מערכת הסליקה הבנקאית שנחושה ליצור מהפכה של ממש בדרך שבה עסקים התנהלו עד היום, iCredit, היא השיטה הכי טובה ואמינה עבור בעלי עסקים בישראל לבצע סליקת כרטיסי אשראי בבית העסק, על ידי סוכנים בשטח וגם באתרי המכירות ברשת האינטרנט. המערכת פותחה על ידי בית התוכנה ריווחית, חברת התוכנה מפתחת בתחומים כמו הנהלת חשבונות וניהול עסקים בישראל. מה המערכת מכילה, איך משתמשים בה, למי היא מתאימה ואיך היא מתממשקת עם שירותים אחרים שחברתנו מציעה?
מערכת סליקת אשר
מערכת iCredit היא אחד מפתרונות הסליקה שבית התוכנה ריווחית מציע לבעלי עסקים בתנאים משתלמים המתאפיינת במספר דרכים. המערכת מעניקה למשתמשים בה שליטה מלאה על כל הקופות הסולקות עבור המסוף של כל בית העסק שלהם, מפיקה דוחות מרוכזים ומפורטים על נתוני חיוב כרטיסי האשראי של לקוחותיהם, הצגת דוחות תקופתיים ועוד.
ניתן לבצע סליקת אשראי באמצעות המוצרים הבאים:
- סליקת כרטיסי אשראי בקופות POS הממוקמות בבית העסק.
- סליקת אשראי מקוונת באתרי מכירות, חנויות וירטואליות וכדומה.
- חיבור מערכת הסליקה לתוכנה לניהול העסק כמו התוכנה מבית ריווחית.
- ממשק API המיועד למפתחי אתרים ולתכנתים לצורך חיבור מערכת הסליקה למערכת צד שלישי.
איך משתמשים בה?
תפעול המערכת פשוט להפליא – אין צורך ללמוד קורס או לעבור הדרכה ארוכה ומתישה על המוצר. אם יש לכם מספר ספק בחברת אשראי מסוימת ואתם זוכים לתנאים טובים, הפתרון המהיר והמשתלם ביותר עבורכם הוא לבצע התממשקות לתוכנה לניהול העסק ולהפקת חשבוניות מס וקבלות בה אתם משתמשים בעסק שלכם, ותוכלו לבצע סליקת אשראי בבית העסק ו/או באתר המכירות.
מהם יתרונות המערכת?
מערכת אייקרדיט מתאימה לביצוע סליקת אשראי בכל זמן ומכל מכשיר, מכל מערכת הפעלה ומכל מערכת המחוברת לאינטרנט, וללא ספק מדובר במערכת הנוחה והיעילה בישראל.. המערכת מאפשרת לבית העסק להגדיר פריטים למכירה ולעצב דף מכירה הכולל איסוף פרטי הלקוח ופרטים נוספים לפי הגדרת המשתמש. ניתן לעצב דפי סליקת כרטיס אשראי כך שיתאימו לעיצוב אתר האינטרנט.
המערכת מאפשרת סליקה במערכת\באפליקציה לנייד, סליקה באמצעות עמודי מכירה של בית העסק שלכם, אופציית תשלום לקוח על גבי דרישה לתשלום, הוראות קבע בכרטיסי אשראי וחיבור לאתרי מסחר אלקטרוני.
מערכת סליקת האשראי שלנו מאפשרת ביצוע סליקת כרטיסי אשראי במטבעות מגוונים – שקלים, דולר אמריקאי ויורו. בנוסף ניתן לבצע במערכו חיובים במטבעות ISO הנתמכים ע"י שב"א, ביניהם GBP, SEK, JOD ועוד.
למי היא מתאימה?
לכל בעל עסק המעוניין לנהל את העסק שלו באופן נוח לתפעול ומתקדם דיגיטלית, ורוצה להימנע מפרוצדורות מסובכות ומיותרות. בחברתנו מבינים שהאחריות על ניהול העסק גדולה גם ככה ואנחנו רוצים להקל עליכם ועל הלקוחות שלכם ככל הניתן.
האם המערכת מתממשקת עם מערכות אחרות?
בהחלט. בתי תוכנה או מפתחי אתרים יכולים להתממשק למערכת iCredit באמצעות API. מערכת סליקת כרטיס אשראי של iCredit כוללת ממשק מובנה למערכת ה- ERP ריווחית או ממשק API לתוכנה שלנו. ממשק זה מאפשר להפיק חשבוניות מס וקבלות חתומות דיגיטלית ישירות בהנהלת החשבונות של בית העסק, רישום של תנועות מלאי ועדכון יתרת הפריט במערכת בית העסק ועדכון יתרת כרטיס הלקוח בהנהלת החשבונות.
בוצעה עסקה? מיד עם קבלת אישור הביצוע מחברת האשראי, מערכת הפקת החשבוניות הממוחשבת שלנו מנפיקה חשבונית ללקוח, ומאחר והמערכות עובדות בסנכרון מלא ביניהן, מיד עם הנפקת החשבונית מערכת INVOMAIL שולחת אוטומטית את החשבונית למייל הלקוח.