1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

איזה עסק כדאי לפתוח?

כן! אפשר להגיע מהר מאוד לניהול עסק

רבים מאיתנו רוצים להגדיל את ההכנסה החודשית, ופתיחת עסק מתגלה כאפיק משתלם למדי. אז איזה עסק כדאי לפתוח, איך עושים את זה נכון ומתי הקמת עסק זעיר תצריך רכישת מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים? זאת ועוד במאמר הבא.

הקמת עסק זעיר – הפתרון של רבים להשלמת הכנסה

בין אם אתם מעוניינים לפתוח עסק זעיר, ובין אם להתפתח בהמשך ולהפוך לעוסק מורשה, פתיחת עסק הינה אפיק פעילות שמאפשר הגדלת ההכנסות החודשיות באופן משמעותי. משכך, רבים פונים לעולם היזמות, ומנסים להמציא עצמם מחדש, לא פעם אף כעיסוק משני, כך שלצד העבודה כשכירים, הם פונים להקמת עסק.

אולם, רבים אשר מעוניינים לפתוח עסק חדש, לא יודעים מהיכן להתחיל. אם כן, מאמר זה יסקור עבורכם את כלל השאלות הרלוונטיות, ויציע לכם לא מעט אפשרויות למענה על השאלה איזה עסקים אפשר לפתוח מחר.

השאלה הראשונה – איזה עסק כדאי לפתוח?

במידה והחלטתם להקים עסק, עליכם ליצור קודם כל הגדרה לעסק. ראשית, עליכם להחליט איזה עסק כדאי לפתוח, ומה פוטנציאל הגידול, הצמיחה וההצלחה שלו.

כמו כן, יהא עליכם לבחון מהם המשאבים אותם תצטרכו להשקיע בפתיחת העסק, וכן האם מדובר על הקמת עסק לשם מכירת מוצר או שירות.

לאלו שרוצים לחסוך עלויות – איזה עסק כדאי לפתוח מהבית?

ככל שאתם מעוניינים להמשיך לעבוד בעבודתכם העיקרית, מה שמאפשר חיסכון בעלויות בין אם מדובר על הקמת עסק זעיר ובין אם על פתיחת עוסק מורשה, שהוא עסק בקליבר גדול יותר.

ככל שאתם יודעים איזה עסק אתם מעוניינים להקים, אתם מוזמנים להתקדם להמשך המאמר, בו תקבלו המלצות שונות. ככל שאתם עדיין אבודים, אך יודעים שאתם מעוניינים להישאר בבית החם, הרשו לנו להציע לכם מספר אפיקים להקמת עסק מהבית.

לבשלנים שבינינו – אוכל ביתי

טרנד מכירת האוכל הביתי תופס תאוצה בשנים האחרונות בצורה משמעותית. בין אם מדובר על מכירת קובה ביחידות, מכירת לחמים וחלות ובין אם על מכירת סלטים, תוספות ועיקריות – מכירת אוכל מוכן מתגלה כפתרון אידיאלי עבור אלו שיודעים לבשל.

כחלק מההכנה לעבודה זו יהא עליכם לקבוע מספר מנות, כדי ליצור שיטת עבודה קבועה. נציין לעניין זה כי לאור העובדה שמרבית הלקוחות כיום משלמים באשראי, יהא עליכם לרכוש מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים. כמו כן, חשוב לציין כי ככל שתעבדו מהבית יהא עליכם לשמור על תנאים סניטריים ברמה גבוהה.

לאנשי מכירות מטבעם – ייעוץ טלפוני (מגוון תחומים)

טובים עם אנשים? יכולים למכור קרח לאסקימוסים? מקומכם בייעוץ טלפוני. עולם התעסוקה המדובר, שתופס תאוצה בשנים האחרונות, מאפשר לאנשים לבצע שיחות טלפון למכירה ולייעוץ בתחומים שונים.

בין היתר, תוכלו לעבוד בייעוץ טלפוני בתחומי האסתטיקה והיופי, הלימודים, הביטוח ובתחומים רבים נוספים. נציין לעניין זה כי במרבית המקרים יהא מדובר על הקמת עסק זעיר, שכן לא מדובר על עסק שעומד בפני עצמו, אלא על תיווך בלבד.

טובים עם מילים? – כתיבת תכנים

כתיבת תכנים מצוי בנסיקה בשנים האחרונות. פוסטים בפייסבוק, מאמרי SEO ומאמרי איכות הם רק קצה הקרחון של כותבי התוכן השונים, אשר הביקוש להם עולה מיום ליום.

במסגרת העבודה תתבקשו לכתוב טקסים בנושאים שונים, עבור כל אדם אשר מעוניין להציג את תחומו לקהל הרחב. נציין כי דרישות המינימום למקצוע האמור הן יכולות התנסחות, ביטוי והעברת מסרים ברמה גבוהה.

ליצירתיים ולאומנים – מכירת מוצרים בעבודת יד

תחום נוסף אשר עולה בשנים האחרונות, במיוחד לאור קיומה של פלטפורמת פינטרסט, אשר נותנת השראה למיליונים ליצור ולהכין יצירות אומנות. בין היתר, בין יצירות אלו ניתן למצוא מקרמה, נרות ושורה של מוצרים נוספים.

יש לציין כי עסק זה, בניגוד לעסק התיווך, עוסק במכירת מוצרים, ולכן כשם שזה יכול להיות הקמת עסק זעיר, הוא יכול במקביל להוביל גם לפתיחת עוסק מורשה. כמו כן, עסק זה מחייב ברכישת מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים או גדולים.

בעלי אמביציה? – שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים

במידה ויש לכם מספיק כוח במותניים, ואתם לא מפחדים מקורסים מקוונים, ללא ספק מדובר על תחום שתוכלו להיכנס אליו. מדובר על תחום שמצוי בנסיקה, ובו מספיק עבודה לכולם.

ככלל, עיסוק בתחום ידרוש מכם יידע אודות פלטפורמות הפרסום השונות, בראשן גוגל ופייסבוק. בנוסף, תלמדו כיצד להזין תוכן בפלטפורמות השונות לבניית אתרים, להתאים תכנים לגוגל במסגרת עולם ה – SEO ועוד.

לאלו שרוצים הכנסה פאסיבית – האם יש תחומים שבהם כדאי להשקיע או להיכנס כשותפים?

במידה ואתם עובדים עד מעל לראש, או לחילופין אינכם מעוניינים בעבודה נוספת, ייתכן שעדיף לכם להיכנס כמשקיעים בעסק בו עובדים אחרים. נכון להיום, רבים עושים לביתם על ידי השקעה או שותפות במיזם של אחרים, ולכן, מדובר על אפיק רווחי, אשר יכול לחשוף אתכם לעולמות חדשים, מגוונים ומעניינים.

טכנולוגיה ואתם – שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא שם על שניתן למתווכים, להם תפוצת קהל רחבה. לשם המחשה, ניקח דוגמת מעולם הרשתות החברתיות. כיום, מרבית הנשים משתמשות בקודי קופון אינסטגרם, ובגין כל שימוש בקוד קופון, זוכה אותה אושיה, אשר הפנתה את הלקוחה, לנתח מהמכירה.

אולם, שיווק שותפים לא נגמר כאן, ומדובר על תחום מפותח ומתקדם. בין היתר, ניתן למצוא מדיניות שותפים גם באתרי המכירות המוכרים ביותר בעולם, הם אמאזון ואיביי. לשם המחשה, באמאזון עצמו מדיניות שיווק השותפים קובעת כי במידה ואדם נכנס דרך הקישור שלכם לפלטפורמה, בגין כל רכישה שתבצעו אצלו באתר תזכו לקבל עמלה מכובדת, שלעיתים יכולה לעבור את רף של 5%.

דווקא בישראל – תחום הנדל"ן

השקעה בנדל"ן נדמית כהשקעה רחוקה מרובנו, אולם לא כך הדבר. מעבר להשקעה הקלאסית בנדל"ן, היא רכישת בית מגורים, ישנם עוד שני אפיקי השקעה עיקריים.

קרנות ריט

קרנות אלו מאפשרות השקעה מנדל"ן מניב מבלי לרכוש את הנדל"ן בפועל ולחפש שוכרים. מדובר בפועל על זכאות לרווחים בקבוצת רכישה אשר רוכשת נדל"ן, כאשר אליכם עובר החלק היחסי לו אתם זכאים מרווחי הקרן. בישראל, נכון לאוקטובר 2021, פעלו בארץ כ – 5 חברות.

פוליסות חיסכון בחברות ביטוח

על אף שנדל"ן מהווה רק חלק מאפיקי ההשקעה של קרנות אלו, מדובר על חלופה משתלמת למדי. קרנות אלו משקיעות בכל דבר שמוצע בשוק, ולכן, התשואות שלהן לא פעם גבוהות מאשר התשואות המוצגות בשוק ההון. שווה לבדוק.

מציאות מדומה – תחום העתיד

בניגוד לשתי ההשקעות לעיל, לא מדובר על השקעה בתחום או פעילות בתחום. בפועל, מדובר על השקעה במניות. תחום המציאות המדומה טרם הגיע למיצוי, וחברות שונות, ובראשן Nvidia, ממשיכות לפתח ולהתקדם.

לכן, מדובר על תחום אשר שווה לשים עליו את הז'יטונים בטווח הקרוב, גם בתקופת הירידות אותה אנו חווים בבורסות בעולם. בין אם מדובר על פיתוחים עתידיים בתחום הגיימינג, הרפואה או כל תחום אחר – מציאות מדומה היא העתיד, ואין לדעת לאן היא עוד יכולה להגיע.

הטיפים שלנו – אז איך מקימים עסק בצורה נכונה?

במה אני טוב

שאלה מקבילה לשאלה מה אני אוהב לעשות. המטרה בעסק נוסף היא לעשות משהו שאנחנו אוהבים, שכן אנו לא מעוניינים להשתעבד למטרה שאנחנו לא מעוניינים בה או רוצים לקדם אותה. לכן, עלינו לשאול את עצמנו במה אנחנו טובים, ולא פחות חשוב מכך – מה אני אוהב לעשות.

איך אני מגיע ללקוחות

אחרי שמסיימים לפנטז, מגיע הזמן לפרקטיקה. השאלה הראשונה, ביחס לכל עסק שתפתחו, היא איך אתם מגיעים ללקוחות. בין אם מדובר על דיגיטל, פליירים או פה לאוזן, עליכם לדעת את התשובה לשאלה הזו בשלב הראשוני.

מה אני צריך כדי להצליח

כל עסק והדרישות שלו. באם מדובר על אוכל, העיקר או אוכל טעים. אם מדובר על רהיטים ויצירות, צריך לשמור על סטנדרט איכות בלתי מתפשר. כך, עליכם לבחון ביחס לכל עסק אותו תרצו לפתוח, מה התבלין הסודי כדי להישאר רלוונטי לעד.

איך נמנעים מבעיות בהמשך?

ככלל, הדרך העיקרית להימנע מבעיות בהמשך דרככם כעצמאיים היא תכנון מקדים נכון. במסגרת התכנון האמור, עליכם ליצור תוכנית עסקית, אשר כוללת מדדי הצלחה ויעדים מוגדרים, כך שבכל שלב תוכלו לבחון את עצמכם – האם העסק מצליח, וכיצד אני יכול לייעל אותו יותר.

מעבר לתוכנית העסקית, ההמלצה היא להיעזר באנשי המקצוע הרלוונטיים, זאת לשם הימנעות מתקלות שלא לצורך. לדוגמה, ההמלצה בתחילת הדרך היא להיוועץ הן בעורך דין והן ברואה חשבון, זאת כדי לכסות את עצמכם בכלל ההיבטים הרלוונטיים.