1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

עסקים מתקדמים לניהול חשבונות מקוון והפקת חשבונית ירוקה בקליק

העולם הפך להיות דיגיטלי. כיום כבר לא משתמשים בסרט פילם, מכיוון שאין בו צורך כשמצלמים במצלמה הדיגיטלית, ואת האלבומים יוצרים במתכונת דיגיטלית. ולא רק ענף הצילום עבר מטמורפוזה, גם מפות הדרכים, אמצעי התשלום, כרטיסי הטיסה, הדואר ואפילו השירותים הבנקאיים שאנו מקבלים עברו לדיגיטל. אם אתה בעל עסק, האם לא הגיע הזמן שגם העסק שלך יעבור לדיגיטל? כשמרבית אמצעי השיווק המסורתיים מפנים את מקומם לשיווק דיגיטלי, ואפילו כרטיסי ביקור כבר לא מחלקים לך כבעבר, כי הם נשלחים גם כן בדיגיטל, הגיע הזמן שגם הנהלת החשבונות שלך תנוהל באמצעים הדיגיטלים. על הפקת חשבונית ירוקה שמעת כבר? כן, הכוונה היא, כמו שניחשת, להפקת חשבונית דיגיטלית.

הפקת חשבונית ירוקה – למה הכוונה?

הפקת חשבונית ירוקה היא שירות מקוון הנעשה באמצעות תוכנה מוגנת ומאובטחת, לצורך הוצאת חשבוניות ומגוון שירותי הנהלת חשבונות נוספים. זה אומר שאתה יכול להפסיק להפיק חשבוניות ידניות, למלא אותן ידנית, לשלוח לספק בדואר ולחסוך המון פעולות, זמן, כסף ואפילו כוח אדם.

אין פשוט מזה, ההליך הקליל, הקצר והמהיר נעשה מכל מכשיר נייד או נייח, מגובה ומאובטח ומאפשר לך להפיק חשבוניות בקליק ולבצע מגוון פעולות נוספות, ביניהן סליקת כרטיסי אשראי, הפקת דו"חות ספקים, הכנסות , הוצאות וכו', הפקת מסמכים וריכוזים, עיצוב מסמכים, ניהול לקוחות, ייצוא לחשבשבת ועוד.

אתם לא לבד

רבים חוששים מטבילה בזירה הדיגיטלית. ההתנהלות מול מסך מחשב ולא מול נותן שירות באופן ישיר עלול להרתיע, אך כשיש מענה זמין בכל עת ושירות ותמיכה ללקוחות בכל שעות היממה, אתה יכול להרגיש שאנחנו איתך. ולמען האמת, המערכת כל כך קלה לתפעול שסביר שככל שתתנסה בה יותר, גם הביטחון שלך יגדל וגם המיומנות.

כולם יוצאים מרוצים

לא רק שהפקת חשבונית ירוקה חוסכת לך זמן, היא גם חוסכת ללקוחותיך זמן המתנה להגעת החשבונית בדואר, ומאפשרת להם להזדכות עליה בהקדם. כמו כן החשבונית מאפשרת לך להיתפס בעיני הלקוחות כעסק מסודר ואמין, ובעזרת השירותים הנילווים בתוכנה באפשרותך לשלוח את כל התנועה העסקית של העסק לרואה החשבון מבלי לצבור ניירת ולהגיע אל משרדו. כשהחומר העסקי מגיע בצורה מאורגנת כל כך, אתה למעשה חוסך גם מזמנו של רואה החשבון ומקל את עבודתו. החשבונית מוכרת על ידי רשות המיסים ונחשבת למסמך חוקי וקביל לכל דבר ועניין.

איזו חבילה מתאימה לך?

עבור פרילנסרים ועסקים, שמנפיקים מעט חשבוניות מידי חודש עדיף ללכת על מסלול פשוט, המאפשר רכישת בנק של חשבוניות לחודש בעלות סמלית, ואילו עבור עסקים שמנפיקים מספר רב של חשבוניות ועובדים עם מספר רב של ספקים ולקוחות, מומלץ לרכוש חבילה שמכילה חשבוניות דיגיטליות וכלים נוספים לניהול חשבונות העסק ביעילות ובקלות. באמצעות השירותים הנילווים שניתן לרכוש תוכלו גם לנהל את מלאי העסק, רישום שעות העובדים ועוד.