1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

דפי מכירה מעוצבים עם סליקה למי שאין לו חנות וירטואלית

מאת: יורם שיפר

בעלי עסקים בכל התחומים הבינו שכיום ניתן למכור שלל מוצרים ושירותים באינטרנט, גם ללא צורך להשקיע באתר מסחר. INVOICE4U מציעה פתרון חדשני ומהפכני המאפשר לכם למכור אונליין את המוצרים או השירותים שלכם בקלות ובנוחות, עם אפשרות לחיוב הלקוחות באשראי על ידי עמודי מכירה ייעודיים ומתקדמים טכנולוגיה, בעיצוב מרהיב ומקורי.

זהו שירות חדש מבית INVOICE4U, הפיצ'ר המתקדם מבוסס על דפי סליקה ותשלום לעסקים, וניתן לשתף בקליק מהיר את עמוד המכירה המעוצב בווטסאפ, להטמיע את העמוד באתר הבית שלכם, להעלות את העמוד בפייסבוק ולשלוח את המסמך בדואר אלקטרוני. לעמודי המכירה התומכים בסליקת אשראי יש פוטנציאל אדיר עבורכם מאחר והם מגדילים את המכירות בעסק, משפרים הכנסות, מייעלים את העבודה והלקוחות זוכים לשירות מתקדם ואיכותי, לכן אתם נהנים גם מתדמית של עסק ירוק וחדשני וזוכים לבידול מהמתחרים.

למה כדאי להשתמש בעמודי מכירה לחיוב הלקוחות?

  • אפשר לשתף ולהפיץ את עמוד המכירה המעוצב בקלות בכל מדיה דיגיטלית המתאימה לכם, לדוגמה: עמודי פייסבוק, שליחת המסמך באמצעות דואר אלקטרוני, הטמעת העמוד באתר האינטרנט, שיתוף המסמך בווטסאפ ועוד.
  • מגוון רחב של אפשרויות עיצוב ושלל רקעים לבחירה.
  • ניתן להוסיף בקליק מהיר סרטון וידאו של המוצר או השירות.
  • בעל העסק קובע כיצד לחייב את הלקוח, יש אפשרויות שונות כמו סכום פתוח למילוי על ידי הרוכש, הוראת קבע בכרטיס אשראי, תשלומים.
  • אפשרות להכין עמוד מכירה מרובה מוצרים, כך הלקוח יכול לבחור מוצר אחד או יותר לרכישה בשיטה של סל קניות, כמו באתרי המכירות המתקדמים.
  • לאחר כל רכישת מוצר או שירות הלקוח מקבל חשבונית מס/קבלה או קבלה המופקת באופן אוטומטי.
  • אין צורך להקים אתר מכירות ולשלם הרבה כסף על מסוף וירטואלי וחיבור האתר לשירותי סליקה.

יתרונות נוספים

עמוד מכירה, הנקרא גם דף סליקה, הוא מוצר מהפכני המתאים לכל העסקים, זהו שירות חדש המאפשר לכם לפנות לקהלי יעד חדשים, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של בית העסק והלקוח. לשירות המכירה מרחוק יש פוטנציאל כלכלי עצום עבורכם, ובמקום להתמקד במכירות מקומיות בלבד אתם יכולים להציע מוצרים ושירותים שונים גם ללקוחות רחוקים, כולל לקוחות פוטנציאליים בחו"ל.

עמוד מכירה מזכיר במהותו דף נחיתה מעוצב, ולמעשה זהו דף תשלום הנשלח ללקוח וכולל מידע שיווקי, כולל סרטון להדגמת המוצר או השירות. עמוד המכירה רספונסיבי, כלומר הוא מתאים את גודל הדף בצורה אוטומטית בהתאם למסך בו משתמש הלקוח, והשירות החדשני מאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים ושירותים באמצעות הסמארטפון שלהם, מכל מקום ובכל זמן.

סליקה ותשלום מיידי

בעלי עסקים נאלצים להשקיע זמן רב במכירה הפרונטלית ובחיוב וגבייה מלקוחות, לכן הפתרון של עמוד מכירה המתממשק עם מערכת סליקה מאובטחת ואיכותית מאפשר לעסקים רבים לקבל תשלום מהלקוח בלי להתעסק כלל בגבייה. המערכת כוללת כלים מתקדמים המאפשרים לכם לעקוב בכל רע נתון אחר תשלומי הלקוחות, לעקוב אחר המרות ועוד.

בנוסף, במקום להשקיע הרבה מאוד כסף בבניית ובניהול אתר מכירות מקוון, או במקביל לאתר המכירות הקיים, עמודי המכירות הכוללים פתרונות סליקה מתקדמים מסייעים לכם למכור יותר מוצרים ולהגדיל את מספר הלקוחות. שירותי הסליקה מבטיחים לכם ראש שקט, ביטחון מלא לקבלת הכסף, תשלום מהיר ומיידי מהלקוח, חיסכון משמעותי בזמן ואפשרות לבצע סליקה מכל מקום ומכשיר.

למה אתם מחכים? רוצים עמודי מכירה מעוצבים לעסק שלכם? הצטרפו עוד היום לשירותי הסליקה של  INVOICE4U. 

השאירו לנו פרטים או התקשרו 076-599-6659! 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.