1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

טיפים לניהול עסק ב-2020

טיפים לניהול עסק ב-2020

עסקים רבים מתמודדים עם תחרות קשה בענף בו הם עוסקים, ולאור התחרותיות הגבוהה חשוב למצוא וליישם כלים מתקדמים יותר לניהול העסק. בשנת 2020 המשק עובר טלטלה ומשבר עקב התפרצות נגיף הקורונה, לכן יותר מאי פעם חשוב לייעל את העבודה בעסק, לקצץ הוצאות מיותרות, לשפר תהליכים בארגון, להציע שירות מתקדם ואיכותי יותר ללקוחות וליישם כלים לקידום המכירות ולשיפור הרווחיות.

כלי ניהול מתקדמים המתאימים לעסקים בשנת 2020

עסקים בשנת 2020 חייבים להיעזר בכלי ניהול מתקדמים ואיכותיים. בצל משבר הקורונה ניתן לראות שעסקים שהקדימו תרופה למכה ויישמו כלים טכנולוגיים המתאימים לעבודה באינטרנט מצליחים לצלוח את המשבר בקלות יחסית. המעבר למכירות באינטרנט אינו דבר של מה בכך, אך המגמה קיימת כבר בעשור האחרון, ובעקבות המשבר שכולנו חווים עוד ועוד עסקים מיישמים את הפתרונות הטכנולוגיים המאפשרים להם לעבוד כמעט כרגיל.

אם בעסק שלכם אתם עדיין משתמשים בתוכנות קצה מיושנות ומסורבלות הגיע הזמן לעבור לתוכנות המתקדמות המאפשרות עבודת צוות באינטרנט, כך לדוגמה אפשר לבחור תוכנה ייעודית לניהול משימות וצוות עובדים מרחוק. כל עובד מקבל גישה לתוכנה המשותפת ומנהלי העסק יכולים להעלות משימות חדשות, לחלק את העובדים לקבוצות עבודה, לעקוב אחר ביצוע המשימות בפועל, לנתח את העבודה ואת ביצועי העובדים והצוותים ועוד.

יש תוכנות מתקדמות לניהול העסק המתאימות לסביבת האינטרנט המהיר, אלו תוכנות המציעות כלי ניהול מתקדמים, לרבות שעון נוכחות המאפשר רישום שעות מדויק ומעקב אחר שעות העבודה של השכירים בעסק גם מרחוק, כלומר גם כאשר הם עובדים מהבית או שוהים בחוץ. תוכנה מתקדמת לניהול העסק כוללים כלים רבים כמו ניהול פרויקטים, ניתוח ביצועים, הפקת דוחות ניהוליים ייעודיים ועוד.

בנוסף, יש תוכנות CRM משוכללות לניהול לקוחות בענן, מערכת ניהול לקוחות נחוצה בעסקים רבים, היא מאפשרת לנהל ולשמור על קשרי לקוחות, באמצעותה ניתן לשפר את השירות ללקוחות העסק, להגדיל מכירות, ליצור ולנהל מבצעים משתלמים ולטפל ביעילות בלידים איכותיים כדי להפוך אותם ללקוחות עקביים ומרוצים של העסק.

מעבר לתוכנות הניהול הנחוצות לכל עסק בשנת 2020, כדאי ליישם בעסק גם מערכות שיווק מתקדמות בסביבת האינטרנט. חלק גדול מהשיווק מבוסס כיום על פרסום ממומן בגוגל, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, באינסטגרם וביו טיוב, וכמובן ניתן לשלוח מיילים באמצעות רשימות דיוור ולשלוח פרסומים גם לנייד.

בנוסף, חשוב לבחור תוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות שניתן לסנכרן עם מערכות ממוחשבות אחרות בעסק, למשל מערכת ניהול לקוחות ומערכת הנהלת חשבונות. כדאי לדעת כי הפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות חוסכת משאבים רבים לעסק, משפרת תהליכים ומבטיחה שירות חדשני ואיכותי יותר ללקוחות. באמצעות המעבר למערכת הידידותית להפקת חשבוניות ומסמכים נוספים, אין צורך להדפיס ולשלוח בדואר רגיל את החשבוניות והקבלות ללקוחות, משפרים את הגבייה, חוסכים עלויות כוח אדם וציוד ומחזקים את המותג.