1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

4 ערוצי פרסום ושיווק חינמיים
ששווה לך להכיר

כולנו יודעים שלפרסם ולשווק את העסק כרוך בהוצאות לא קטנות.
בין אם עושים את זה לבד, או דרך אנשי פרסום מקצועיים, ישנן עלויות גבוהות שיוצאות ישירות מהכיס שלך.
אבל, יש גם ערוצי פרסום א-פ-ק-ט-י-ב-י-י-ם  שיביאו לך לקוחות חדשים,  ולא יעלו לך שקל.
נשמע טוב ?
כל הפרטים במאמר שהכנו עבורכם.

כולם מכירים את ערוצי השיווק והפרסום הדיגיטליים: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וכו.
הפעלת וניהול קמפיינים כרוכה בעלויות רבות, תקציבי פרסום, תשלום לאנשי מקצוע, עיצוב גרפי ועוד.

אבל אם חושבים בצורה יצירתית, יש עוד כמה ערוצי שיוק אפקטיביים בחינם ,
שתוכלו לגייס דרכם לקוחות חדשים.

פעילות בקבוצות פייסבוק

כולנו מחוברים לפייסבוק לצרכים חברתיים רבים, אבל לא רק.
הרשת החברתית הפופולרית כל כך, מהווה היום את 'כיכר השוק' של ימי הביניים.
המון לקוחות פוטנציאליים משתמשים בפייסבוק כמקור מידע נוסף לאיתור ספקי שירותים או מוצרים.
אנו נכנסים ומחפשים סוגי עסקים לפי ביטויי חיפוש, נכנסים לקבוצות פייסבוק של היישוב או לפי תחומי עניין,
לאתר המלצות על בעלי מקצוע ועוד ועוד.

חשוב להבין שנוכחות ואזכורים של העסק שלך בקבוצות הפייסבוק הרלוונטיות והמשפיעות,
יכולים לסייע משמעותית גם למיתוג העסק כאיכותי ו'מומלץ' ,
וגם לפניות של לקוחות מתעניינים שמחפשים שירות בפייסבוק.
לדוגמה – קבוצת העצמאים הפעילה בישראל אני שולמן 

חשוב לזכור כי רוב הקבוצות הרלוונטיות חוסמות פרסום ישיר אגרסיבי או מאפשרות פרסום עצמי בשרשורים יעודיים אחת לתקופה ,
ולכן השיווק העצמי חייב להיות עם טקאט ובמינונים הנכונים.

מה עושים ?
1. מבקשים מלקוחות שקיבלו שירות טוב שימליצו עליכם בפייסבוק

2 משתלבים בפעילות של הקבוצה בצורה טבעית, משתפים מהידע המקצועי שלכם לטובת הכלל, נותנים טיפים פרקטיים לחברים.

3. מגלים ערנות ותגובתיות על כלל הנושאים בקבוצה ולא רק בנושאים מקצועיים , מתבססים כחבר קבוצה פעיל ואהוב.

4. לא שוכחים לפרגן לבעלי עסקים אחרים.

חבר מביא חבר

כל איש שיווק בעל ניסיון יודה שערוץ השיווק האפקטיבי ביותר הוא 'פה לאוזן' . במלים אחרות המלצות לקוחות מרוצים לחברים, משפחה.
לקוח שקיבל מכם שירות טוב וממליץ לחבר/ משפחה עליכם, שווה את משקלו בזהב.
יש דרך לקחת את ההמלצות הללו צעד אחד קדימה , לנהל אותם בצורה אקטיבית , כדי לקדם את העסק.

לדוגמה :

  1. לשאול בסוף כל שיחה עם לקוח לאחר שסיימת לספק שירות או מוצר בהצלחה, האם יש לו חברים שיהיו מעוניינים לקבל מידע בנושא ממך.
  2. לתת ללקוחות קופון הנחה / הטבה למסירה לחברים.
    זה יכול להיות קופון וירטואלי  freinds2020 או קופון ממשי / כרטיס ביקור עם הטבה שאפשר להעביראליהם פיזית.
  3. זיהיתם לקוח מקושר מאוד ובעל תהודה חברתית רבה, צ'פרו אותו על המלצות עליכם בקרב חברים ועמיתים.
  4. שילחו דיוור ללקוחות שרכשו מכם מוצרים עם הצעה לקחת חלק
    במבצע 'חבר מביא חבר' והבטיחו להם הנחה ברכישה הבאה או הטבה שווה אחרת

ניהול ולוג מקצועי

קודם כל, מה זה ולוג ??

חיבור של שתי מלים VIDEO ו BLOG , במלים פשוטות בלוג אישי ממבוסס על סרטוני וידאו ולא על תכנים מוקלדים, או טקסטים כתובים.
אתם בעלי מקצוע מובילים בתחומכם, צברתם ידע שיכול לסייע לאנשים נוספים, ישלכם  טיפים שיחסכו  זמן וכסף לאחרים .

זה הזמן לשתף.

פתחו על שמכם ערוץ יוטיוב דרך חשבון הגוגל שלכם.
בקשו מבן משפחה שיצלם אתכם לסרטון קצר ופרקטי במיוחד בטלפון הנייד .
שמרו על אורך סביר לסרטונים ( עד דקה וחצי, שתיים)
ויש לכם ולוג מעניין ורלוונטי שאפשר לשלב בעמוד הפייסבוק או באתר שלכם.

המפתח הוא לייצר תכנים אותנטיים, מעניינם ולא מכירתיים מדי. אתם כאן כדי לשתף ידע לא (רק) לשווק את עצמכם.
הקפידו לפרסם בצורה בולטת את ערוצי הקשר שלכם ותנו ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותכם
הם כבר ידעו מה לעשות.

הקמת וניהול ערוץ יוטיוב

אין מי שלא מכיר את יוטיוב, רשת הסרטונים ש'הרגה את הטלוויזיה' כבר נמצא כאפליקציה בניידים של כולנו .

ידעתם שיוטיוב נרכשה לפני שנים ע"י ענקית החיפוש גוגל והפכה לחלק ממערך השירותים והפרסום המקיף שלה ?
ולא בכדי.

כוחם של סרטוני הוידאו עולה בהתמדה מול כוחה של המילה המוקלדת. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, כנראה שסרטון אחד שווה אלף תמונות.
היום ביוטיוב תוכלו למצוא הרבה מעבר לסרטוני חתולים חמודים ואתגרים של יוטיוברים שמיועדים  לבני נוער משועממים.

המון עסקים מעלים באופן קבוע, סרטוני הדרכה עם הסברים, טיפים והמלצות על כל נושא שעולה על דעתכם.
גם כאן, לא כדאי שתשארו מאחור. למה ?

כמו פייסבוק ( זוכרים את הסעיף הראשון במאמר ?) גם יוטיוב הופכת אט אט למנוע חיפוש אלטרנטיבי או מקביל לגוגל.

יותר מזה, כאשר אתם מחפשים ביטויי חיפוש בגוגל, גוגל מקדמת תוצאות בסרטוני וידאו לראש תוצאות החיפוש, לעיתים אפילו על חשבון לינקים לאתרי אינטרנט.
ראו לדוגמה את תוצאות החיפוש של שאילתה מקצועית  'החלפת ידית לדלת'

המסקנה ברורה , אם אתה לא שם ( ביוטיוב) אתה לא קיים.

קחו כל טלפון נייד עם יכולות צילום טובות , צלמו סרטון מעניין, מגוון ורלוונטי ויש לכם מתכון לסרטון ויראלי פוטנציאלי.

מוגש כחומר למחשבה לכל העצמאים.

 

מאת: אמיתי סיטון

סמנכ"ל דיגיטל ופיתוח עסקי INVOICE4U