1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

סליקת אשראי
יעד שריג

סליקה עם מספר ספק מחברת האשראי שלך. חיבור לשלל פתרונות סליקה מתקדמים.

יש לכם מספר ספק בחברת האשראי בתנאים טובים? למה שלא תישארו איתם?
עם התנאים שסגרתם אל מול חברת האשראי, תוכלו לסלוק וליהנות מפתרונות הסליקה שפיתחנו עבורכם.
סליקה במערכת/באפליקציה לנייד, סליקה באמצעות עמודי מכירה, תשלום לקוח על גבי דרישה לתשלום,
הוראות קבע בכרטיסי אשראי וחיבור לאתרי מסחר אלקטרוני. כמובן שבכל אחד מהפתרונות, 
תישלח ללקוח חשבונית דיגיטלית לאחר הרכישה.

מתאים גם לאתרים ב-WORDPRESS ו-MAJENTO.

 

תנאים נוספים:

  • דמי מנוי חודשיים בהתאם לכמות המסמכים בחודש כמפורט במחירון תחת מסלולי חשבוניות + סליקת אשראי.
  • דמי הקמת מסוף סליקה – חיוב חד פעמי של 199 ₪ + מע"מ.
  • הצטרפות מהירה- תוך 48 שעות בלבד.

מידע נוסף:

 

בעלי עסקים רבים מוסיפים בימים אלו אל שירותי האונליין שלהם את מערכת פתרונות הסליקה "יעד שריג". במה מדובר, איך משתמשים בה, מהם יתרונותיה לעומת מערכות אחרות ואיך היא מתממשקת ומשתלבת עם מערכות מחשוב וסליקה אחרות?

עידן האונליין פושט כאש בשדה קוצים ברחבי עולם העסקים ובעלי עסקים רבים נוטלים יוזמה ומאפשרים ללקוחותיהם להשתמש בשירותי סליקה אינטרנטיים שמקלים עליהם רבות את חוויית הקנייה והרכישה של מוצרי החנות או העסק. מערכת סליקה חדשה מבית Invoice4u משנה את פני השטח ומאיימת לחולל מהפכה של ממש בכל הקשור לצרכי הלקוח והתקשורת שלח אל מול החנות או בית העסק האינטרנטי.

מערכת "יעד שריג" מספקת עבור בתי עסק וחנויות רבות שירותי סליקה אינטרנטיים וסלולריים באופן מאובטח ומתקדם המאפשר להם לנהל את העסק שלהם באופן ממוחשב המותאם למאה ה21 ולהצעיד את העסק שלהם אל העידן הדיגיטלי בבטחה תוך שימוש יעיל ואפקטיבי בטכנולוגיית הסליקה שלה.

מה היא מערכת "יעד שריג"?

מערכת "יעד שריג" מספקת את פתרונות הסליקה שלה באמצעות מערכת שנקראת Yaadpay. מערכת זו, למעשה, היא מערכת הפועלת על פי התקנים המחמירים ביותר הקיימים כיום בשוק סליקת כרטיסי האשראי., מספקת מגוון שירותים למשתמשים בה, וביניהם תמיכה בדף סליקה מאובטח המחובר ישירות לאתר האינטרנט של העסק שלכם, כמו גם למערכות חברות האשראי הגדולות בישראל. כמו כן, המערכת מאפשרת לעצב את דף הנחיתה של העסק בהתאם לצרכיכם ובהתאמה למערכת הiFrame אשר תפקידה לספק למשתמשים בה את היכולת להטמיע קטעים מאתרי אינטרנט אחרים באתר שלהם.

למה כדאי לבעלי עסקים להתקין אותה?

בנוסף לכל זאת, המערכת מעניקה תמיכה בממשקים למערכות חיצוניות (API), תוך תפעול ממשק ניהול מתקדם עבור בית העסק שלכם, כמו גם שליחת חשבוניות אוטומטית ישירות לכתובת המייל של הלקוחות שלכם שחוסכת לכם זמן יקר, כמו גם משאבים רבים, וכידוע לכולנו, אין חשובה מאימא אדמה, משמע – היא גם ידידותית לסביבה וגם ידידותית למשתמש. כמו כן, המערכת מציעה סליקה באמצעות עמודי מכירה, תשלום של הלקוח על גבי דרישה לתשלום, הוראות קבע בכרטיסי אשראי וחיבור ישיר לאתרי מסחר אלקטרוני כדוגמת איביי ו"עלי אקספרס", כל זאת בעלות סמלית, עם תנאים נוחים והצטרפות מהירה אל המערכת – תוך 48 שעות בלבד.

למי היא מתאימה?

מערכת "יעד שריג" מתאימה לכל בעלי העסקים והחברות שרק חפצים בקדמה טכנולוגית ידידותית לכל הצדדים – גם עבור בעלי העסקים עצמם וגם עבור הלקוחות שיהיו מרוצים עד השמיים מהנוחות, כמו גם מהזמינות, שהיא מביאה איתה.

איך משתמשים בה?

ניתן להשתמש במערכת באמצעות סריקה ידנית, אינטרנטית או לחלופין באמצעות אפליקציה לנייד בעת ביצוע עסקה בבית העסק שלכם תוכלו להציע ללקוח להשתמש במערכת, וכל שעליו לעשות הוא להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלו ולבצע באמצעותה סליקה, ולאחר מכן, כמובן, לקבל חשבונית דיגיטלית ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני שלו. מצדכם, כל מה שעליכם לעשות הוא להירשם אליה דרך חברת Invoice4u, להמתין 48 שעות וליהנות משימוש בה.

האם המערכת מתממשקת עם מערכות סליקה אחרות?

אכן כן. ברגע שאתם מבצעים עסקה בבית העסק שלכם, מיד לאחר קבלת אישור הביצוע מחברת האשראי, מערכת הנפקת החשבוניות הממוחשבת שלנו מנפיקה את החשבונית עבור הלקוח, ומאחר וכל מערכות המחשוב של חברתנו עובדות בסנכרון מלא ביניהן, מיד לאחר הנפקת החשבונית מערכת Invomail מטעמנו שולחת את החשבונית אל תיבת המייל של הלקוח.

רוצים להצעיד קדימה את העסק שלכם לעידן דיגיטלי, מתקדם ונוח גם עבורכם וגם עבור הלקוחות שלכם? למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר להצטרפות מהירה ולהקמת מסוף סליקה.