1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

סליקת אשראי
Upay

סליקה וקבלת הכסף תוך 24 שעות בלבד.

רוצים את הכסף כאן ועכשיו? זה המסלול המתאים עבורכם.
סליקה מהמערכת או מהאפליקציה לנייד במסלולים מעניינים.
עמלת סליקה של 0.9% – קבלת הכסף פעם בחודש.
עמלת סליקה של 1.4%- קבלת הכסף תוך 24 שעות.
ניכיון תשלומים- בעסקה שבוצעה בתשלומים, ניתן להקדים את קבלת כל הכסף לחשבון הבנק במועד הזיכוי הנבחר על-פי המסלולים מעלה.
תיגבה תוספת עמלה של 0.6% מעבר לעמלת המסלול, החל מהתשלום השני. ניתן לבחור שעמלת הנכיון תחול על מחזיק הכרטיס.

תנאים נוספים:

  • דמי מנוי חודשיים בהתאם לכמות המסמכים בחודש כמפורט במחירון תחת מסלולי.חשבוניות + סליקת אשראי.
  • העמלות לא כוללות מע"מ.
  • קבלת הכסף פעם בחודש לחשבון הבנק.
  • ניתן לסלוק את כל סוגי כרטיסי האשראי. אמריקן אקספרס בעמלה של 2.1%. דיינרס בעמלה של 1.7%.
  • כרטיסי תייר ומטבע חוץ בעמלה של 3.9%.
  • ניתן לסלוק בעד 12 תשלומים.
  • דמי הקמת מסוף סליקה – חיוב חד פעמי של 199 ₪ + מע"מ.

כל בעל עסק מבין שכדי להרחיב את כמות העסקאות החודשית הוא זקוק גם לפתרון סליקה מנצח שיאפשר לו לנהל את העסק בקלות וביעילות. מנויי Invoice4u מוזמנים להצטרף למסלול המשתלם ביותר עבור בעלי עסקים הכולל מערכת תשלומים מתקדמת, נוחה ומאובטחת לביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי. במה מדובר, איך משתמשים במערכת UPAY, מהם יתרונותיה ולמי היא מתאימה?

מהי המערכת המדוברת?

מערכת UPAY היא מערכת סליקה ותשלומים מאובטחים לביצוע עסקאות באמצעות כרטיסי אשראי ולקבלת התשלומים ישירות לחשבון הבנק של העסק. המערכת מתממשקת עם התוכנה של Invoice4u ומאפשרת למשתמשים בה לנהל שירותי סליקה עבור העסק שלהם בעמלות נמוכות ובאופציה של ניכוי תשלומים. זה בדיוק הזמן לשדרג את העסק שלכם עם פתרונות הסליקה שלנו, ממשק קל ונוח לתפעול שעובד קודם כל בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם.

UPAY מציעה מגוון פתרונות סליקה לבעלי עסקים – סליקה ידנית במסוף אינטרנטי, סליקה אוטומטית שמתממשקת למערכת חיצונית\אתר, אופציית חיוב לקוחות קבועים בהוראת קבע ואפילו כפתור על המסמך. מחפשים פתרון איכותי ונוח לניהול העסק שלכם? מצאתם.

איך משתמשים בה?

תירשמו לשירותינו ומיד תקבלו גישה למערכת הסליקה הייחודית שלנו שפועלת על גבי ממשק קל ונוח לתפעול, הן לבעלי העסקים והן ללקוחות. יש לנו מגוון רחב של מסלולים בהם ניתן לסלוק אשראי ולחייב את הלקוחות בכרטיס אשראי. ההצטרפות מהירה וניתן להתחיל לסלוק בעסק כמעט מיידית. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט אונליין\בטלפון ונתאים לכם את החבילה הנכונה עבורכם מתוך מגוון המסלולים האטרקטיביים שלנו.

מהם היתרונות של מערכות הסליקה שלנו?

מערכות הסליקה שלנו קלות ונוחות לתפעול, עם עמלות סליקה נמוכות מאוד ביחס לשאר השוק במגוון מסלולים משתלמים – עמלת סליקה בגובה של 1.7% משווי העסקה שבה תקבלו את הכסף פעם בחודש, ועמלת סליקה בגובה 1.9% משווי העסקה, בה תקבלו את הכסף בתוך 24 שעות. כמו כן, חברתנו מציעה פלטפורמת ניכוי תשלומים משתלמת – בעסקה שבוצעה בתשלומים ניתן להקדים את קבלת מלוא הסכום ישירות לחשבון הבנק במועד הזיכוי הנבחר על פי המסלולים הרשומים מעלה. עם זאת, תיגבה תוספת עמלה של 0.5% מעבר לעמלת המסלול החל מהתשלום השני. ניתן לבחור שעמלת הניכיון תחול על המחזיק בכרטיס.

UPAY מספקת את כל הדרכים שקיימות בישראל לנהל שירותי סליקה: סליקה ידנית במסוף אינטרנטי? יש, סליקה אוטומטית שמתממשקת למערכת חיצונית\אתר? בוודאי. בנוסף, חברתנו מספקת אופציית חיוב לקוחות בכרטיס אשראי ואף חיוב עצמי של כרטיס אשראי וחיוב ושמירת פרטי כרטיס אשראי בתקני אבטחה מחמירים. המנגנון מאפשר חיוב ע"י TOKEN דיגיטלי מוצפן במקום בכרטיס עצמו ללא צורך בהשקעה מנצד בעלי העסקים במערכות מידע או תשתיות אבטחה נוספות. *

למי היא מתאימה?

מערכת UPAY מתאימה לכל בעל עסק המעוניין לחדש ולהנגיש את העסק שלו לקהל לקוחותיו ולהתאים אותו אל העידן הדיגיטלי החדשני.

אתם מספקים שירותי התממשקויות?

בהחלט, אנו מספקים לקהל לקוחותינו התממשקויות בין פלטפורמות שונות, וכך הן עובדות:
בוצעה עסקה בעסק שלכם? מיד עם קבלת אישור הביצוע של הסליקה מחברת האשראי מערכת הפקת החשבוניות המוסמכת שלנו מנפיקה את החשבונית ללקוח. מאחר והמערכות עובדות בסנכרון מלא, מיד עם הנפקת החשבונית מערכת INVOMAIL שולחת אוטומטית את החשבונית למייל הלקוח. ובינתיים, בזמן שהדברים "נעשים מעצמם" מתפנה לכם זמן להמשיך ולטפל בלקוחות נוספים. אין בישראל שילוב מערכות דומה במחיר ובאיכות שאנו מציעים.

אם לא נרשמתם עד היום, אל דאגה. אנחנו לא מאוכזבים, פשוט מציעים שתזדרזו להירשם אל חברת ניהול העסקים וסליקת האשראי האיכותית והמקצועית ביותר בשוק לפני שתפספסו את הרכבת.