1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי

הכירו את האפשרויות

בדרך כלל תשלומי העצמאי למס הכנסה נעשים באמצעות התשלום החודשי של המקדמות אשר נקבעו על ידי פקיד השומה במס הכנסה. לאחר פתיחת תיק ברשות המסים מקבלים פנקס מקדמות עם שוברי תשלום, אך יש גם אפשרות לבצע תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי, ישירות באתר רשות המסים. זו אפשרות נוחה לתשלום המקדמות, ובכתבה זו שנכתבה עבורנו על ידי המומחים של Invoice4U נרחיב בנושא. 

האם ניתן לשלם מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי?

רשות המסים משפרת את השירות שהיא מציעה לאזרחי המדינה, וכמובן לעצמאים ולבעלי העסקים והחברות. כחלק משיפור השירות הוחלט לאפשר לנישומים לדווח וגם לשלם באמצעות האינטרנט, וכיום יש אפשרות לבצע תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי. השירות החדש יחסית מיועד לכל הנישומים ולכל מי שצריך לדווח ולשלם את המקדמות למס הכנסה.

חשוב לדעת כי ניתן לבצע תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי רק לאחר הזדהות באתר רשות המסים וללא צורך ברישום, ולאחר כניסה לאזור האישי באתר יש להקליד את המספר הסידורי של שבורי תשלום המקדמות על מנת לאפשר למערכת לזהות את הטופס המיועד לתשלום.

התשלום בכרטיס אשראי של מקדמות המס אפשרי בתשלום אחד או בקרדיט. ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי בנוחות ובבטחה, כל עוד הסכום לתשלום החודשי של המקדמות אינו עולה על 35,000 ₪. אם בוחרים בעסקה רגילה יורד תשלום אחד מהכרטיס, ובעסקת קרדיט ניתן לבחור מספר תשלומים בהתאם להסכם הקיים בין הלקוח לבין חברת האשראי והבנק שלו.

כמה בטוח תשלום מסוג זה?

שירות התשלומים הממשלתי מאפשר תשלום בטוח וללא חשש באמצעות כרטיסי אשראי. האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ועומד בכל תקני האבטחה הנדרשים. קיימת מגבלה מבחינת גובה התשלומים האפשריים אך ניתן לקבל אישור מהבנק כדי לאשר תשלומים בסכומים גבוהים ממה שנקבע. כדי להגביר את הביטחון אצל העצמאים הנדרשים לשלם את מקדמות מס ההכנסה הוחלט לאפשר לחייבים בתשלום לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי על שם בעל התיק.

איך מתקבל אישור תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי?

לאחר כניסה למערכת התשלומים יוצג באתר שובר המקדמות, והנישום חייב למלא פרטים נכונים בשדות הייעודיים. בסיום הפעולה מוצג מסך ובו כל נתוני הדיווח והתשלום שבוצע, וכדאי להדפיס את המסך ולשמור אותו במחשב אם יהיה צורך בבירורים בהמשך. לאחר תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי באתר התשלומים הממשלתי הדיווח נקלט במערכת, התיק מזוכה ולאחר קבלת הכסף מחברת האשראי, מונפק אישור על התשלום וזיכוי התיק, ומקבלים את האישור במייל.

האם תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי שונה מצורת תשלום אחרת?

ניתן לבצע תשלום מקדמות מס הכנסה בכרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית, התשלום דומה לצורות תשלום אחרות, אך מבצעים אותו באתר התשלומים הממשלתי. כדי לבצע את התשלום יש להיכנס לעמוד דיווח ותשלום מס הכנסה באתר רשות המסים, לציין מספר תיק, מספר סידורי ולהקליד דואר אלקטרוני. ולאחר ביצוע התשלום בכרטיס האשראי מומלץ להדפיס את האישור ולשמור אותו.

כאמור, המערכת מאפשרת לשלם את מקדמות המס בכרטיס אשראי בתשלום רגיל או בקרדיט, וניתן לשלם עד 35,000 ₪.

לסיכום, רשות המסים מתייעלת ומשפרת את שירותיה לחייבים בדיווח ובתשלום מס הכנסה, לרבות מקדמות מס הכנסה. התשלום באמצעות כרטיס אשראי נוח, מהיר ובטוח.

הכתבה באדיבות צוות המומחים של Invoice4U, המערכת הוותיקה והיעילה ביותר להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות אונליין. המערכת של Invoice4U נוחה לכל המשתמשים, ידידותית מאוד, קלה לתפעול וחוסכת זמן, עלויות ומשאבים שונים בעסק.