1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

יותר מהוצאת חשבוניות באינטרנט – מה תקבל מהנהלת חשבונות מקוונת

כל עסק שואף תמיד להגדיל הכנסות ולצמצם עלויות. אחת הדרכים החכמות שחדרו לעולמנו בעידן הדיגיטלי היא הנהלת חשבונות מקוונת, שגם חוסכת הוצאות, אך גם חוסכת זמן רב, שמאפשר לנו להתעסק במטרות העסק, ובכך למעשה להרוויח יותר. מסתבר שהנהלת חשבונות מקוונת היא הרבה יותר מהוצאת חשבוניות באינטרנט, וכשהעולם הדיגיטלי נגיש ומוכר לכל כמות העסקים, שבוחרת להשתמש בשירות הולכת וגדלה מידי יום, ויחד עם זאת חודרים לעולם הדיגיטלי מגוון רחב של שירותים תחת מעטפת אחת של הנהלת חשבונות באינטרנט.

הנהלת חשבונות דיגיטלית – לא רק הוצאת חשבוניות באינטרנט!

כל העולם מתנהל בדיגיטל, ועבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים זו אפילו לא שאלה של זמן, כולם צריכים להיות שם! ואם כך הם פני הדברים, כדאי להעביר גם את השירותים שאתם מקבלים עבור העסק שלכם לדיגיטל, להתחיל לחסוך זמן וכסף ולהתייעל.

כמו כן, הבסיס לניהול נכון ומוצלח של העסק שלכם תלוי בהכרת מצבו הכספי וניהולו באופן נכון. מסיבה זו כדאי לכם עוד יותר לעבור לשיטת ניהול החשבונות המקוונת, שמאפשרת לכם נגישות לכל המידע באופן פשוט וקל. חסכו את התיוקים והחיפוש אחר מסמכים אבודים, שכחו מניירת משרדית מתישה והניחו לפקידה שלכם לעסוק בעבודה נטו! גם את רואה החשבון שלכם תוכלו כעת לתפעל מרחוק, ובאמצעות הדיגיטל לשגר אליו את כל האינפורמציה הנחוצה לו לביצוע עבודתו.

חשבוניות דיגיטליות

השירות המקוון הנפוץ והמוכר במסגרת הנהלת חשבונות דיגיטלית הוא הוצאת חשבוניות דיגיטליות. השירות מאפשר הנפקת חשבוניות בקליק ללא צורך בפנקסים כימיים ו- 3 העתקים. החשבונית הדיגיטלית מונעת התעסקות בכתב יד לא קריא, והיא מעוצבת בהתאם לצורכי העסק והמיתוג שלו. ניתן לשנות אותה בקלות (פרטי עסק, לוגו, צבע וכו') ואף לשלוח אותה במייל ללקוח ולהפוך אותה לחשבונית ירוקה, שחוסכת פסולת מיותרת ובזבוז ניירת משרדית. במשלוח החשבונית במייל מצטרפת אליה חתימה דיגיטלית, המגנה על המסמך משינויים.

ניהול חשבונות העסק שלכם בשיטה הדיגיטלית יעניק לכם חופש פעולה מכל מקום ובכל זמן. פרט לנגישות למאגרי המידע, תוכלו גם לצרף מידע ומסמכים נוספים באמצעות סריקתם במכשיר הנייד, תוכלו לדווח על ההוצאות שלכם בכל עת ומכל מקום, לא תאבדו מסמכים של הוצאות והכנסות העסק, תוכלו להיות בשליטה מלאה על מצב חובות המס והמע"מ שלכם,  ותהיו בשליטה מלאה על כל תנועה כספית המתרחשת בעסק שלכם בזמן אמת.

סליקת כרטיסי אשראי

כחלק בלתי נפרד מתהליך הנפקת החשבוניות הדיגיטליות, לשירותכם אפשרות לסלוק כרטיסי אשראי באופן מקוון באמצעות מילוי פרטי הלקוח וכרטיס האשראי במערכת מאובטחת וקלה לתפעול. גם במקרה זה נחסכים מגוון מוצרים משלימים כגון גלילי נייר, מכשירי סליקה וכו' ונחסך לכם כסף.

ניהול מערכת CRM

על פניו, נראה שניהול מערכת מסוג זה אינו קשור להנהלת החשבונות של העסק, אך למעשה זהו מוצר משלים ומייעל רבות את האפשרות שלך כבעל עסק לעקוב אחר לקוחות קיימים ופוטנציאליים והצעות מחיר שניתנו להם. המערכת מסונכרנת עם מאגר הלקוחות הקיימים והפרטים שלהם, ובאפשרותה לסייע למגוון מחלקות נוספות בעסק באמצעות ניהול ושימור קשרי לקוחות, ניהול תהליכי שיווק והגברת מכירות, סנכרון עם מערכת הדיוור האלקטרוני, מתן הרשאות מידע לאנשי מכירות ואפשרות ליצירת לידים נוספים ממקור חיצוני.

שיפור מערכת הדיוור האוטומטית

עם התקנת מערכת ניהול חשבונות מקוונת, תוכל לייעל גם את מערכת הדיוור האלקטרונית שלך באמצעות סנכרון בין השתיים. בעזרת השילוב המוצלח בין 2 המערכות תוכל לאורך זמן להפוך כל לקוח מזדמן ללקוח קבוע, ולקבל הרבה יותר.