1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

שירותים אונליין לעסק

מאת: יורם שיפר

עסקים רבים החלו להשתמש בשירותי אונליין שונים כדי לנהל את העסק שלהם באופן מתקדם. יש מגוון שירותים אונליין לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ובצל משבר הקורונה בעלי העסקים יכולים למצוא פתרונות איכותיים המאפשרים להם לנהל את העסק גם מרחוק, לייעל את העבודה, לשפר ביצועים ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחות.

>> מוזמנים לבדוק את האינטגרציות במרקט שלנו

במציאות של היום, כאשר קצב ההתפתחות הטכנולוגית גובר במהירות, רוב העסקים זקוקים לפתרונות טכנולוגיים אונליין. השירותים המתקדמים לעסק מייעלים את העבודה ומאפשרים להרחיב את הפעילות העסקית, גם במצבי משבר. שירותים אונליין לעסק מאפשרים לנהל תיקי לקוחות, להפיק חשבוניות מס וקבלות בקלות, לבצע הנהלת חשבונות באינטרנט, לדאוג לאבטחת מידע מיטבית על הנתונים של העסק, לבצע סליקה באתר המכירות ועוד.

כלים דיגיטליים לניהול העסק

יש לא מעט כלים דיגיטליים לניהול יעיל של כל סוגי העסקים, חלק מהפתרונות המוצעים לעסקים הם חינמיים. כך לדוגמה, כדאי להשתמש ביומן גוגל המציע תזכורות לאירועים חשובים כמו פגישות, משימות, דד ליין לפרויקט מסוים ועוד. היומן של גוגל מאפשר ליצור רשימת תיוג, כלומר צ'קליסט, הכוללת משימות שיש לבצע, והיומן מסתנכרן עם חשבון הדואר האלקטרוני של גוגל וניתן להתקין את היומן גם בנייד וגם במחשב.

בעסקים רבים יש להטמיע מערכת מתקדמת לניהול משימות, במיוחד כיום כאשר עובדים מהבית ולא נפגשים במשרד. יש מגוון כלים לניהול משימות, אחד מהכלים הפופולריים נקרא טרלו, זו פלטפורמה נוחה וידידותית למשתמשים. טרלו מציע כלים מתקדמים לניהול משימות, הממשק הוויזואלי גמיש ונוח, וקל לנהל, לפקח ולעקוב אחר פרויקטים שונים ואחר משימות מורכבות.

כלי חינמי נוסף לניהול העסק מבית גוגל הוא גוגל דוקס, זהו שירות מבוסס ענן הכולל מוצרים שונים כמו מעבד תמלילים אונליין, גליונות נתונים, מצגות ועוד. למעשה, גוגל דוקס מזכיר את הפתרונות של תוכנות אופיס מבית מיקרוסופט, וניתן לגשת לשירות מכל מכשיר ומקום באמצעות דפדפן וחיבור לאינטרנט.
כלי נוסף הנחוץ לעסקים רבים הוא CRM, זו מערכת מתקדמת בענן לניהול ולשימור לקוחות. המערכת כוללת כלים מתקדמים המאפשרים להגדיל מכירות, לייעל את פעולות השיווק של העסק, לקבל לידים ממקור חיצוני והמערכת מסתנכרנת עם תוכנה להפקת חשבוניות אונליין.
שירות אונליין נוסף שאין לוותר עליו הוא כלי לגיבוי בענן, מומלץ לבצע גיבוי של המידע העסקי, במיוחד כיום כאשר איומי הסייבר הולכים וגוברים. אם מערכת המחשוב של העסק קורסת ניתן לשחזר את המידע והנתונים בקלות, ונמנעים מפגיעה בפעילות העסקית ובתדמית העסק.

הנהלת חשבונות באינטרנט

עוד ועוד עסקים עוברים לשירותי הנהלת חשבונות באינטרנט בגלל הנוחות, העלות המשתלמת והכלים המתקדמים במערכת. באמצעות תוכנה כמו חשבונית ירוקה להפקת חשבוניות וקבלות אונליין, העסק מייעל את העבודה ומשפר את השירות ללקוחות. ניתן להפיק חשבוניות, קבלות ודוחות ניהוליים בקליק מהיר, את החשבונית שולחים ללקוח ישירות במייל, ללא צורך ללכת לדואר ובלי לבזבז זמן.

הפקת חשבונית אונליין מייעלת את העבודה בעסק, מאפשרת מעקב אחר תזרים המזומנים וגבייה מלקוחות, ובנוסף העסק חוסך עלויות ואין צורך לשלם להנהלת חשבונות במיקור חוץ. באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות אונליין אפשר להפיק דוחות ייעודיים שונים, כולל הפקת דו"ח שנתי ודוחות מע"מ, כך משפרים גם את תשלומי המיסים ונמנעים מבעיות עם מס הכנסה ומע"מ.

יש לציין כי במערכות המתקדמות של הנהלת חשבונות באינטרנט ניתן לבחור פתרון לסליקת כרטיסי אשראי כדי לאפשר ללקוחות לשלם בקלות. מערכת הנהלת חשבונות באינטרנט כוללת גם כלי ניהול מתקדמים, אלו כלים חשובים המסייעים לבעל העסק לנהל את החברה היטב, לקצץ עלויות ולשפר ביצועים.

 

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.