1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

חשבונית ירוקה = חסכון כלכלי ואקולוגי

עסק אקולוגי – כך תרוויחו כסף ותשמרו על כדור הארץ

רוצים להפוך את העסק שלכם לאקולוגי וליהנות מתדמית של חברה ירוקה הדואגת לסביבה? הידעתם כי עסקים ירוקים זוכים ליותר לקוחות? כדי להפוך לעסק אקולוגי וירוק השומר על הסביבה ודואג לכדור הארץ עליכם ליישם מספר נהלים בעבודה. כך לדוגמה יש לצמצם ולהפחית את הפסולת והזיהום שהעסק מייצר, להנחות את העובדים להפסיק להשתמש בכלים חד פעמיים ובשקיות ניילון לאריזה, להציב פחי מחזור בבית העסק, לעבור לחשבונית ירוקה, לרכוש רכב חסכוני עדיף היברידי או חשמלי ועוד.

דרכים לצמצום הזיהום בעסק

כדי להפוך לעסק ירוק חשוב לצמצם את הזיהום שהעסק מייצר. בין היתר כדאי לבצע את הדברים הבאים כדי לשמור על הסביבה ולהפחית זיהום בעסק:

  • פחי מחזור – חשוב להציב פחי מחזור בעסק ולהנחות את העובדים למחזר פסולת וחפצים בהתאם לנהלים. יש להציב פח למחזור פלסטיק, זכוכית, נייר, קרטונים, מתכות, פסולה רטובה וכדומה, כדאי להציב גם פח לאיסוף בטריות ופסולת אלקטרונית.
  • נהלי מחזור בעסק – חשוב לנסח נהלי מחזור מחייבים ולהנחות את העובדים בהתאם. מעבר לפחים אפשר להנחות את העובדים להדפיס מסמכים על שני צדי הדף ועל ניירות טיוטה, למחזר מחסניות דיו וטונרים, בקבוקים, נייר וכדומה.
  • חד פעמי לא בעסק – כדי לשמור על כדור הארץ עליכם להפסיק את השימוש בכלים חד פעמיים בעסק וכמובן גם בבית. יש להנחות את העובדים ולספק להם פתרונות חלופיים. במקום כוסות קלקר וכלים חד פעמיים במטבחון אפשר לרכוש סט צלחות, סכו"ם רגיל, כוסות מזכוכית וקרמיקה ועוד.
  • שקיות ניילון אאוט – ניילונים מהווים את אחד המזהמים העיקריים, לכן כדאי להפסיק את השימוש בשקיות נייילון בעסק, אפשר למצוא פתרונות אקולוגיים לאריזה כמו שקיות מנייר ממוחזר, שקיות מתכלות, שקיות מבד וכדומה.
  • סוללות נטענות – סוללות משומשות מהוות סכנה לכדור הארץ ובעיקר למי התהום והאדמה. במקום סוללות רגילות עליכם לעבור לסוללות נטענות.
  • תאורה סולארית – אפשר להפחית את השימוש בחשמל ולהתקין גופי תאורה סולאריים.
  • עוברים לדיגיטל – במקום להדפיס מסמכים רבים אפשר לעבור לתוכנות באינטרנט ולשמור את כל המידע במחשבים. אחת האפשרויות היא לעבור למערכת חשבונית ירוקה חינם במקום הדפסת חשבוניות, קבלות ומסמכים אחרים. החשבונית הירוקה מאפשרת לכם לשלוח את המסמכים ישירות למייל, ואתם נהנים מתוכנה ידידותית ונוחה, מחיסכון בעלויות, מכלים ניהוליים מתקדמים ומתדמית של עסק ירוק ואקולוגי.
  • רכב חסכוני – עסק אקולוגי משתמש ברכבים המצוידים במנועים חסכוניים ופחות מזהמים, אפשר לעבור עם הזמן לרכבים ירוקים וידידותיים לסביבה, למשל רכב חשמלי או היברידי.

חשוב לציין כי המעבר לעסק אקולוגי חשוב לשמירה על הסביבה אך יש לו גם יתרונות רבים עבורכם, אם תיישמו את השיטות השונות תוכלו גם לחסוך הרבה כסף וליהנות מגידול במכירות ובמספר הלקוחות. כיום לקוחות רבים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מעסקים ירוקים ואקולוגיים, המעבר לעסק אקולוגי מקנה לכם יתרון על המתחרים.