1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווק עוצמתי המשמש לפרסום וחשיפה של העסק שלכם ללקוחות חדשים. עסקים מצליחים ממנפים את יכולותיו ומשתמשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי בצורה יצירתית, שמעבירה לקוחות חוויה חיובית, מושכת ובעלת השפעה על האופן בו לקוחות יתפסו את העסק שלכם ואותכם. כתוצאה מכך החשיפה לכמות לקוחות פוטנציאליים תגדל וכך גם תגדל  הפעילות העסקית. במאמר הבא נלמד אותכם איך עושים את זה ואיך מגדילים את כמות הלקוחות בעסק שלכם.

  1. אל תדחפו אנשים לאיפה שאתם נמצאים, תפגשו אותם במקום בו הם נמצאים.

לכמה אנשים תצליחו להגיע אם תנסו לגרום להם להגיע לאיפה שאתם נמצאים? ועכשיו חישבו את כמות האנשים שתצליחו לפגוש כשתגיעו אתם לאיפה שהם נמצאים? התשובה לכך ברורה ולכן חיוני ליצור תקשורת באופן דינמי בו אתם מעבירים לכל אדם לא משנה איפה הוא נמצא את כל המידע הנחוץ כדי להיות איתכם בקשר ולהציג לו את מה שאתם יודעים לעשות. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם הוא בדיוק הכלי להשיג את "המפגש"  עם הלקוחות שלכם בכל מקום בו הם נמצאים בצורה יעילה מקצועית ומרשימה.

תדאגו לשלב את הקישור לכרטיס הביקור שלכם בשיחת טקסט עם כל אדם  בין אם זה בווצאפ, במייל או צ'ט במסנג'ר.

פרסמתם פוסט ברשת החברתית, בדף העסקי, בפרופיל הפרטי,  בקבוצה עם תחום עניין שמתאים לעסק שלכם? תצרפו תמיד קישור לכרטיס הביקור שלכם כדי להכניס את האנשים לתהליך התקשרות חוויתי ומובנה אותו יצרנו עבורכם בכרטיס הביקור הדיגיטלי. ככל שתזרימו יותר אנשים לכרטיס שלכם כך הסיכוי שלכם להביא לקוחות יגדל.

 

  1. מטרת השיווק היא להפחית את הצורך במכירות

כשאנו עושים שיווק נכון ומציגים את העסק שלנו בצורה מקצועית, מרשימה ויצירתית  אנו גורמים לקהל הלקוחות הפוטנציאליים  חוויה  נעימה בתהליך ההתקשרות עם העסק שלנו ובכך הצורך בתהליך מכירה בהמשך יורד ולעיתים אפילו אינו הכרחי. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם הוא כלי שיווק מצוין למטרה זו.  בשימוש נכון שנדבר עליו בהמשך המאמר זה מוריד את הצורך ביכולות מכירה כיוון שלקוחות עוברים חווית התקשרות מרשימה.

 

  1. תוכן הוא אש, רשתות חברתיות הם דלק

כלל הרעיונות, הנושאים, המחשבות, התמונות, הסרטונים המצויים בטקסט או ביצירה כלשהי הם תוכן. אזכור או הבלטה של המותג במסגרת התוכן שאתם כותבים ויוצרים חיוני ליצירת הקישור בין משיכה של קהל שהתעניין והשקיע מזמנו בצריכת התוכן שיצרתם לבין מעבר יעיל שלו לתהליך בו הוא יהפוך להיות לקוח שלכם. רשתות החברתיות הם אוטוסטרדה של אנשים. יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי? מצוין תשתמשו בו כדי לבלוט מעל כולם ולנתב  את התנועה של האנשים האלה לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ובהמשך ללקוחות חדשים.

לכתוב פוסט, לעלות תמונה של פרויקט או מוצר לרשת החברתית ואפילו להגיב למישהו בקבוצה בפייסבוק ללא צירוף הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם זה כמו לקנות זמן אוויר על שלט ענק באיילון ולהשתמש רק  בשורת טקסט קטנה כדי לתקשר עם הנהגים. צרו תוכן (כמה מילים על פרויקט שלכם \ תמונה של אחד המוצרים שלכם \ המלצה שקיבלתם וכ') תצרפו את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בכל פעם שאתם לוחצים על הכפתור "פרסם", "שלח" או "שתף".

 

  1. אתה לא יכול למכור כלום אם אתה לא יכול להגיד כלום

כן, פשוט וככה. אם אין לכם מה להגיד על עצמכם, העסק שלכם, הפרויקטים שלכם, השירותים והמוצרים שאתם נותנים, האנשים שאתם עובדים איתם אז אתם גם לא תוכלו למכור כלום. אם אתם אנשים עם קושי לנסח טקסטים או ליצור תוכן מעניין תמיד תזכרו שאתם מנהלים את העסק שלכם וחלק מהניהול זה למצוא אנשים שיעשו בשבילכם את מה שצריך שייעשה.. בד"כ זה אפילו יותר נכון עבור הפעילות העסקית שלכם. אנשי מקצוע שיוצרים תוכן עושים את זה למחייתם אז שווה למצוא מישהו טוב שייצר לכם תוכן איכותי ומעניין וישלב בו את הכלים השיווקיים שלכם כדי להגיע לעוד ועוד לקוחות.

 

  1. תוכן יוצר מערכת יחסים. מערכת יחסים יוצרת אמון. אמון יוצר רווחים.

בשיחת מכירה עם לקוח פוטנציאלי בפעם הראשונה נוצר קשר אישי. במיוחד אז  מאוד חשוב  להעביר את הלקוח תהליך בו הוא יקבל  את כל המידע שהוא מחפש על מנת לייצור אמון בניכם  ובמוצרים והשירותים שאתם נותנים. אמון בסופו של דבר מתורגם למכירה וללקוח מרוצה שחוזר אליכם וממליץ עליכם לחברים. זה בידיים שלכם לגרום לכל לקוח פוטנציאלי לקנות ממכם, לכתוב המלצה ולשתף את העסק שלכם עם חברים. ברגע שיש אמון יש עסקים. ברגע שממנפים את האמון הזה לתוכן יוצרים עוד חשיפה ועוד לקוחות. זה מעגל שמזין את עצמו ומגדיל את עצמו עם הזמן.

איך עושים את זה נכון?

כשאתם בשיחה עם לקוח פוטנציאלי לראשונה, בין אם השיחה הסתיימה במכירה ובין אם נגמרה בהצעת מחיר ופולואפ, תמיד אבל תמיד תשלחו הודעה \ מייל מסכם. במקרה של הצעת מחיר תסכמו את מה שדיברתם עליו ותצרפו את הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם. במקרה של מכירה תודו ללקוח שבחר לעבוד איתכם ולקנות את המוצרים והשירותים שלכם, שאתם פה בשבילו לכל מה שיצטרך ואפילו מומלץ  לבקש "על הדרך" שישאיר המלצה ושישתף את הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם (העסק שלכם) עם חברים. תתפלאו אבל אנשים ישמחו לעשות את זה עבור עסק שיש לו אמון בו ושהוא עושה אתו עסקים. לקוחות יודעים שאם העסק שהם צורכים את שירותיו  יתחזק ויצמח במיוחד אם זה  בזכותם הם יזכו להטבות ולמוצרים איכותיים ומגוונים יותר שזה האינטרס הטבעי של כל מערכת יחסים עסקית.

 

  1. אם זה לא נמכר, זה לא יצירתי

תהיו יצירתיים, זה המפתח לתהליך מכירה וגיוס לקוחות חדשים. להיות יצירתי היא צורת התקשרות עם הקהל שלכם שבולטת, שמאפיינת רק אותכם  וגרמת למותג שלכם להיתפס כמוביל, מעניין ונחשק. תמצאו את הדרך שלכם לתקשר  עם אנשים בצורה מושכת ומעניינת בגובה העיניים שתאפין אותכם ואת המותג שלכם. אם יש לכם את הדרך שלכם לתקשור יצירתי, מעולה תמנפו את זה וצרפו אליה את הקישור לעסק שלכם ואם עדיין לא מצאתם אותה אז תמשיכו לחפש או תמצאו מישהו שיעשה זאת עבורכם.

דוגמא פשוטה ובסיסית לשיווק  יצירתי עם הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם היא לקחת אירוע כמו חג שמביא מחנה משותף אחד גדול עם הרבה אנשים, מבוסס על מועד ספציפי  ופשוט להשתמש בכך כדי לברך ולאחל דברים (יצירתיים) ללקוחות שלכם ולכל מי שמכיר אותכם בצורה שתבליט ותבדל את העסק שלכם.

  1. שיווק מוצלח לא בנוי על חשיפה, הוא בנוי על מערכת יחסים

אחד הפיצ'רים שמייחסים לו חשיבות בעלי הכרטיס ביקור הדיגיטלי ונוהגים להסתמך רק עליו זה הפצה אוטומטית של הכרטיס לכל אדם שמתקשר אליהם. זה הוא פיצ'ר חשוב שעונה על כמה צרכים מהותיים בהתקשרות עם לקוחות אבל הוא לא מקדם יצירת  מערכת יחסים ובהמשך אמון.

 

תחשבו לאיזה מסר לקוח חדש יגיב בצורה יותר טובה: להודעה שנשלחת לכל אדם באופן אוטומטי ומנוסחת בצורה כללית

 

לדוגמא: "לקוח יקר, תודה שהתקשר ל (שם העסק שלכם) מצורף קישור לכרטיס הביקור שלנו"

או שאנחנו מנסחים הודעה ספציפית עבור לקוח שיצר איתנו קשר ואנו כותבים לו הודעה מסכמת על תוכן השיחה בינינו וכוללים כמובן את שמו ובסוף חותמים עם קישור לכרטיס הביקור שלנו.

 

דוגמא:  "היי מיכל, שמחתי להכיר אותך ורציתי להודות על כך שהתעניינת בחברה שלנו\ בתוכנית ל.. \ במוצר ש.. \ אני מזמינה אותך להיכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלי לקבל מידע ופרטים נוספים ולקרוא המלצות של לקוחות שלנו אני תמית כאן לכל שאלה: https://get-marketing.co.il/join-gm

 

כוונו ליצירת מערכות יחסים ותקבלו יותר לקוחות נאמנים שממליצים עליכם.

 

  1. לסיכום: כשאתה חושב שאתה יכול וגם כשאתה חושב שאתה לא יכול, אתה צודק.

 

אם יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי אנו מייחלים שהמאמר ייתן  לכם כלים להגדיל את הפעילות העסקית שלכם ליצור יותר מערכות יחסים ולהגיע ליותר מכירות.

אם עדיין אין לכם כרטיס ביקור דיגיטלי לחצו על הכפתור בתחתית העמוד נשמח להכיר אותכם ולבנות לכם את כרטיס הביקור הדיגיטלי המושלם עבור המותג שייצרתם ולהגדיל את הפעילות העסקית שלכם. אנחנו מבינים בשיווק דיגיטלי לעסקים ונשמח לרתום אותו עבורכם. צרו קשר היום ותתחילו לחולל שינוי עם אימפקט על העסקים שלכם.

 

https://get-marketing.co.il/join-in