1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

עסק דיגיטלי – כיצד עסק יכול להשתלב בעולם הדיגיטלי

עסק דיגיטלי - כיצד עסק יכול להשתלב בעולם הדיגיטלי

מאת: יורם שיפר

תקופת הקורונה מאלצת את בעלי העסקים לחשב מסלול מחדש ולהתאים את העסק שלהם לעולם הדיגיטלי המתקדם והחדשני. המעבר מעסק רגיל לעסק דיגיטלי מחייב ידע, חשיבה והיערכות נכונה, יש מגוון דרכים באמצעותן העסק שלך יכול להיכנס לעולם הדיגיטלי, והמעבר לרוב חלק ומהיר כל עוד נעזרים באנשי מקצוע מיומנים ובוחרים נכון את הכלים הדיגיטליים המיועדים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.

בין הדרכים הנפוצות ביותר כדי להיכנס לעולם הדיגיטל ניתצן למצוא פתרונות וכלים כמו בניית והקמת אתר מכירות באינטרנט (חנות אינטרנטית או אתר סחר מושקע וגדול), פרסום ממומן בדיגיטל בעיקר בגוגל ובפייסבוק, קידום אתרים אורגני כדי להציב את האתר של העסק שלך במיקום גבוה ככל האפשר בדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, וכמובן כדאי לך להתחיל להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות.

עוברים לדיגיטל

כאמור, יש דרכים שונות המאפשרות לעסק שלך להיכנס לעולם הדיגיטל:

בניית אתר מכירות – תקופת הקורונה גרמה לכל בעלי העסקים להבין מדוע הם חייבים אתר מכירות דינמי ומתקדם טכנולוגית. אם אתר תדמית משמש ככרטיס ביקור דיגיטלי, לאתר המכירות יש תפקיד חשוב להגביר את המכירות בעסק ולשפר את התוצאות העסקיות. באמצעות האתר אפשר למכור מוצרים ללקוחות בפריסה ארצית רחבה ואפילו למכור ללקוחות בחו"ל, לכן גם בתקופת הקורונה העסק שלך יכול להמשיך לעבוד ולייצר עבורך הכנסות.

פרסום ממומן בדיגיטל – הפרסום הממומן באינטרנט מבוסס לרוב על שיטת ה-PPC, כלומר אתה משלם רק כאשר גולש הקליק על מודעת הפרסום שלך. את הקמפיינים מנהלים באמצעות פלטפורמות פרסום ייעודיות ומתקדמות בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב וכו'. אפשר לנהל את הקמפיין לבד אך בדרך כלל כדאי להשאיר את הפרסום הממומן לאנשי המקצוע המנוסים, כך תוכל למקסם את תוצאות הקמפיינים ולקבל לידים איכותיים ויותר פניות לעסק.

קידום אתרים אורגני – לאחר שהשקעת כסף וזמן בבניית אתר תדמית או מכירות לעסק שלך חשוב לקדם את האתר במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל הנחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארץ ובעולם. קידום אתרים אורגני נועד להציב את האתר שלך בראש תוצאות החיפוש של גוגל, כך תיהנה מחשיפה רחבה, מנכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך ומתעבורת גולשים גבוהה לאתר שהקמת.

רשימות דיוור – מומלץ להשתמש במערכת לשליחת ניוזלטרים לרשימות דיוור שהכנת, הרשימה כוללת לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ותוכל לשלוח להם ניוזלטר שבועי או דו שבועי הכולל מידע שיווקי, הטבות משתלמות, הצגת מוצרים חדשים שיש בעסק ועדכונים חשובים נוספים.

תוכנה להפקת חשבוניות בדיגיטל – הפקת חשבונית דיגיטלית מאפשרת לך לשלוח את החשבוניות ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח, בלי בולים ומעטפות וללא צורך להדפיס את המסמך. החשבונית הדיגיטלית הופכת את העסק שלך לירוק ואתה זוכה ליתרונות רבים ויכול לחסוך לא מעט כסף. המעבר לחשבונית דיגיטלית מבטיח לך מיתוג מנצח, בידול מהמתחרים, ניהול טוב יותר של העסק ושירות מתקדם ללקוחות.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.