1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

כיצד שימוש בחשבונית אונליין מייעלת את העבודה עם עסקים בחו"ל

האם אתם עובדים עם עסקים ולקוחות בחו"ל? כיצד אתם מפיקים חשבוניות לעסקים הנמצאים בחו"ל? האם יש להוסיף מע"מ בחשבונית ללקוח בחו"ל? מדוע כדאי לכם להפיק חשבוניות דיגיטליות באמצעות מערכת מתקדמת ואיכותית להפקת חשבוניות וקבלות?

עסקים רבים בישראל מוכרים סחורות ומבצעים עסקים שונים ומגוונים עם עסקים אחרים בחו"ל. בגין כל עסקה יש להפיק חשבונית מוכרת בשפה האנגלית ובמטבע שונה מהשקל הישראלי. לכן, אם אתם עובדים עם מערכת להפקת חשבוניות באינטרנט עליכם לבדוק האם ניתן באמצעותה להפיק חשבונית דיגיטלית בהתאם לתקנות הנדרשות, חשוב שהחשבונית תוכר ברשות המסים בישראל, אך היא חייבת להתאים גם לכללי החשבונאות ולתקנות המס במדינה בה נמצא העסק בחו"ל.

הפתרון המומלץ – תוכנה מתקדמת להפקת חשבוניות

אם עד היום הפקתם חשבוניות ידניות ללקוחות ולעסקים בחו"ל הגיע הזמן לשדרג את השיטה שלכם כדי ליהנות מיתרונות רבים, כמו מיתוג, ייעול העבודה וחיסכון בעלויות. כדי להפיק חשבונית ללקוח בחו"ל עליכם לפתוח במערכת להפקת חשבוניות מסמך חדש, ולהגדיר בשדה השפה אנגלית במקום עברית. כמו כן, עליכם להגדיר את המטבע הזר בשדה מטבע ראשי, במערכת מתקדמת יש מגוון מטבעות חוץ (מט"ח) המוגדרים מראש, לדוגמה דולר אמריקאי, אירו, ין יפני ועוד.

לאחר הגדרת השפה והמטבע עליכם לבחור בפירוט התשלומים אפשרות להפקת חשבונית דיגיטלית ללא מע"מ, בדיוק כפי שמפיקים חשבונית לעסקים וללקוחות באילת.

לאחר מילוי פרטי העסק בחו"ל (שם הלקוח), ומילוי שאר השדות כמו פירוט מק"ט, כמות ופרטים נחוצים נוספים, כדאי לבחור בתצוגה מקדימה כדי לעבור על המסך ולוודא שאין בו שגיאות. לאחר אישור המסמך המערכת מפיקה את החשבונית הדיגיטלית בפורמט PDF כמקור וכהעתק בשפת המסמך שנבחרה.

את חשבונית המקור עליכם להגיש לרואה החשבון או ישירות לרשות המסים בישראל, ואת ההעתק עליכם לשלוח ללקוח שלכם בחו"ל. המערכת שולחת אוטומטית את חשבונית המקור ישירות למייל שסיפקתם, כדאי להגדיר מראש גם את הדואר האלקטרוני של הלקוח בחו"ל כדי לאפשר למערכת לשלוח ישירות את ההעתק לתיבת המייל שלו.

מהם היתרונות של שימוש בחשבונית אונליין בעבודה עם לקוחות מחו"ל?

מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות אונליין מייעלת את העבודה בעסק שלכם, חוסכת זמן רב, מונעת טעויות ומשפרת את השירות ללקוחות בחו"ל. הפקת חשבונית אונליין ללקוח בחו"ל הופכה את העסק שלכם למתקדם טכנולוגית, הלקוחות בחו"ל מתרשמים לטובה מהרצינות שלכם ומהשירות המתקדם בעסק, כמו כן אתם זוכים לתדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה, זהו יתרון עצום מאחר וללקוחות רבים בחו"ל יש מודעות גבוהה לאיכות הסביבה.

בנוסף, בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח את החשבונית למייל של הלקוח בחו"ל, בלי ללכת לדואר ולהמתין בתור, וכמובן לחשוש האם החשבונית תגיע ללקוח. השימוש במערכת קל ונוח, תוכלו לעקוב אחר תשלומים של לקוחות מחו"ל והעסק שלכם יתייעל וישתפר.