1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

מהם היתרונות של הפקת קבלה ירוקה

מאת: יורם שיפר

בשנים האחרונות החלו עסקים רבים להשתמש בתוכנות ייעודיות ומתקדמות להפקת קבלות וחשבוניות באינטרנט. באמצעות התוכנה הידידותית למשתמש חוסכים בהוצאות הנייר והדיו למדפסות, שומרים על הסביבה, חוסכים עלויות בעסק, משפרים את השירות ללקוחות ומייעלים את העבודה. יש יתרונות רבים לתוכנות להפקת קבלות ירוקות, במיוחד לעסקים קטנים ולפרילנסרים, כאשר עסק מסוג עוסק פטור יכול להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות ולא רק קבלות.

מהי קבלה ירוקה?

כולם מדברים של חשבוניות וקבלות ירוקות, לכן חשוב לדעת מהי הקבלה הירוקה וכיצד היא תסייע לכם לנהל טוב יותר את העסק ולחסוך עלויות שונות. הקבלה הירוקה למעשה מחליפה את פנקסי הקבלות של פעם, את הקבלה מפיקים באמצעות דיגיטליים, כלומר בעזרת תוכנה ייעודית ואינטרנטית. 

אין צורך להתקין את התוכנה על המחשב בעבודה כיוון שניתן להתחבר למערכת מכל מחשב ואפילו מסמארטפון או טאבלט, זהו עוד אחד מהיתרונות הרבים של התוכנות להפקת קבלות וחשבוניות ירוקות. את הקבלה שמפיקים באמצעות המערכת אין צורך להדפיס במשרד שלכם כיוון שבלחיצת כפתור אתם יכולים לשלוח את הקבלה ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח, יש גם אפשרות לשלוח את הקבלה לווטסאפ, בהתאם לתוכנה שבוחרים.

מהם היתרונות העיקריים של מערכת להפקת קבלה ירוקה?

כאמור, יש יתרונות רבים להפקת קבלות ירוקות באינטרנט, היתרונות העיקריים הינם:

עלות משתלמת

העסק שלכם יכול לחסוך הרבה כסף באמצעות מעבר לתוכנה אינטרנטית להפקת קבלות ומסמכים נוספים, למשל חשבונית עסקה ועוד. לרוב, משלמים תשלום חודשי עבור השימוש במערכת, העלות משתנה בהתאם לכמות המסמכים שיש להפיק מידי חודש, ובכל מקרה מדובר בעלות זולה ומשתלמת במיוחד.

חיסכון בנייר ודפוס

במקום הזמנת פנקסי קבלות מבית דפוס אתם יכולים לעבור לתוכנה המתקדמת ולחסוך את הוצאות הדפוס של העסק. בנוסף, אין צורך להדפיס את הקבלות לכן העסק שלכם מקצץ בעלויות הציוד המשרדי, הן של נייר והן של טונרים או ראשי דיו למדפסות.

נוחות

התוכנה ידידותית למשתמש, אין צורך לעבור קורס, וניתן לקבל עזרה מהתמיכה הטכנית בכל בעיה ושאלה. התוכנה נוחה וקל לעבוד איתה, וכך חוסכים גם זמן בעבודה.

גבייה טובה יותר

המעבר לקבלה ירוקה מאפשר לכם לשלוח מיד את הקבלות ללקוחות ולעקוב אחרי הגבייה, אין צורך לשלוח את הקבלה בדואר ולשמוע תירוצים מלקוחות שהם לא קיבלו את הקבלה. 

כוח אדם

הפקת הקבלות קלה, אין צורך להעסיק כוח אדם מקצועי כדי להפיק קבלות וחוסכים עלויות כוח אדם בעסק.

מיתוג העסק

המעבר לקבלה ירוקה מאפשר לעסק לשפר את המיתוג שלו ולהפוך לעסק ירוק השומר על הסביבה. כמו כן, ניתן למתג את הקבלות בהתאם לצורך שלכם, והרווח כולו שלכם ושל העסק.

לסיכום, קבלה ירוקה נחשבת לפתרון המשתלם והנוח ביותר כיום לעסקים קטנים וזעירים, לפרילנסרים ועוד. זו תוכנה מתקדמת הכוללת גם כלי ניהול חשובים שיסייעו לכם לייעל את העבודה, לחסוך עלויות ולשפר את השירות. 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.