1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

אוטומציות מומלצות לשיפור המכירות באתר אינטרנט

מאת: אור פיאלקוב

ניהול ותפעול אתר אינטרנט מכירתי הוא תפקיד עם המון אחריות ובעיקר המון משימות ועבודה. לא אחת בתוך הסבך העסקי של שיווק האתר, תפעולו הטכני, שרשראות אספקה של מוצרים לאתר וללקוחות, קידום בגוגל, קידום במדיה חברתית וכן הלאה, אתם לא מוצאים את הזמן והמשאבים כדי לשפר את מה שהאתר נועד לעשות – למכור. עולם האוטומציה נמצא בפריחה אדירה של פופולאריות, פונקציונאליות והתממשקות לעסקים דיגיטליים רבים והוא בהחלט יכול לשפר את המכירות גם באתר האינטרנט שלך. 

בין אם באתר האינטרנט שלך יש צוות מכירות פעיל ובין אם כל המכירות אמורות להגיע בלעדית ישירות רק דרך האתר עצמו, יש כמה וכמה כלי אוטומציה שניתן ליישם שיכולים בהחלט לשפר את נתוני המכירות של האתר והעסק הדיגיטלי שלכם – לא ממש משנה מה אתם מוכרים בהקשר לזה, לכן הרכבנו רשימה של אוטומציות מומלצות לשיפור המכירות באתר שלך. אז בואו נשים על אוטומט ונצא לדרך…

מהם כלי אוטומציה לשיפור מכירות בדיגיטל?

ראשית נסביר בקצרה מה זה בכלל אוטומציות באתרי אינטרנט, בדגש על כלי אוטומציה לשיפור מכירות. אוטומציה הוא השם הכולל לתוכנות מיוחדות וייעודיות אשר מחברות בין אפליקציות דיגיטליות שונות לבין אתרים ועסקים דיגיטליים כדי לתת מענה אוטומטי למגוון פעולות החוזרות על עצמן שוב ושוב. באוטומציה, יש טריגרים או תרחישים, שכאשר הם נכנסים לפעולה, מבוצעות פעולות שונות ומוגדרות מראש באופן אוטומטי ודרך אינטגרציה שמערכת האוטומציה מבצעת בין האפליקציות ו/או השירותים השונים. 

בהקשר לאוטומציות לשיפור מכירות באתרי אינטרנט, הכוונה היא לאינטגרציות אפקטיביות שבדרך כזו או אחרת משפרות או המכירות של האתר, בין אם דרך אפיקים שיווקיים אוטומטיים ובין אם דרך יצירת חוויית משתמש איכותית וידידותית יותר לגולשים שמגיעים לאתר כרוכשים פוטנציאליים. 

היופי בכלי אוטומציה לשיפור מכירות של אתר, טמון כמובן בשם עצמו – הפעולות מבוצעות אוטומטית ודרך אינטגרציה חכמה בין המערכות השונות. בדיוק כמו שהמערכת המתקדמת של Invoice4U מציעה אינטגרציות אוטומטיות ומקיפות עם מגוון רחב של אפליקציות ושירותים חיצוניים, ממערכות סליקה ותשלומים ועד מערכות דיוור. 

רשימת אוטומציות מומלצות לשיפור המכירות באתרי איקומרס ועסקם דיגיטליים

עכשיו הגענו לשלב ה"תכל'ס" של המלצה על אוטומציות רלוונטיות ויעילות לשיפור המכירות באתר האינטרנט שלך, בין אם מדובר על אתר איקומרס המוכר מוצרים ישירות מהאתר ובין אם מדובר על עסק דיגיטלי אחר המוכר שירותים או תכניות למיניהן. 

חיבור לסליקה דרך BIT

השימוש באפליקציית BIT להעברה וקבלה של כסף גדל משמעותית בשנים האחרונות, כאשר היום זוהי אפליקציית העברת התשלומים הפופולאריות ביותר בשוק הישראלי. אינטגרציה בין האתר שלכם לבין האפשרות לשלם לכם דרך BIT בהחלט תשפר את המכירות – כי היא תאפשר לגולש אמצעי תשלום שהוא מכיר ומשתמש בו בשגרה.

bit

 

אוטומציה של חיבור האתר שלכם לאפשרות תשלום וסליקה דרך BIT לא מגיעה במקום אפשרויות תשלום וסליקה אחרות, אלא בנוסף להן, כאשר האוטומציה היא שאתם יכולים לשים באתר כפתור לתשלום דרך האפליקציה. במקום לשלוח ידנית בקשת תשלום ללקוח למשל. 

 

טוקניזציה

ממשק אוטומטי וטכנולוגי המחבר בין האתר לבין מנגנון טוקניזציה מאובטח ומתקדם, מה שמאפשר שמירה של פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות לחיוב חוזר מהיר ופשוט מאוד, בצורה מאובטחת ביותר ומבלי שפרטי האשראי עצמם נשמרים אצל העסק עצמו. 

טוקניזציה

 

חיבור למערכת האוטומציה של Zapier

מערכת זאפייר היא מערכת האוטומציה הפופולאריות ביותר בתחום, גם בזכות יכולותיה הרבות והחזקות וגם בזכות פשטות השימוש בה למשתמשים חדשים או ללא ניסיון נרחב בתכנות אוטומציה. זאפייר מציעה אינטגרציה עם אלפי אפליקציות דיגיטליות שונות ואוטומציה של שלל פעולות, דרך תרחישים נפוצים ומוגדרים מראש. חיבור ל-Zapier משפר את המכירות של האתר שלכם כי המערכת מבצעת אוטומטית שלל פעולות שהייתם צריכים קודם לעשות ידנית, מה שמפנה לבעלי ומפעילי האתר שפע של זמן לעסוק במשימות אחרות וחשובות יותר. 

אוטומציות דרך חיבור זאפייר עם מערכת Invoice4U כוללות למשל הכנסת פרטי רכישות למסמכים ייעודיים באופן אוטומטי, העבר אוטומטית של פרטי הלקוח והרכישה לתוך מסמכים חשבונאיים כמו חשבוניות מס וקבלות, שליחת מיילים אוטומטיים לנרשמים או רוכשים וכן הלאה. 

 

חיבור למערכת האוטומציה המתקדמת Integromat

Intergromat היא עוד מערכת אוטומציה גדולה ופופולארית, אשר מציעה יכולות יותר רבות ומתקדמות לעומת זאפייר, אך היא גם מורכבת וקשה יותר ללימוד ולהתמקצעות ומצריכה לעיתים ידע מסוים בתכנות. גם במקרה הזה, אינטגרציה בין אפשרויות האוטומציה של אינטגרומט לבין אתר מכירתי עם המערכות של Invoice4U מאפשרת לבצע אוטומטית מגוון פעולות שאחרת הייתם עושים ידנית, כולל יצירת יותר תרחישים לעומת אוטומציה עם זאפייר. חיבור המתאים לתרחישים שאינם ליניאריים ולמי שיש לו כבר חשבון אינטגרומט.

אינטגרומט

אינטגרציה עם מערכת שלח-מסר

אוטומציה המאפשרת לייעל את כל ההתנהלות של האתר סביב רשימות דיוור של לקוחות, מתעניינים באתר וכן הלאה. דוגמאות לאוטומציה כזו בין מערכת הלקוחות של האתר (דרך מערכת ניהול החשבונות) לבין מערכת דיוור של שלח מסר כוללות למשל סנכרון בין רשימת הלקוחות לרשימת הדיוור, סנכרון של רוכשים של מוצרים מסוימים לרשימות מסוימות, סנכרון עם מערכת CRM וכן הלאה.

 

אינטגרציה ואוטומציה עם מערכת רב-מסר

התממשקות באוטומציה למערכת הדיוור ודפי הנחיתה המובילה בשוק הישראלי, רב מסר, כחלופה לאינטגרציה עם "שלח מסר" למשל או לעסקים המשתמשים בשתי המערכות. סנכרון רשימות דיוור עם רשימות של לקוחות כלליים ולקוחות מעמודי מכירה ספציפיים. סנכרון וייעול תהליכים בכמה הקלקות פשוטות. שימור לקוחות ופעולות retention דרך דוא"ל הם יעילים מאוד כאשר מבצעים זאת נכון, שילוב אוטומציה יפשט לכם תהליכים ויחסוך זמן, כך שתוכלו להתמקד ביצירת הצעות ערך מעולות ואטרקטיביות לשליחה במייל ללקוחות שלכם. 

סיכום

אוטומציות באתרים ועסקים דיגיטליים הן ללא ספק תוספת מהפכנית לאופן בו מנהלים עסקים במרחב האינטרנטי כיום, הן חוסכות זמן, מייעלות רצפי עבודה ומשפרות המון היבטים, כולל האפשרות לשיפור המכירות באתר האינטרנט שלך. אז הצטרפו למהפכת האוטומציה ושדרגו את האתר ואת העסק שלכם, ועיקר תחסכו בזמן ובעלויות.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת חברת פיאלקוב דיגיטל חברה המתמחה בפרסום ממומן בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. 

הבעלים של  אחסון אתרי וורדפרס EASYCLOUD, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב