבוק

הנכסים הדיגיטליים שלכם כמו אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק, הם חלון הראווה הוירטואלי שלכם.
לא תאמינו כמה לקוחות נוטשים ש'הציצו ונפגעו' אבדתם בחודשים האחרונים כי עמוד הפייסבוק שלכם ,
לא מעודכן או לא נראה מספיק איכותי ומקצועי.
מה עושים ?  עושים!
אספנו 8 טיפים בסיסיים – אבל נכונים תמיד – כדי להתחיל את העבודה מכאן.

אתם מפרסמים את העסק שלכם בפייסבוק?

יופי!

קבלו כמה עצות לפרסום אפקטיבי.

 

  1. בניית דף עסקי ממותג

לפני שמשיקים קמפיין בפייסבוק, חשוב מאוד לבנות דף פייסבוק עסקי ולמתג אותו כראוי.
אף על פי שכל דפי הפייסבוק זהים זה לזה במבנה, אפשר למתג כל דף עם האפיון הייחודי של המותג שלכם – תמונת רקע, פלטת צבעים מעניינת, סרטוני וידאו ועוד.

חשוב לבנות את הדף באופן שיתאים לפרסום בפייסבוק, באופן שימשוך את הגולשים ובאופן שיהיה פשוט וברור לכל גולש.

  1. הקפידו על העיצוב

אתם רוצים שהמסר העסקי שלכם יעבור באופן הטוב ביותר – בין אם מדובר במוצר שאתם משווקים, שירות שאתם נותנים או כל ערך מוסף אחר:

הקפידו על עיצוב מתקדם ודאגו להתאים אותו ל”רוח” העיצובית של אתר האינטרנט שלכם.

העיצוב הזה עתיד ללוות אתכם גם בסגנון המודעות הפרסומיות שתבחרו, ולכן חשוב לבחור בעיצוב המושך את העין מחד ומעביר מסר שיווקי ברור מאידך.

  1. העלו סרטונים לדף

העלאת סרטונים לדף הפייסבוק העסקי שלכם מגדילה את החשיפה של הגולשים לדף ויוצרת הרבה יותר עניין מאשר פוסטים רגילים.

השקיעו בסרטון מקצועי, מעניין ומקורי ככל שניתן, ואל תשכחו להעלות את הסרטון לדף כקובץ ולא לעשות שימוש באתרים כמו YOUTUBE או VIMEO – שעלולים להוריד את אחוזי החשיפה שלכם.

  1. העלו תמונות, והרבה!

בדומה לסרטונים, גם העלאת תמונות יכולה לעזור לפרסום הדף העסקי בפייסבוק, משום שהגולשים בימינו נמשכים יותר לאלמנט ויזואלי מאשר לאלמנט טקסטואלי.

ככל שהתמונה תהיה פחות שיווקית ויותר תעביר חוויה או רגע אנושי, תקבלו יותר לייקים ואף שיתופים וכך תושג חשיפה יותר גדולה.

  1. תייגו אנשים – הפייסבוק יודה לכם…

תיוג אנשים הוא אחד הדברים הכי חשוב ומתגמלים ככל שמדובר בקמפיין שיווק בפייסבוק.

כשאתם מתייגים, התיוג חושף את הדף שלכם לחברים של המתויג ויוצר התעניינות אוטומטית.

לכן, אם יש מישהו שהשתמש בשירות שלכם או רכש את המוצר שלכם והיה מרוצה מכם – אל תהססו ואל תתביישו.

צלמו אותו, בקשו ממנו רשות להעלות את התמונה לדף וכמובן – אל תשכחו לתייג ?

  1. העדיפו פוסטים עם נגיעה אישית

מה שמיוחד בפייסבוק לעומת ערוצי שיווק אחרים במדיה ובאינטרנט הוא העובדה שפייסבוק נתפס כרשת שיש בה פרופילים של אנשים אמתיים ואמינים.

לכן, קל הרבה יותר לזהות פוסטים או מודעות שיווקיות בפייסבוק מאשר ב-Google.

מהסיבה הזו מומלץ לעשות שימוש במידע אמיתי ואישי כאשר בונים קמפיין פרסום בפייסבוק, ולא לחטוא בקלישאות שיווקיות.

אלמנט זה יכול ליצור את ההבדל בין קמפיין פייסבוק מוצלח לקמפיין גרוע שלא יניב לכם תוצאות.

 7. תזמנו את הפוסטים

על מנת להפוך את העמודים העסקיים שלכם בפייסבוק ליעילים יותר עבורכם, אנו ממליצים לכם לתזמן את הופעת הפוסטים אותם אתם מעלים בהתאם לזמן הימצאותו של קהל היעד אליו אתם מכוונים.

כמו כן, מומלץ לתזמן את הפוסטים לפרק הזמן בו תוכלו להגיב במיידי על התגובות השונות אותן תקבלו על הפוסט.

  1. עודדו את הקהל להגיב לפעילותכם

רשת הפייסבוק, יותר מכל אמצעי מדיה אחר, מאפשרת לכם לייצר אינטראקציה בלתי אמצעית עם קהלי המטרה הרלוונטיים לכם.

לכן אנו ממליצים לעשות כל מה שניתן על מנת לעודד את קהלי היעד הנחשפים לפעילותכם בפייסבוק להגיב.

יצירת אינטראקציה עם הגולשים המבקרים בעמוד העסקי שלכם, תאפשר גם לכם לפעול בדרכים שונות לשיפור השירות ואף תבסס את מעמדכם בעיני הגולשים כגוף עסקי הקשוב לצרכיו של הלקוח.

שווה להתאמץ בשביל זה!

שלכם,
דויד אביטל
פרסום ועיצוב גרפי