1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

מה זה חשבונית ירוקה? בואו ללמוד על יתרונותיה הרבים לעסק שלכם

הנהלת החשבונות של העסק יכולה לעיתים להיות סיזיפית ומתישה. ריבוי הטפסים, תיוק ותיעוד כל התנועות העסקיות, אחסון התיקיות ואפילו העסקת עובדים לשם כך היא עיסוק בפני עצמו. וכשבעל העסק שואף תמיד לחסוך בעלויות ובזמן על מנת להשקיע במטרות שלשמן הוקם העסק מלכתחילה.

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים פונים לניהול חשבונות בעסק באינטרנט והפקת חשבונית ירוקה, ניהול מלאי, עובדים וספקים באמצעות תוכנה. העולם המודרני מתנהל דרך הדיגיטל, ומוביל את העסקים הגדולים והקטנים אל המסך, דרכו ניתן לנהל את העסק מכל מקום ובכל זמן.

מה זה חשבונית ירוקה?

חשבונית ירוקה היא חשבונית, שמופקת און ליין. היא חוקית ותקפה מבחינה משפטית, ומחליפה את החשבונית המודפסת על גבי פנקס החשבוניות הישן. החשבונית קרויה גם חשבונית דיגיטלית, מאחר והיא מופקת באמצעים דיגיטליים, וכשמה, היא אקולוגית, חוסכת שימוש בניירת ומסייעת בשמירה על הכדור.

לחשבונית הירוקה מגוון יתרונות, המסייעים לבעל העסק במגוון דרכים, החל מגבייה קלה יותר ועד לדיווח לרשויות המס בדרך פשוטה וקלה. החשבונית הירוקה מופקת באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות מס, קלה וידידותית למשתמש, באמצעותה ניתן לשגר חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח ועוד מגוון טפסים און ליין במייל אלקטרוני ישירות לנמען. בכך נחסכים כסף עבור ציוד משרדי וזמן עבור שילוח החשבונית, מייעלת את הפעילות והניהול של העסק, ואף משפרת את נראות ואת תדמית העסק.

היתרונות שבהפקת חשבוניות ירוקות

פרט לתרומה לאיכות הסביבה, התייעלות העסק והחיסכון הכלכלי, להפקת חשבוניות בדיגיטל יתרונות נוספים:

  • החשבוניות מוכרות על ידי רשויות המס ובעלות תוקף משפטי וחוקי לכל עניין ודבר.
  • באמצעות השירות ניתן גם לקבל תשלום מהיר יותר עבור כל חשבונית שהופקה ונשלחה, שכן החשבוניות מגיעות ליעדן מהר יותר.
  • שליחת חשבוניות בדיגיטל מאפשרת מעקב ובקרה מלאים, וניתן להיות בטוחים שהמסמכים מגיעים ליעדם כבר ברגע שליחתם.
  • כל עסק שבחן מה זה חשבונית ירוקה ועבר לשיטה מקבל אבטחה מקסימלית עבור כל מסמך או פעולה שנעשית, היות ומדובר בפעולות שמלוות לחתימה דיגיטלית, כך שלא ניתן לערוך בהן שינויים.
  • לשירות הדיגיטלי ניתנת תמיכה טלפונית בכל עת עבור שיפור חוויית המשתמש, תפעול קל ומענה לשאלות והתלבטויות.
  • הוצאת חשבוניות מס דיגיטליות מציבה את העסק בחזית הקדמה הטכנולוגית בעולם העסקים ללא נייר, דואר, קלסרים וארונות לאחסון מסמכים.

מה חשוב לבדוק לפני המעבר לחשבוניות דיגיטליות?

לפני שאתם עוברים לשירות הדיגיטלי של הפקת חשבוניות ומסמכים און ליין חשוב לוודא, שהחברה שמעניקה את השירות היא חברה מוכרת בתחומה. בדקו האם לקוחותיהם מרוצים מהשירות, והאם התוכנה אכן קלה לתפעול.

ייתכן שיהיו תקלות לאורך הדרך. אך כל תקלה ניתנת לפתרון, כשעומדת חברה מקצועית מאחורי השירות שניתן לכם. בדקו את רמת השירות של החברה המספקת את השירות, ושהיא מעניקה לכם אפשרויות לקבלת שירות בכל עת, גם בסופי שבוע ובשעות הלילה, אם יש לכם צורך בכך.

וודאו שאתם מקבלים הדרכה מלאה על התוכנה, ושאתם בקיאים בתפעולה. מרגע שתכירו את הכלים שעומדים לרשותכם זה יהיה פשוט ממש כמו לחיצה על כפתור. למעשה זה כל מה שתידרשו לעשות.

וודאו שהמערכת שאתם מקבלים מתאימה ונתמכת בכל סוגי המכשירים.