שעון נוכחות מקוון

מחירון:

עובדים תקופת המינוי מחיר בש"ח
5 12 חודשים 240.00
15 12 חודשים 360.00
30 12 חודשים 600.00

*המחירים לא כוללים מע"מ

תיאור השרות

שעון נוכחות אינטרנטי הינו מערכת נוכחות עובדים טכנולוגית מתקדמת , שעון נוכחות "וירטואלי", הנמצא ברשת האינטרנט, ומחליף את שעוני הנוכחות הקיימים כיום, ומותקנים פיזית במשרד. שעון הנוכחות האינטרנטי משדרג ומייעל את כל תהליך בקרת העובדים ואיסוף שעות עבודה לחישוב שכר וסיכום שעות לפי פרויקטים או לקוחות . המערכת מאפשרת רישום זמני כניסה ויציאה, מעקב שעון און ליין, והפקת דוחות סיכום שעות על פי עובדים, פרויקטים או תקופות זמן מוגדרות.כמו כן, מאפשר שעון הנוכחות האינטרנטי לבצע דיווחי נוכחות ושעות עבודה מרחוק, מכל מחשב בעל גישה לאינטרנט, ללא צורך בנוכחות פיזית במשרדים.

איך זה עובד ?

כל עובד אשר מגיע לעבודה, "נכנס" לעבודה על ידי גלישה לאתר האינטרנט של מערכת שעון הנוכחות והקלדת הזיהוי הייחודי שלו (שם משתמש וסיסמא )- וכך נרשמת הכניסה לעבודה .
בסוף היום, העובד מבצע "יציאה" מהעבודה דרך שעון הנוכחות ברשת האינטרנט, באותה צורה בה נכנס .
פעולה זו מחליפה את התייצבות העובד על ידי העברת כרטיס מגנטי, העברת טביעת אצבע או החתמה פיזית של שעון. נתוני נוכחות העובדים, נשמרים במערכת האינטרנטית , ונגישים מיידית לבקרה מנהלים.

יתרונות

  • מתאים לכל סוגי העסקים – מחברה של 3 עובדים עד לארגונים גדולים של אלפי עובדים
  • אמינות ומניעת דיווחי שקר – מניעת החתמת שעון נוכחות שקריות, ע"י חברים או מי שאינו מורשה.
  • חסכון בעלויות – אין צורך ברכישת והתקנה של מערכות שעוני נוכחות יקרות, כרטיסים מגנטיים, או
    כרטיסי עובד מכל סוג. כמו כן אין כל עלויות תחזוקה , ותשלום על ביקורי טכנאים לתיקונים
  • בקרה – מעקב מדויק ואמין אחרי שעות העבודה, שעות הפסקה וימי חופשה של העובדים
  • זמינות – כניסת העובדים למערכת אפשרית מכל מחשב המחובר לאינטרנט, מכל מקום.
  • ניידות- המערכת האינטרנטית מאפשרת גמישות וניידות, וגישה מכל משרד, בעת מעבר משרדים.
  • התאמה מלאה לדרישות חוק השכר החדש –
    תיקונים שבוצעו לאחרונה בחוקי " הגנת השכר ( תיקון מס' 24 , שנת 2008 ) " ו" שעות עבודה " מטילים על המעסיק חובת ניהול ורישום של שעות הנוכחות וההיעדרות בפועל עבור כל עובד, וחובת הצגה של נתונים מסוכמים אלה בתלוש השכר. שעון הנוכחות באינטרנט מספק את כל נתוני שעות העבודה והנוכחות של העובד, בצורה מדויקת ואמינה, בכל עת.
  • הפעלה נוחה, קלה ומהירה – למערכת שעון הנוכחות, ממשק ניהול קל , נוח וידידותי להפעלה. לא נדרש כל מידע מוקדם. הקמת לקוח/ פרויקט, או ניהול עובדים מתבצעת במהירות ובקלות. תוך כמה דקות ניתן לבצע כניסת / יציאת עובדים במערכת.

מאפיינים

איסוף שעות עבודה לפי פרויקטים/לקוחות

באמצעות המערכת , ניתן לשייך כל עובד לפרויקט מסוים או ללקוח ספציפי. באופן זה, בעת כניסת העובד למערכת הוא נדרש להזין את שעות העבודה שלו כלפי פרויקט או לקוח אליו הוא משויך.

המערכת מאפשרת לשייך פרויקטים מסוימים לעובדים ספציפיים (בהגדרה על ידי מנהל המערכת) או לאפשר שיוך כל הפרויקטים לכל העובדים כך שהעובד יוכל לבצע "התייצבות" לכל אחד מהפרויקטים או הלקוחות ללא הגבלה.
באופן זה, ניתן לקבל בסוף החודש סיכום שעות , ע"פ עובדים, שהושקעו בכל פרויקט או לקוח , לצורך התחשבנות וחיוב לקוחות מדויק.
יחוס פרויקטים לעובדים מונע טעויות של התייצבות לא נכונה ורישום שעות מוטעה וכך כל עובד יוכל לבצע רישום אך ורק לפרויקטים או ללקוחות בהם הוא מטפל.

דו"חות
שעון נוכחות עובדים מחליף את שעון הנוכחות הפיזי והוא נועד לבקרת עובדים ואיסוף שעות עבודה לחישוב שכר וסיכום שעות לפי פרויקטים – רישום זמני כניסה, יציאה וסיכום שעות על פי חתך תקופתי לבחירת המשתמש.

ניתן לשייך עובדים לפרויקטים ולמדוד זמן עבודה לפי פרויקטים.
ניתן לסנן סיכום שעות על פי הפרמטרים הבאים:
א. סה"כ שעות לעובד
ב. סה"כ שעות לעובד ביחס לפרויקט
ג. סה"כ שעות לכלל העובדים ביחס לפרויקט
ד. סה"כ שעות לכלל העובדים
ה. בחיתוך תאריכים לפי בחירה
ו. ניתן לייצא את הדו"ח לאקסל
ז. בפעולת SIGN OUT קיים שדה אופציונאלי להערות (לצורך פרוט המשימה אותה ביצע העובד).

שירות ותמיכה בצ'ט אנושי תוך 5 דקות גג! נסה אותנו. לא עמדנו בהתחייבות הזו? מגיע לך חודש חינם