1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

פתיחת עוסק מורשה- כלים, שירותים ובעלי מקצוע שיעזרו לכם בתהליך

ההחלטה על הקמת עסק איננה פשוטה כלל. היא כרוכה בלא מעט סיכונים, ביציאה לדרך חדשה וכמו כן היא איננה מתאימה לכל אחד. למעשה, כל אדם מעל גיל 18 וכמו כן גם לאחר שפרש לגמלאות, רשאי לפתוח עסק עצמאי משלו.

איך פותחים עסק קטן ונרשמים כעוסק מורשה?

אם אתם פותחים עסק, עליכם להירשם קודם כל ברשויות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. עליכם לבדוק את תקרת ההכנסות הצפויה שלכם ובהתאם לכך להירשם כעוסק מורשה או כעוסק פטור. יש תחומים בהם חובה לפתוח עוסק מורשה עוד בהתחלה. תחומים כאלה הם עריכת דין, אדריכלות, שמאות, ייעוץ וכו'. תוכלו להירשם ברשויות בעצמכם או להיות

מיוצגים על ידי אנשי מקצוע כמו, עו"ד דיני עבודה
, רואה חשבון או יועץ מס.

כלים ושירותים לבעלי עסקים

כיום, ניתן להיעזר בכל מיני כלים ושירותים שיכולים לייעל את העבודה בעסק ולהפוך את הניהול שלו להרבה יותר טוב. קיימות מערכות ממוחשבות אונליין באמצעותן ניתן לבצע הנהלת חשבונות לעסק וכמו כן קיימות מערכות באמצעותן ניתן להוציא חשבוניות דיגיטליות ללקוחות העסק. ננסה לפרט על המערכות הללו.
אם פעם היה צורך ברכישה של תוכנה להנהלת חשבונות או שהיה צורך להעסיק איש מקצוע על מנת שיעשה את העבודה, היום אפשר למצוא אתרי אינטרנט שמאפשרים את כל הניהול. החל מרישום הוצאות, הכנסות, דיווחים שיש להעביר לרשויות ואפילו ניתן לצפות בדוחות רווח והפסד, דוח תשלומים לספקים, דוח הוצאות, דוח הכנסות וכו'. הכנסת הנתונים נעשית בצורה ממוחשבת ובאמצעות מערכת קלה ונוחה לתפעול.

מבחינת מערכת להוצאת חשבוניות דיגיטליות, גם קיימות כמה כאלה. כל השירות עצמו הוא דרך אתר האינטרנט של החברה. אם פעם הייתם צריכים להדפיס את החשבונית ולשלוח אותה בדואר ללקוח שלכם, היום בזכות המערכות הללו, ניתן פשוט להוציא מסמך ממוחשב ולהעביר אותו ללקוח ישירות במייל. אין יותר פשוט מזה. מעבר לכך, במערכת עצמה, תוכלו לצפות בכל החשבוניות שהוצאתם ללקוחות. כך שגם אם לקוח אמר לכם שהוא לא קיבל את החשבונית, תוכלו לשלוף אותה בקלות מאתר האינטרנט ולשלוח לו אותה בשנית. המערכת הזאת בדומה למערכת הנהלת חשבונות שהוזכרה, גם היא ידידותית ומותאמת למשתמש. מעבר לכך, אם גם נתקלתם בבעיה, תמיד תוכלו להיעזר בצוות התמיכה הטכנית של המערכות הללו. כך שאתם לא לבד ותמיד יש מי שישמח לסייע לכם.
כלים נוספים לבעלי עסקים מלבד המערכות שהוזכרו, קשורים גם לכלים שיכולים לייעל את העבודה. אחד מהם הוא שירות הענן של גוגל. תוכלו לעבוד על המסמכים שלכם מכל מקום בעולם ובכל שעה. יתרה מזאת, במקום לשלוח קבצים כבדים ללקוחות וספקים שלכם במייל, תוכלו פשוט לשתף אתכם בקובץ שיצרתם בענן. מלבד הכלי הזה, יש גם כלי לניהול פרויקטים. כל שתצטרכו הוא להוריד תוכנה ייעודית למחשב וכך תוכלו לנהל את הפרויקטים שלכם, להכניס משימות ולבצע את כל הנדרש בצורה מקצועית, חסכונית, יעילה ותוך עמידה בזמנים, בתקציב ובדרישות של הלקוחות.