1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

יתרונות להפקת חשבוניות אונליין לבעלי עסקים

עסקים רבים, קטנים וגדולים, החלו להשתמש בשנים האחרונות בתוכנה מתקדמת וידידותית להפקת חשבוניות מס וקבלות באינטרנט. בעלות חודשית נמוכה כל אחד יכול כיום להפיק חשבוניות באמצעות תוכנה אונליין, זו תוכנה נוחה לעבודה המאפשרת לבעל העסק לשלוט בדוח ההכנסות הנדרש להנהלת חשבונות, לעקוב אחרי תשלומים ולחסוך זמן, משאבים וכסף.

במקום מילוי פנקסי חשבוניות מס וקבלות באופן ידני, וללא צורך ברכישת תוכנה יקרה, אפשר לקבל שירות מלא באינטרנט, בעלות סמלית, ותוך חיסכון בעלויות השוטפות. לכן, אין זה פלא כי עסקים בכל התחומים עוברים להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות אונליין.

5 יתרונות שישכנעו גם אתכם להשתמש בתוכנה

אם עד היום אתם כותבים חשבוניות וקבלות בפנקס ידני או שרכשתם תוכנה מיוחדת ומסורבלת, ואם התקנתם תוכנה המחייבת אתכם להדפיס את הקבלות, ללכת לדואר ולשלוח את המסכים ללקוחות לצורך גביה, תוכלו תוך כמה דקות בלבד להתחיל להפיק חשבוניות בתוכנה אונליין.

היתרונות העיקריים של הפקת חשבונית דיגיטלית לבעלי עסקים הם:

  • חיסכון בזמן ובמשאבים 

    כל עסק מעוניין לחסוך עלויות ומשאבים, לייעל את העבודה, לשפר את השירות ללקוחות ולהגדיל את הרווחיות. באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות אונליין העסק חוסך משמעותיות בעלויות כוח אדם ומשאבים, אין צורך להעסיק פקידה במשרה מלאה או חלקית לצורך הפקת חשבוניות, ואין צורך להדפיס את החשבוניות כיוון ששולחים אותן במייל, לכן זהו גם פתרון ירוק ומומלץ כדי לשמור על הסביבה. כמו כן, לא צריך לרכוש תוכנה יקרה להפקת חשבוניות או להדפיס פנקסי חשבוניות מס וקבלות ממותגים.

  • שליטה מוחלטת בניהול החשבוניות  

    בעזרת התוכנה המתקדמת להפקת חשבוניות אונליין, בעל העסק זוכה לשליטה מלאה בניהול החשבוניות. הוא יכול בלחיצת כפתור לבדוק איזה חשבוניות טרם שולמו על ידי לקוחות כדי לבצע גביה, להפיק דוחות ייעודיים בקליק אחד מהיר, למשל דוח הכנסות עבור רואה חשבון ועוד.

  • מחיר אטרקטיבי  

    במקום לשלם מאות שקלים בחודש למנהל חשבונות חיצוני, וללא צורך לרכוש תוכנה יקרה, משלמים מדי חודש סכום סמלי וזוכים לפתרון מקצועי ומאושר על ידי רשויות המס בארץ.

  • שיפור תדמית העסק  

    כל עסק משקיע משאבים רבים בשיפור ובחיזוק התדמית כדי ליצור בידול מהמתחרים, בעזרת חשבוניות אונליין משפרים את תדמית העסק. כמו כן, לקוחות המקבלים חשבונית במייל רואים בעסק כחדשני, ובנוסך כעסק ירוק השומר על הסביבה.

  • סנכרון מלא עם מערכות נוספות  

    התוכנה מתממשקת עם מגוון מערכות ותוכנות משוכללות נוספות, למשל מערכת CRM לניהול לקוחות, מערכת דיוור ישיר, מערכת לסליקת כרטיסי אשראי וכיוצא בזה.

בנוסף, כדאי לדעת כי התוכנה המתקדמת מתאימה גם לעסקים המתמחים באספקת דיו למדפסת, טונרים וציוד היקפי לעסקים. אמנם, לעסקים בתחום הדיו והמדפסות יש ציוד בשפע ועלויות ההדפסה זניחות עבורם, אך לתוכנה המתקדמת יש יתרונות רבים נוספים מעבר לחיסכון בעלויות ההדפסה והנייר.

לסיכום, בין אם יש לכם עסק בתחום הדיו והמדפסות ובין אם יש לכם עסק בתחום אחר, תוכנה להפקת חשבוניות אונליין היא הפתרון המקצועי, היעיל והנכון ביותר עבורכם.