1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

פרסום בבלאק פריידיי ושות' – כן/לא/למה/מתי

מאת: סיוון צברה

אז כן, חודש טרפת הקניות ברשת סביב הבלאק פריידיי וכל חבריו התחיל. עכשיו מתחיל מרוץ העכברים סביב איך נכון להיערך בעסק מבחינת שיווק ומכירות?

קודם כל בואו נשים את זה על השולחן- אני לא יודעת מה נכון לך ומה יעבוד לך! אך אחד לא באמת יודע. אז מה יש לי לתת לך בכל זאת?
אני מאמינה בלמידה מהתנסות, ואם בשנה שעברה בחרתי בפעולות שלא עבדו לי, השנה אנסה פעולות אחרות. אני מאמינה גם בהקשבה לעצמי. כך שיכול להיות שאין לך חשק להשתתף בחגיגת המכירות הזו וגם זה בסדר גמור, במידה וזה לא תואם את הערכים של שלך ושל העסק שלך. אז אם כן רצית להשתתף, והסכמת לבדוק מה עובד לך, אז הנה חמישה רעיונות ואפשרויות שאפשר לנצל לקראת התקופה הזו:

לעשות בלי תלות בתוצאות

אין דבר מבאס מהשקעה בפרסום שלא מביא תוצאות. לכן… אני ממליצה מראש לרצות, לתכנן, להתלהב, להביא ערך ולא להיאחז בתוצאה הרצויה. כי אף אחד לא באמת יכול להבטיח לנו אותה. השבוע הזה הוא רק נקודה אחת מתוך כל הפעולות השיווקיות שתעשה השנה, וצריך להתייחס אליו כאל כזה – נקודתי. לצפות לקבל מבול של לקוחות רק כי קוראים לזה בלאק פריידיי, או קרייזי מאנדיי – זו תהיה ציפייה שנועדה לאכזבה מראש.

לא להתרכז רק בערוץ אחד

לפני כמה שנים פרסמתי את העסק תחת המטרייה של שופינג IL מבית גוגל. אז מה? זה אומר שלא פרסמתי בפייסבוק ולא הייתי בקשר עם רשימת התפוצה שלי? לא. זה היה בנוסף. ההתנסות הזו הוכיחה לי שדווקא הנכסים שלי הם אלה שהיה לי שווה להשקיע בהם ולא לבנות על הפרסום של גוגל. הוא רק בונוס בנוסף ובחינם שאפשר להשתמש בו.
חשוב לזכור ששירותים מורכבים דורשים עוד ועוד חשיפה, אנשים קונים אותם מתוך חיבור רגשי ולא באופן אגבי דרך פוסט חד פעמי בפייסבוק.

פרסום ממומן לקראת כל יום מכירות

בהתחשב בעליית המחירים המאפיינת את החודש הזה, נשאלתי האם כדאי לפרסם ממומן בתקופה הזאת? אז אם אתם מנוסים ומיומנים בפרסום ממומן, שווה להתחיל כמה שיותר מוקדם, ולא ביום הקניות עצמו, ובכך להימנע ממחירי פרסום יקרים. אם עדיין לא התנסיתם בפרסום ממומן – זה לא זמן טוב להתחיל.

לבחור בשוליים

דווקא לעשות לא מה שבמיין-סטרים, וללכת לשוליים יכול להיות לגמרי לטובתינו! במקום להתחרות על מסרים פרסומיים עם אלפי עסקים אחרים, נסו לפרסם בשעות הלא שגרתיות ולבדוק אם זה עובד. נחשו מה יקרה למייל שתשלחו ב 23 בלילה? הגולשים יפתחו אותו על הבוקר בראש תיבת המייל במקום בזמן שבו יש טראפיק משמעותי והצפה של פרסומות.

להיות ספציפיים

במקום לנסות למכור הכל בבת אחת, בחרו מוצר או שירות אחד ממוקד ופרסמו מבצע ספציפי אליו. האנרגיה שתשקיעו ותתרכז במקום אחד, כבר תביא יותר תוצאות מבדרך כלל! הקהל שלכם יראה את ההצעה שלכם באופן ממוקד וברור ויהיה לו קל יותר לקבל החלטה.

מאחלת לכם שיווק מתוך הקשבה למה שנכון *לכם* ודרך התנסות פעילה בשטח. תנסו, מקסימום… זה יצליח!

קצת עלי
היי, אני סיוון צברה, מלווה עסקים של נשים ליציאה לאור באפקטיביות, בלי לאבד את החיבור לעצמן. מה זה אומר? שאני מחברת את עולם הייעוץ העסקי הפרקטי עם עולמות הכתיבה, התוכן והאימון והעסקי לעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה. כל אלה- במטרה שתוציאי לאור את מי שאת ותרוויחי מזה!