1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

תוכנת חשבונית בקליק אונליין

פשוט תן למערכת ללמוד את העדפותיך

מאת: יורם שיפר

האם ידעתם כי ניתן לשפר את העבודה במשרד באמצעות תוכנה מתקדמת להפקת חשבוניות דיגיטליות? מתכננים לבחור מערכת חדשנית להפקת חשבוניות באינטרנט ומחפשים מערכת מתקדמת וחכמה המסוגלת ללמוד את ההעדפות שלכם ולחסוך לכם הרבה מאוד זמן?

ובכן, עסקים רבים ברחבי ישראל החלו להשתמש בשנים האחרונות במערכות חדשניות להפקת חשבוניות ומסמכים נוספים באינטרנט, ובמערכות מתקדמות נוספות כמו ניהול קשרי לקוחות (CRM), סליקה אלקטרונית, דיוור דיגיטלי וכיוצא בזה. יחד עם זאת, הבחירה בין המערכות השונות להפקת חשבוניות באינטרנט אינה פשוטה, לכן חשוב לציין כי ישנם הבדלים משמעותיים בין המערכות השונות, ומומלץ לבחור תוכנת חשבוניות בקליק המאפשרת לכם להפיק מגוון מסמכים, לרבות חשבוניות וקבלות, בלחיצה אחת על הקליק הימני בעכבר, בלי להקליד פרטים רבים וללא חשש מטעויות הקלדה.

תוכנת חשבונית בקליק אונליין – מערכת מתקדמת הלומדת את ההעדפות שלכם

בחירת מערכת להפקת חשבוניות מתחילה באפיון צרכים ובסקר שוק מהיר כדי להשוות בין כל המערכות והחלופות הקיימות. כיום, עסקים רבים בוחרים מערכת להפקת חשבוניות בקליק בגלל היתרונות הרבים שהיא מציעה, לדוגמה:
מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.
פתרון מקצועי לעסקים קטנים, המערכת ידידותית למשתמש וקלה לתפעול.
ניתן להפיק חשבוניות ומסמכים אחרים מכל מקום, מכל מכשיר ומסביב לשעון.
מגוון דוחות ייעודיים לשיפור ולייעול העבודה בעסק, לפיקוח הדוק על תזרים המזומנים ולצורך פיקוח, מעקב וכדומה.
חשבונית דיגיטלית מהווה פתרון ידידותי לסביבה והעסק נחשב לירוק.
התוכנה המתקדמת מאפשרת לעצב את המסמכים בהתאמה אישית לצורכי העסק ומיתוגו.

מה עוד חשוב שתדעו?

כדאי לדעת כי תוכנת חשבונית בקליק אונליין משתלבת היטב עם מערכות ממוחשבות אחרות שפותחו על ידי החברה, זו אפשרות מצוינת לעסקים קטנים ובינוניים להתנהל כמו העסקים הגדולים והמובילים. אפשר לסנכרן את התוכנה עם מערכות מתקדמות נוספות המבוססות על האינטרנט המהיר, למשל מערכת דיוור ישיר, מערכת לסליקת כרטיסי אשראי באינטרנט בעלות משתלמת וסנכרון מלא למערכת ניהול לקוחות.
התוכנה החדשנית לומדת את ההעדפות של המשתמשים, לכן אפשר בקליק מהיר להפיק מסמכים דומים וחוזרים, למשל הפקת חשבונית דיגיטלית ללקוח קיים במערכת ללא צורך להקליד או למלא שדות בטופס, כיוון שבקליק מהיר כל הנתונים נטענים במסמך הפתוח, ורק נותר לשנות את הסכום, ולאחר עדכון המסמך שולחים אותו ללקוח במייל, בקליק אחד ומהיר.
למעשה, התכנה מאפשרת לשכפל מסמכים בקליק אחד ומהיר, מעבר לשכפול חשבוניות או קבלות, ניתן לשכפל גם מסמכים נוספים כמו תעודות משלוח, הצעות מחיר וכיוצא בזה.

תוכנת חשבונית בקליק היא פתרון מתקדם וחדשני לניהול העסק

תוכנה להפקת חשבוניות ומסמכים נוספים בקליק אונליין כוללת מגוון כלים חשובים ומתקדמים לניהול העסק. זו תוכנה חכמה הלומדת את ההעדפות של המשתמש, היא מונעת טעויות אנוש מיותרות ומאפשרת לכם להתמקד בנושאי הליבה במקום לבזבז זמן מיותר על הפקת חשבוניות ומסמכים אחרים. בקליק מהיר אפשר לשכפל חשבונית קיימת, לעדכן את הפרטים בהתאם לצורך ולשלוח ללקוח במייל, במקום להדפיס חשבוניות, לבזבז נייר ודיו וללכת לדואר כדי לשלוח את החשבוניות, ולקוות שהן יגיעו ליעד.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.