המדריך לשליחת ניוזלטרים ללקוחות
מאת: יורם שיפר
ניוזלטר, המכונה גם דיוור למייל, הוא כלי שיווקי יעיל המופץ באמצעות מערכות דיוור אלקטרוני. את הניוזלטר שולחים באופן קבוע אחת לתקופת זמן המוגדרת מראש, וניתן להגדיר קבוצת אנשים שהצטרפו לרשימת התפוצה, ללקוחות קיימים הרשומים במערכת החשבוניות של העסק או ללקוחות פוטנציאליים הכלולים במערכת ה-CRM וללקוחות שרכשו מוצר או שירות בדפי מכירה.
מערכת הדיוור INVOMAIL של Invoice4u היא תוכנת דיוור מתקדמת ומובילה המספקת לכם יתרונות רבים. התוכנה יודעת לשאוב נתונים ורשימות דיוור גם ממערכות חיצוניות, המערכת עובדת בסנכרון מלא עם מערכת ה-CRM לניהול הלקוחות ועם התוכנה של Invoice4u להפקת חשבונית דיגיטלית באינטרנט.
מדוע כדאי לשלוח ניוזלטרים?
ניוזלטר הוא אפיק פרסום ושיווק יעיל ואפקטיבי העובד עבור העסק שלכם 24/7, שליחת הניוזלטרים מבטיחה שיפור במכירות העסק, הצטרפות של לקוחות חדשים, טראפיק גבוה יותר והחזר השקעה משתלם במיוחד.
מחקרים רבים הוכיחו כי שליחת ניוזלטר למועדון לקוחות ולקבוצות אנשים לאחר פילוח מדויק היא בין שיטות השיווק והמכירה הזולות והמניבות ביותר. ניתן להשיג ROI מצוין, כלומר ההחזר על ההשקעה של שליחת ניוזלטר הוא מהגבוהים ביותר בערוצי השיווק הדיגיטלי, לכן כדאי גם לכם לטפח את הערוץ השיווקי היעיל, ובעזרת המערכת המתקדמת של Invoice4u תוכלו להשיג יתרונות רבים.
היתרונות העיקריים בשליחת ניוזלטר במערכת INVOMAIL:
- ערוץ שיווק העובד למען העסק שלכם 24/7.
- ניתן להקים דפי נחיתה מעוצבים ורספונסיביים המביאים לתוצאות ותורמים להגדלת אחוזי ההרשמה.
- המערכת המתקדמת כוללת כלי אוטומציה המבטיחים חיסכון בזמן ושיווק יעיל יותר.
- ניתן לסנכרן את המערכת עם מערכת נוספות כמו CRM, מערכת מקוונת להפקת חשבוניות וקבלות ועוד.
- המערכת כוללת כלי ניהול ובקרה מתקדמים לניתוח ביצועי הדיוור ולצורך אופטימיזציה לתוצאות הניוזלטר.
- ניתן לשדרג את המערכת עם תוספות בתשלום כמו מערכת לשליחת מסרוני SMS, מערכת לניהול ולהפצת קורסים מקוונים וכו'.
מה כדאי לכלול בניוזלטר וכל כמה זמן לשלוח?
- הניוזלטר חייב להיות תמציתי, ממוקד וקצר, הקוראים מקדישים כ-60 שניות בלבד לקריאת הדיוור.
- חשוב לנסח כותרת ראשית מעניינת שתגרום לנמענים לפתוח את הדיוור ולא למחוק אותו ישר.
- יש להקפיד על מסר שיווקי חד, ברור וממוקד, חשוב להימנע מניוזלטר עם כמה מסרים היוצרים בלבול אצל הקוראים.
- כדאי לבחור גופן בגודל מתאים ונוח, יש להימנע מגופן קטן, וכדאי להשתמש בהדגשות ובבולטים כדי להדגיש את המידע החשוב והמשמעותי.
- אפשר לוותר על הקדמה, עדיף להתמקד בתמצית העניין.
- יש לתזמן היטב את שליחת הניוזלטרים, ניתן לבצע AB טסטים כדי לבדוק מהן השעות והימים בהם אחוזי ההמרה גבוהים יותר.
- יש להימנע מעודף מידע, חשוב לשלב קישור לעמוד באתר או לדף נחיתה ייעודי.
לאיזה סוגי עסקים כדאי לשלוח ניוזלטרים?
שליחת ניוזלטרים מומלצת לעסקים ולארגונים רבים, הנושאים המקובלים הם טכנולוגיה, חדשות, מדע, תיירות, בישול, צרכנות, חינוך, אירועים, טבע ועוד. ניוזלטר מתאים לעסקים המנהלים מועדון לקוחות, לחברות המספקות שירותים או מוכרות מוצרים שונים, לחברות הייטק, לעמותות, לארגוני דת, למוסדות פיננסיים וחינוך, לאתרי מכירות ועוד.
איך לעודד הרשמה לניוזלטר?
כדי לעודד אנשים להירשם לניוזלטר שלכם עליכם להשקיע בעיצוב ובתוכן איכותי ומעניין עם מסר שיווקי ברור וקליט. יש לפלח במקצועיות את קהלי המטרה, כדאי לבנות דף נחיתה ייעודי להרשמה ולהפיץ אותו בערוצים הדיגיטליים השונים, וניתן לעודד את הגולשים להירשם לניוזלטר על ידי מתן הטבה או מבצע, למשל שובר הנחה לחנות, הנחה בקנייה באתר ועוד.
איזה עוד שימוש בשליחת מייל ללקוחות אפשרת לעשות מלבד ניוזלטר?
בעזרת מערכת INVOMAIL ניתן לשלוח, מלבד ניוזלטרים, גם מסרים אישיים כמו ברכות לימי הולדת, איחולים לחגים, מידע הנוגע לרישום לקורס און ליין, תזכורת לאירועים ועוד.
יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.