1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

מה צריך כדי לפתוח עסק?

מדריך ישר ולעניין לעצמאי המתחיל.

מאת: יורם שיפר

מה הם הצעדים הנדרשים בפתיחת עסק? מה חשוב לדעת?

הכנו לכם מדריך עם שלל טיפים והסברים שיעזרו לכם להקים עסק חדשני ומצליח בעידן הדיגיטלי.

פתיחת עסק – טיפים חשובים

מה צריך כדי לפתוח עוסק מורשה או פטור מצליח?

בחרו תחום שאתם אוהבים ומצטיינים בו – פתחו תחביב שיש לכם תשוקה אליו או תחום בו אתם מתעניינים כמו צילום, רפואה משלימה, עיצוב תכשיטים או אפייה והפכו אותו לעסק מצליח, באמצעות התמקצעות ולמידה.

בחרו את סוג העסק – ניתן למכור מוצרים או לספק שירותים שונים אונליין, להעביר קורסים וסדנאות. הבחירה תלויה בכישורים  ובאופי שלכם, ברצון לעבוד מול מחשב או עם אנשים וכו'.

מה מייחד את העסק? מומלץ לבצע מחקר מקיף כדי לבחור את הנישה העסקית שלכם ואת קהל היעד. למשל, סדנאות אפייה ללא גלוטן המתאימות לצליאקים או רפואה משלימה לגיל השלישי.

קדמו את העסק באמצעות התחברות למערכות אונליין

פתיחת עסק קטן מלווה בהתחברות למגוון כלים מתקדמים המסייעים בשיווק, ניהול לקוחות, הנהלת חשבונות ומכירות כגון:

הפקת חשבוניות דיגיטליות – חשבוניות הנושאות חתימה דיגיטלית מאובטחת שלא ניתנת לזיוף נשלחות ללקוחות בלחיצת כפתור. חשבוניות אונליין חוסכות לבעל העסק בעלויות ומעניקות לעסק תדמית חדשנית וירוקה.

מערכת סליקת אשראי – לאחר פתיחת עוסק זעיר מומלץ להתחבר לשירותי סליקת אשראי. בעלי העסקים נהנים ממערכת סליקה מאובטחת ונוחה לתפעול והלקוחות נהנים מחוויית משתמש אופטימלית עם מגוון אפשרויות תשלום ואפשרות לבצע רכישות 24/7 מכל מכשיר ומכל מקום.

מערכת ניהול לקוחות CRM – המערכת המשמשת כמערך השיווק של העסק ללא צורך בגיוס כוח אדם, מאפשרת לשמר לקוחות קיימים ולהפוך לידים ללקוחות פעילים.

ההיבט הבירוקרטי של פתיחת העסק

מה צריך כדי לפתוח עסק פטור ומורשה?

פתיחת עוסק פטור במע"מ מתבצעת על ידי עצמאי שמחזור העסקאות המשוער שלו נמוך מהסכום שנקבע באותה שנה (120,000 ₪ נכון לשנת 2024).

פתיחת עסק מורשה במע"מ מתבצעת על ידי עצמאי שמחזור העסקאות שלו עולה על 120,000 ₪ (נכון לשנת 2024). מקצועות כמו עורך דין, רואה חשבון וכלכלן, מחייבים רישום כעוסק מורשה גם כשמחזור העסקאות נמוך מהסכום שנקבע באותה שנה.

ביום תחילת הפעילות העסקית, עוסק יחיד, שותפות (שני אנשים ומעלה) או חברה צריכים להירשם במע"מ האזורי הקרוב למקום העסק. עוסק יחיד נדרש למלא ולחתום על טופס 821 ולצרף מסמכים שונים כגון: תעודת זהות, חוזה רכישה/שכירות של מקום העסק ואסמכתא לקיומו של חשבון בנק של העסק. רישום במע"מ כשותפות כולל הגשת טופס 821 בשילוב עם טופס 821 א' ומסמכים כגון: תעודת זהות של כל אחד מהשותפים וחוזה קנייה/שכירות של מקום העסק. רישום כחברה בע"מ כולל הגשת טופס 821 בשילוב עם טופס 821 א' ומסמכים כגון: תעודת רישום ברשם החברות, תעודת זהות של כל דירקטור בחברה ואסמכתא על פתיחת חשבון בנק של החברה.

INVOICE4U – מיטב השירותים לקידום העסק

חברת INVOICE4U שהוקמה לפני 20 שנה על ידי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות', מהמובילים והגדולים בישראל, מציעה מגוון שירותים מתקדמים לניהול העסק כולל: הפקת חשבוניות אונליין, מערכת סליקת אשראי מאובטחת, מערכת ניהול לקוחות CRM, מסחר אלקטרוני ועוד. לקוחותינו נהנים מפתרונות מותאמים אישית המבוססים על ניסיון רב שנים, מקצועיות וחדשנות, המלווים בתמיכה טכנית מקצועית, הדרכות ללא תשלום ושירות לקוחות אדיב.

 

הצטרפו לעשרות אלפי העסקים שכבר נהנים משירותינו. למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר

 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדו לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.