1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

עסק קטן – חמישה יתרונות משמעותיים שרשת לינקדאין מציעה לך

האם זה כדאי ואיך עושים זאת ?

לינקדאין, באנגלית Linkedin, היא רשת חברתית מקוונת הפועלת מאז שנת 2002. הרשת החברתית הוקמה כדי לסייע למשתמשים ליצור קשרים עסקיים ומקצועיים, להרחיב את הרשת המקצועית של בעלי עסקים, מנהלים ונושאי משרה בכירים, לצרוך תוכן רלוונטי, לפתח ולנהל דיונים בנושאים הקשורים לעולם העסקים, לחפש עובדים או עבודה ועוד.

אם אתה בעל עסק קטן המציע שירותים לעסקים ולארגונים אחרים, כולל עסקים בתחום ההייטק, כדאי לך להכיר את הרשת החברתית המקוונת לינקדאין מאחר שמדובר בכלי עוצמתי המספק יתרונות רבים לבעלי עסקים בכל התחומים.

 

רקע כללי

לפי נתוני לינקדאין ישראל יש למעלה ממיליון אנשים בישראל המשתמשים ברשת החברתית העסקית, רובם פעילים ומבקרים באתר לפחות פעם או פעמיים בחודש. נכון לשנת 2022 רשומים באתר כ-660 מיליון משתמשים בכל העולם, ורבים מהמשתמשים הפעילים הם אקדמאים בעלי שכר ממוצע בינוני ומעלה, נושאי תפקידים בכירים ברובם.

החברה נוסדה בשנת 2002 על ידי היזם ריד הופמן ושותפים אחרים. בשנת 2016 החברה נרכשה על ידי מיקרוסופט בתמורה לסכום המוערך ב-26 מיליארד דולר. כל משתמש הנרשם באתר יכול להקים פרופיל אישי ולבנות רשת קשרים עסקיים ומקצועיים. הרשת החברתית משמשת רבים מהמשתמשים לצורך קידום מקצועי, הרחבת קשרים עסקיים ולחיפוש עבודה. פתיחת לינקדאין משתלמת מאוד לבעלי עסקים קטנים, היא מתאימה גם לכל פרילנסר ולכל בעלים של חברה בע"מ.

 

מה תניב לך פעילות ברשת החברתית לינקדאין?

איתור מידע עסקי

אחד מהיתרונות המרכזיים של לינקדאין לעסק קטן הוא האפשרות לנטר ולמצוא מידע עסקי באמצעות מנוע החיפוש הפנימי המובנה ברשת החברתית המקוונת. במקום לשלם אלפי שקלים ולמעלה מכך עבור דאטה עסקית, ניתן לאתר עסקים, למצוא מידע על נושאי תפקידים בכירים בארגונים שונים, לחפש מידע על אנשים לפי שמות, תעשייה, עיסוק, חברה ועוד, ללא כל עלות.

 

מיתוג מקצועי

הרשת החברתית בעלת פוטנציאל עסקי עצום, כל משתמש יכול להקים פרופיל אישי בו ניתן להציג ניסיון מקצועי, ידע, ניסיון, יכולות, התמחויות ועוד. פתיחת לינקדאין והקמת פרופיל עסקי מבטיחים מיתוג של עסק מצליח ומקצועי וניתן לפתח רשת קשרים עסקיים ולהגדיל את הפעילות של העסק.

 

חיסכון כספי

כל משתמש בלינדקאין, לרבות עוסק מורשה או עוסק פטור, יכול להקים פרופיל אישי מקצועי הכולל מידע עשיר, קישורים, תמונות, סרטונים, מאמרים, המלצות מלקוחות ועוד, ללא כל עלות, וללא צורך להשקיע כסף בבניית אתר, דפי נחיתה ולשלם למעצב גרפי, מפתח אתרים וכד'.

 

שמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים

הרשת החברתית יכולה לייצר לבעלי עסקים קטנים לידים חמים רבים, ובנוסף ניתן לשמור על קשר רציף ויעיל עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כך לדוגמה, אחרי השתתפות בתערוכה או בכנס מקצועי ניתן לשלוח בקשה בלינקדאין ללקוחות הפוטנציאליים, במקום לחלק כרטיסי ביקור או לשלוח מייל.

 

קידום אורגני יעיל

בעלי עסקים קטנים משקיעים משאבים רבים בקידום אורגני במנועי החיפוש, ובמיוחד בגוגל. הקמת פרופיל בלינקדאין משפרת את הדירוג האורגני של האתר בתוצאות החיפוש, וכאשר מחפשים מידע על העסק ניתן למצוא קישור לפרופיל בלינקדאין, בדרך כלל במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון.

 

יתרונות נוספים לפתיחת לינקדאין עסקי

פתיחת לינקדאין עסקי מבטיחה יתרונות חשובים ומשמעותיים נוספים כגון:

  • פרסום תכנים מקצועיים כדי להגדיל את רשת הקשרים העסקיים.
  • ניתן לפרסם ברשת החברתית ולקבל זרם בלתי פוסק של לידים חמים ואיכותיים.
  • אפשר לאתר אנשי מקצוע בקליק מהיר, כולל מעצבים, טכנאים, יועצים, מאמנים עסקיים, תכנתים ועוד.
  • קל לגייס עובדים חדשים בעזרת הרשת החברתית המקוונת.
  • מיתוג של עסק מקצועי.

לסיכום, לינקדאין מציעה יתרונות רבים לבעלי עסקים קטנים וחשוב להקים בה פרופיל עסקי ולנצל את הכלים שהמערכת מציעה. פתיחת פרופיל בלינקדאין מכניסה את העסק הקטן לזירה העסקית הגלובלית, המצליחה והדינמית ביותר בכל העולם.