1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

מסקנות אחר קורונה: האם עסק צריך נוכחות פיזית ב-2020?

מסקנות אחר קורונה: האם עסק צריך נוכחות פיזית ב-2020?

המשק הישראלי חוזר לשגרה כמעט מלאה לאחר תקופת הסגר שגרמה לקשיים רבים ולחוסר נוחות. יחד עם זאת, בצל משבר הקורונה נוכחו רבים מבעלי העסקים שאפשר להמשיך לעבוד גם מהבית, ללא פגיעה משמעותית בהכנסות העסק ובתפקודו. למעשה, רבים מבעלי העסקים, כמו גם העובדים שלהם, גילו את יתרונות העבודה מהבית בתקופת הקורונה. רבים נוכחו לדעת כי למרות המרחק הגיאוגרפי בין העובדים אפשר להתגבר על הבעיה באמצעות טכנולוגיות חדשניות, ויש גם פתרונות דיגיטליים המאפשרים לייעל את העבודה, לשפר את השירות ללקוחות ולחסוך הרבה כסף לעסק.

ניהול העסק ב-2020 – אפשר גם מהבית

תקופת הקורונה הוכיחה לכולנו שאפשר לנהל עסקים גם מרחוק וכי העובדים יכולים לעבוד כמעט כרגיל, ללא פגיעה בפריון העבודה גם כאשר הם שוהים בבית ולא מגיעים למשרד. האפשרות לעבוד מהבית הופכת למציאות החדשה בארגונים שונים, ביניהם חברות ענק בהייטק, אך גם בעסקים קטנים. העבודה מהבית מאפשרת לבעלי העסקים לחסוך הוצאות רבות מאחר ואין צורך במשרד גדול ומפואר, העובדים לא צריכים רכב צמוד לכן מקצצים בהוצאות החברה, חוסכים בהוצאות הכיבוד, עוברים למסמכים דיגיטליים בלבד ללא הדפסות על נייר, אין צורך לספק לעובדים כרטיס להזמנת אוכל ועוד.

בנוסף, כולנו גילינו את תוכנת ה"זום" המאפשר לנו לנהל שיחות ממושכות כאשר כל עובד נמצא בביתו. ניתן לנהל שיחות עבודה, פגישות חשובות, לשוחח ולהתייעץ עם הבוס, לדבר ולספק שירות ללקוחות, להעביר הרצאות ועוד. יש עוד פתרונות טכנולוגיים לניהול ישיבות ופגישות כאשר כל אחד מהמשתתפים נמצא במקום אחר, וככל הנראה האופציה תוטמע בקרוב גם ברשתות החברתיות המובילות.

שירותי המשלוחים הצילו לא מעט עסקים בתקופת הקורונה. אם לפני המשבר בעלי העסק חיכו ללקוחות בחנות או במשרד, המציאות החדשה מגלה כי הלקוחות מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט, בלי להגיע פיזית למרכזי קניות ולחנויות, ולמעשה מי שהשקיע באתר מכירות מעוצב ומתקדם, ומי שעבר למשלוחים עם פרוץ המשבר, זכה ליתרון מול המתרים ונגיף הקורונה כמעט ולא פגע בו מבחינה עסקית.

כדי לעבוד מרחוק ולנהל את העסק היטב יש גם פתרונות דיגיטליים לניהול העסק, למשל תוכנת הנהלת חשבונות המאפשרת לכם להפיק חשבוניות וקבלות דיגיטליות, להפיק דוחות ניהוליים, לסלוק כרטיסי אשראי ועוד. כדאי לדעת כי באמצעות התוכנה הידידותית למשתמש אפשר להפיק בקלות חשבונית דיגיטלית, את החשבונית שולחים ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח, בלי ללכת לדואר וללא צורך להדפיס ולקנות מעטפות ובולים.

מתאים גם ללקוחות

תקופת הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלים ושל אנשים בכל העולם. לפתע כולם גילו כמה נוח להזמין מהסופר משלוח של ירקות ומוצרי מזון, ורוב הישראלים מעדיפים גם עכשיו להמשיך ולרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט בלי להגיע פיזית לבית העסק. כדי להוביל את העסק שלכם קדימה ולצלוח משברים כדאי גם לכם להטמיע שיטות עבודה וכלי ניהול המאפשרים לעובדים לעבוד מהבית, לספק שירות ללקוחות כרגיל ולהמשיך לצמוח ולשגשג.