1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

כמה בטוחה סליקה באינטרנט?

רוב הישראלים רוכשים מוצרים ושירותים שונים באתרי המכירות ובחנויות הווירטואליות באינטרנט, בדרך כלל באמצעות כרטיס האשראי שלהם. רבים מעוניינים לדעת עד כמה בטוחה הסליקה של כרטיסי האשראי באתרי המכירות באינטרנט, לכן פנינו למומחים של Invoice4u כדי לקבל הסברים ולהבין האם הסליקה באינטרנט בטוחה.

איך מתבצעת סליקה באינטרנט?

סליקה היא שיטת תשלום נוחה באמצעות כרטיסי אשראי או על ידי דרכי תשלום אחרות כמו אפליקציות תשלום. בהליך הסליקה הלקוח מקליד את פרטי כרטיס האשראי שלו במערכת אינטרנטית או שהוא מקרב את כרטיס האשראי שלו למסוף ייעודי וחכם המותקן בבית העסק (כלומר קנייה פיזית בבית העסק), ותהליך הסליקה מסתיים לאחר שבית העסק מקבל אישור לעסקה והתשלום עובר ישירות לחשבון הבנק שלו.

ראוי לציין כי הטמעת פתרון סליקה באתר אינטרנט או בחנות וירטואלית היא תהליך מהיר ופשוט, ואין צורך בידע טכני או בניסיון קודם. ספקי שירותי הסליקה באינטרנט מציעים פתרון מתקדם ומאובטח להטמעה מהירה באתר האינטרנט, כאשר המערכת המחוברת לסליקה באתר האינטרנט נמצאת בפועל במערכת המחשוב בענן של חברת הסליקה, והמערכת חייבת לעמוד בדרישות ובתקני האבטחה בארץ ובעולם.

מערכת הסליקה באתר אינטרנט נראית כחלק בלתי נפרד מהאתר עצמו, ולמעשה הגולש שקונה באתר רואה דף תשלום מקוון ועליו להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלו על מנת לבצע תשלום מקוון. כדי להטמיע דף סליקה באתר אינטרנט מדביקים שורת קוד הכתובת בשפת הפיתוח HTML (העתק הדבק), והדף משולב באתר המכירות באופן שקוף.

תהליך הסליקה לפי שלבים:

  • הגולש באתר סחר אלקטרוני בוחר מוצר ומזין את פרטי האשראי שלו בדף התשלום.
  • הנתונים נשלחים לחברת הסליקה וממנה אל חברת כרטיס האשראי שהנפיקה את הכרטיס של הגולש, ומערכת שב"א מאמתת את פרטי העסקה ומקבלת אישור מחברת האשראי.
  • מערכת הסליקה המוטמעת באתר האינטרנט מחזירה תשובה מהירה המוצגת בפני הגולש ובעל העסק האם העסקה אושרה או לא.
  • בסוף יום העסקים שב"א מעבירה את פקודות הזיכוי עבור כל העסקאות שבוצעו בכרטיסי אשראי באינטרנט ופקודות חיוב לחברות שהנפיקו את הכרטיסים ללקוחות.

האם יש צורך באישור תנאים?

בהחלט כן. בשלב הראשון של סליקה באינטרנט מבצעים אימות של כרטיס האשראי לצורך אישור העסקה והתשלום. המערכת המוטמעת באתר האינטרנט שקופה עבור הגולשים ופועלת ברקע, זהו פתרון ידידותי ומאובטח עם תקני אבטחה ברמה הגבוהה ביותר כדי להגן על הגולשים. לאחר שהגולש מזין את פרטי כרטיס אשראי או אפליקציית התשלום שלו, חברת הסליקה משדרת את הנתונים לחברת שב"א שתפקידה לאשר את העסקה לאחר בדיקה מול החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי בו משלם הגולש.

מה רמת האמינות של פתרונות הסליקה באינטרנט?

פתרונות הסליקה באינטרנט חייבים לעמוד בתקני אבטחה מחמירים מאוד. לכן, רמת האמינות של פתרונות הסליקה המגוונים באינטרנט היא גבוהה, ובעלי העסקים כמו גם הלקוחות הרוכשים באתרי האינטרנט זוכים לשירות אמין ובטוח.

האם יש דרך לבדוק האם האתר מאובטח?

ניתן לבדוק את רמת האבטחה באתר מכירות מסוים באמצעות תוכנות ייעודיות וחינמיות. בנוסף, חשוב לעיין באתר ממנו רוצים לרכוש מוצר או שירות, לחפש מידע ואייקונים של סמלי האבטחה כמו SSL ו-PCI, וכיום יש אתרי מכירות הדורשים מהגולש להקליד קוד אימות הנשלח לנייד שלו על מנת לשפר את רמת האבטחה ותחושת הביטחון לגולשים.

בכתבה זו עסקנו בשאלה החשובה האם סליקת אשראי בטוחה באינטרנט והרחבנו בנושא. מומלץ להצטרף לשירותי סליקת האשראי שאנחנו בחברת Invoice4u מציעים לכל הלקוחות, בגלל עמלת הסליקה הנמוכה, ההקמה המהירה, ההתאמה לאתרי סחר אלקטרוני ולדפי מכירה מעוצבים, רמת האבטחה הגבוהה והתמיכה הטכנית הצמודה של המומחים שלנו.