1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

טיפים מנצחים לניהול עסק אינטרנטי מצליח

טיפים מנצחים לניהול עסק אינטרנטי

מאת: יורם שיפר

מהפכת האינטרנט המהיר הובילה לשינויים רבים בחיינו, המציאות החדשה משפיעה במגוון תחומים, בין היתר גם בתחום העסקים. כיום יש ישראלים רבים המקימים ומנהלים עסקים אינטרנטיים, את העסק האינטרנטי אפשר לנהל מהבית כדי לחסוך הוצאות קבועות כמו שכר דירה למשרד, חשמל, ארנונה ועוד. כיום כאשר העולם העסקי הוא גלובלי יש שפע הזדמנויות עסקיות וכל אחד יכול להקים עסק אינטרנטי מצליח ולהרוויח היטב.

פתיחת עסק אינטרנטי

קל להקים עסק חדש באינטרנט, אין צורך לקום מהכיסא כדי לפתוח את העסק, אך כדי להצליח ולהרוויח היטב מהעסק האינטרנטי החדש יש להשקיע לא מעט זמן ומאמצים, וכמובן שחשוב לקדם את העסק בגוגל, לנהל קמפיינים מנצחים ולשווק את העסק ברשתות החברתיות ובערוצים נוספים.

רגע לפני שאתם פותחים עסק אינטרנטי כדאי לקרוא מידע ברשת לגבי אפשרויות להקמת עסקים חדשים באינטרנט, יש להתייחס גם להיבטי מיסוי, וכמובן שיש להחליט אילו מוצרים ו/או שירותים להציע בעסק החדש.

למעשה, עולם האינטרנט מציע לכם שפע הזדמנויות עסקיות מאחר ויש מגוון רחב של תחומים בהם תוכלו לעסוק. בין היתר אתם יכולים לעסוק במקצוע בו התמחיתם או בתחום שלמדתם, לכן העסק החדש באינטרנט יכול להציע שירותים כמו עיצוב גרפי, פיתוח תוכנה ואפליקציות, כתיבת תוכן, קידום אתרים, שיווק בדיגיטל, ייעוץ עסקי וכיוצא בזה. ישראלים רבים פותחים אתרי מכירות וחנויות באינטרנט כדי למכור מוצרים ללקוחות בארץ וברחבי העולם. אפשר להקים חנות אינטרנטית בכמה צעדים פשוטים ובעלות זולה דרך פלטפורמות מוכרות למסחר אלקטרוני כמו איביי ואמזון, וניתן להקים חנות אינטרנטית עצמאית ולעבוד במסגרת תוכניות שותפים ודרופ שיפינג.

טיפים לניהול עסק מצליח באינטרנט

לאחר הקמת עסק אינטרנטי חדש עליכם למתג ולשווק אותו נכון. אפשר לשווק את העסק האינטרנטי לבד או בעזרת אנשי מקצוע, וחשוב לקדם את העסק בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים בהתאם לצורך. מיתוג נכון ואפקטיבי של העסק באינטרנט מבטיח לכם נכס דיגיטלי בעל ערך ויתרון מול מהתחרים, כך תהפכו עם הזמן לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם, תיהנו מקהל לקוחות עקבי ונאמן וההצלחה העסקית תבטיח לכם פרנסה בשפע.

מאחר ואתם מקימים עסק אינטרנטי עליכם לדאוג למערכת ניהול מתקדמת הכוללת קשרי לקוחות, וכמובן שיש לבחור מערכת המאפשרת הפקת חשבוניות מס וקבלות דיגיטליות עם פתרונות סליקה חכמים ובטוחים. כדי לא לפספס עסקאות חשוב לבחור היטב את המערכת לניהול חשבונות, כך תוכלו לעקוב אחר ביצועי העסק, להפיק חשבוניות וקבלות חוקיות בקליק מהיר ולשלוח אותן ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח, ובנוסף תיהנו מכלים ניהוליים נוספים.

כמו כן, חשוב לחסוך עלויות לכן כדאי לבחור מערכת מתקדמת למסחר אלקטרוני ברשת, יש לוודא כי המערכת מתממשקת לתוכנה להפקת חשבונות אונליין. כדי להגדיל מכירות כדאי לבחור גם מערכת דיוור ישיר המתממשקת לתוכנה, כך תוכלו לשלוח ניוזלטרים לקהלי מטרה שונים ולייצר לידים איכותיים שקל להפוך למכירות.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.