אינטגרציה בין מערכות ויישומים ללא פיתוח.
Zapier היא דרך חכמה לגרום למערכות זרות לתקשר.
כל מערכת חיצונית אשר ביצעה את החיבור ל Zapier, תוכל להתממשק למערכת Invoice4U לצורך יצירת אוטומציות.
לפניכם מאמר מפורט על כל האוטומציות, השימוש ודרך ההתממשקות אל מערכת Invoice4U עם מערכת Zapier.
Zapier הוא כלי אוטומציה מתקדם המסייע בניהול יעיל של תהליכי האוטומציה בעסק שלכם. כלי האוטומציה המקוון והמתקדם מחבר בין אפליקציות שונות לבין השירותים של העסק, כך ניתן להפוך משימות שחוזרות על עצמן לפעולה אוטומטית מבלי לפתח קוד, תוכנה או אפליקציה כדי לבנות אינטגרציה בין אפליקציות לשירותים. חשוב לדעת כי זאפייר מתממשק עם תוכנת Invoce4u והעסק שלכם יכול לשפר ביצועים, לייעל את העבודה, לספק שירות מתקדם ונוח יותר ללקוחות ולחסוך הרבה זמן.
מהם היתרונות של זאפייר?
ל Zapier יש יתרונות ייחודיים שכדאי לכם להכיר מאחר והם יכולים לשפר ולייעל את איכות העבודה בעסק שלכם בכמה רמות, היתרונות המרכזיים הם:
- חיבור מהיר ונוח של לידים המגיעים ממערכות פרסום ישירות למערכת CRM או למערכת אחרת.
- אפשרות לשלוח מיילים אוטומטיים.
- ניתן לשלוח לינק מותאם אישית לדפי סליקה.
- מערכת זאפייר מאפשרת לכם לבצע סקרים כמו סקר שביעות רצון אוטומטי.
- ניהול משימות באופן אוטומטי ונוח.
- הוספת אנשים במהירות לרשימות תפוצה.
- שליחה אוטומטית של הודעת טקסט או מייל.
- אפשרות לשלוח הצעת מחיר בהתאמה אישית ובמסמך סגור בפורמט PDF.
- Zapier תומכת ביותר מ-3,000 אפליקציות שונות.
חשוב להדגיש כי זאפייר הוא כלי שימושי לעסקים רבים, באמצעותו ניתן לבצע אינטגרציה בין שירותי אינטרנט מגוונים כדי לייעל תהליכים בעסק, לבנות אוטומציה לצרכי קידום ושיווק, והמערכת מאפשרת לכם לנהל תהליכים שונים באינטרנט על בסיס של תנאי כלשהו ופעולה המגיעה בעקבותיו.
לאחר רישום והצטרפות לזאפייר אפשר לייצר זאפים, כלומר מניע (טריגר) ולהגדיר פעולה. המניע הוא בדרך כלל אירוע במערכת מסוימת, ולאחר שהאירוע מתרחש הפרטים עוברים הלאה ונוצרת פעולה במערכת אחרת. לדוגמה, אם רכשתם מנוי ל-Invoice4u, התוכנה המתקדמת להפקת חשבוניות באינטרנט, כאשר לקוח רוכש מוצר או שירות בעמוד המכירות של מערכת Invoice 4u (מניע), נוצרת פעולה של רישום פרטי הרכישה לתוך מסמך גוגל דוקס ואפשר להשתמש במידע שהתקבל מהמניע כדי להעביר את הנתונים ולמלא אוטומטית שדות בפעולה מסוימת, למשל הפקת חשבונית מס או חשבונית עסקה.
התממשקות זאפייר לתוכנת Invoice4u
כדי להשתמש בתוכנה המובילה ש Invoice4u דרך מערכת זאפייר עליכם לוודא כי החשבון שלכם בתוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט פעיל ופתוח ל-API, אפשר להיעזר בנציגי התמיכה בהתאם לצורך. בשלב הבא מזינים את פרטי ההתחברות למערכת להפקת חשבוניות (דואר אלקטרוני וסיסמה), ומקימים חשבון זאפייר. אפשר לפתוח חשבון חינמי בזאפייר המוגבל לעד 5 זאפים פשוטים יחסית. את כתובת המייל שמקבלים לאחר ההרשמה למערכת זאפייר מעבירים לנציגי השירות ב-Invoice4u.
כדאי לדעת כי מערכת זאפייר המתממשקת עם תוכנת Invoice4u תומכת במגוון פונקציות ואפשרויות. האפשרויות העיקריות מחולקות לפי מניעים ופעולות:
- חשבונית מס חדשה שנוצרה (מניע) – הפקת חשבונית מס במערכת (פעולה).
- קבלה חדשה שנוצרה במערכת (מניע) – הפקת קבלה (פעולה).
- לקוח חדש במערכת (מניע) – הוספת הלקוח (פעולה).
- רכישה שבוצעה בעמוד מכירות (מניע) – הפקת חשבון עסקה (פעולה).
דוגמאות לפעולות אוטומציה עם Zapier
- הפקת קבלה או חשבונית מס באופן אוטומטי מיד לאחר רכישת מוצר או שירות על ידי לקוח מסוים.
- שליחת הודעת טקסט או מייל ישירות ללקוח שנרשם באתר.
- לאחר הרשמה בטופס מסוים אפשר לשלוח פרטים לפגישה או לשלוח קישור לפגישה בזום לאחר העברת הנתונים באופן אוטומטי.
- קבלת התראות על לידים לגורמים הרלוונטיים בעסק (מייל או SMS).
- שליחת מייל באופן אוטומטי לכל אדם שנרשם לרשימת תפוצה שאתם מנהלים.
- מענה אוטומטי ללקוחות הפונים לעסק שלכם באמצעות האתר, רשת חברתית וכד'.
- הפקת מסמכים חשבונאיים לאחר רכישה באתר או באפליקציה שלכם.