1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

האם חשבונית דיגיטלית יכולה להיראות טוב יותר?

מאת: יורם שיפר

אחד היתרונות הבולטים של החשבוניות הדיגיטליות הוא האפשרות שלכם לעצב בעצמכם חשבונית שמתאימה לעסק. ללא כל צורך לפנות לבית דפוס או לשכור שירותי גרפיקאי אתם מעצבים לעצמכם חשבונית לעסק ומוסיפים לוגו ותמונות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בתבנית העיצוב שמתאימה לכם מבין התבניות שמוצגות באתר, להזין את הפרטים, להוסיף קבצי לוגו או תמונות ולקבל חשבונית דיגיטלית מעוצבת.

מה החשבונית שלכם מספרת עליכם?

העיצוב אותו בחרתם בעבור החשבוניות שלכם מעיד על היותכם עסק מודרני, חדשני, משפחתי או יוקרתי. אם בחרתם פנקסי חשבונות סטנדרטיים בעיצוב הכי פשוט שיש (ללא לוגו), הלקוחות שלכם עלולים לחשוב שאתם עסק מיושן שלא משקיע בלקוחות שלו ובמיתוג. חשבונית דיגיטלית מציגה אתכם כעסק מודרני, חדשני ויעיל. כיום, העסקים המצליחים בישראל ובעולם יודעים איך להתייעל, לחסוך זמן (גם כסף) ולשמור על הסביבה. הם בוחרים לנהל את החשבונות שלהם אונליין ומוותרים בשמחה על פנקסי החשבונות המודפסים.

טיפים שימושיים לעיצוב חשבונית דיגיטלית

על מנת לאפשר לכם לעצב בקלות חשבונית דיגיטלית שמתאימה לתדמית ולמאפיינים של העסק, ריכזנו כאן טיפים שעזרו לבעלי עסקים בעיצוב החשבוניות שלהם:
עיצוב חשבונית חייב לכלול בראש ובראשונה את פרטי העסק בצורה ברורה. עליכם לוודא שהתבנית שבחרתם מציגה את פרטי העסק במקום בולט בראש העמוד. כדאי לבחור בכיתוב מודגש בעבור שם העסק.
על גבי חשבונית מכל סוג יש לציין את מספר העוסק המורשה/הפטור או ח.פ.
כל עסק זקוק ללוגו. אם יש לכם כבר לוגו שלבו אותו בעיצוב של החשבונית. במידה ואין לכם עדיין לוגו זה הזמן לפנות אל סטודיו לעיצוב גרפי ולהזמין אחד.
אל תשכחו להוסיף פרטי כתובות ופרטי תשלום אם אתם מעוניינים לאפשר ללקוחות לשלוח אליכם תשלום בדואר או לבצע העברה בנקאית – ציינו בחשבונית את פרטי הכתובת. אפשר וכדאי להוסיף גם הערה על שיטת התשלום המועדפת עליכם.

איך שולחים חשבוניות דיגיטליות ללקוח?

הפקת חשבונית דיגיטלית מתבצעת אונליין וכך גם השליחה. תמה התקופה בה היה עליכם לתלוש חשבונית מהפנקס ולשלוח אותה ללקוח בדואר או לבצע מסירה עצמית. כיום, ניתן לשלוח חשבונית, קבלה או הצעת מחיר ללקוח בתוך דקות מבלי לצאת מהמשרד. החשבונית נשלחת ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני של הלקוח בהתאם לפרטים שאתם הזנתם למערכת. אל החשבונית אפשר יהיה להוסיף מכתב מקדים (תוכן למייל אליו מצורפת החשבונית).

יתרון גדול של עבודה עם חשבוניות דיגיטליות

תוכנת ניהול חשבונות אונליין מרכזת בעבורכם את כל המסמכים במקום אחד. בכל רגע נתון תהיה לכם גישה אל החשבוניות, הקבלות, הצעות המחיר ושאר המסמכים. רוב המערכות מאפשרות גם הפקת דוחות שימושיים. המעבר לעבודה עם חשבוניות דיגיטליות עושה לכם סדר בדברים, מייעל את העבודה, מקדם אתכם תדמיתית ומשפר את השירות ללקוח.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.