1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

חשבונית דיגיטלית מומלצת

כי הנתונים שלנו באמת טובים יותר

מאת: יורם שיפר

בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאים ופרילנסרים זונחים את פנקסי החשבוניות והקבלות הידניים, וכולם עוברים לפלטפורמה להפקת חשבוניות דיגיטליות באינטרנט. המעבר לתוכנת חשבונית דיגיטלית מומלצת ונוחה למשתמש מבטיח יתרונות רבים ומשמעותיים לעצמאים ולבעלי העסקים.

ראוי לציין כי בשנים האחרונות צצו מערכות רבות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, לכן עצמאים רבים מתקשים לבחור בפלטפורמה המתאימה להם ביותר. כדי לבחור חשבונית דיגיטלית מומלצת כדאי לערוך סקר שוק, להתייעץ עם רואה חשבון מנוסה או עם יועץ מס, וכדאי לקרוא מידע באינטרנט ולעיין בחוות דעת והמלצות (חוכמת ההמונים). בנוסף, כדי לבחור את המערכת המתאימה לעסק כדאי לבחור פלטפורמה המאפשרת תקופת ניסיון לחודש או יותר, כך ניתן להתרשם מהמערכת, להתנסות בכלים שהיא מציעה, להשוות עלויות וביצועים ולקבל החלטה חכמה.

מה היתרונות של חשבונית דיגיטלית מבית Invoice4U?

בחירת חשבונית דיגיטלית מומלצת כמו המערכת המתקדמת והאיכותית מבית Invoice4u מבטיחה לכם יתרונות משמעותיים רבים. היתרונות המרכזיים של המערכת להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות הינם:

חשבונית דיגיטלית בקליק מהיר

אחד מהיתרונות המרכזיים של התוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות מבית אינוייס פור יו הוא נוחות הממשקים והפקת המסכים המהירה. המערכת כוללת כלים מתקדמים טכנולוגיות, ובהם כלי אוטומציה, לכן ניתן בכמה קליקים מהירים ופשוטים להפיק חשבונית דיגיטלית חדשה ומעוצבת, לשלוח את המסמך ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח ולתעד את העסקה.

עיצוב מוקפד

הפלטפורמה של Invoice4u מאפשרת למשתמשים לעצב את החשבוניות והקבלות בהתאמה אישית. ניתן להוסיף לוגו, מידע על העסק ולהוסיף מידע ותוכן למייל הנשלח לנמענים.

אוטומציה

המערכת המומלצת של Invoice4u מאפשרת להפיק מסמכים באופן אוטומטי באמצעות התממשקות ל-API. המערכת מתממשקת בקלות למערכות נוספות כמו סליקת אשראי באתרי סחר אלקטרוני, ובנוסף האוטומציה מונעת שגיאות וטעויות אנוש.

התממשקות למערכות חיצוניות

מערכת חשבונית דיגיטלית מומלצת של Invoice4u מתממשקת בקלות למגוון מערכות נוספות, כולל מערכת סליקה עם עמלה זולה, מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, מערכת חתימה ירוקה המאפשרת להחתים לקוחות וספקים מרחוק, מערכת דיוור מתקדמת ועוד.

תמיכה זמינה ושירות אישי

רכישת מנוי למערכת המתקדמת והמומלצת של אינוייס פור יו כוללת תמיכה טכנית זמינה. ניתן לקבל שירות מנציגי החברה במגוון דרכים, כולל טלפון, מייל, צ'אט און ליין ובאתר.

חודשיים מתנה למצטרפים

כדי להתנסות עם המערכת ולהבין את יתרונותיה ומדוע היא הפלטפורמה המומלצת ביותר להפקת חשבוניות דיגיטליות ומסמכים רבים נוספים, ניתן לרכוש מנוי וליהנות מחודשיים מתנה למצטרפים החדשים. זו הטבה משתלמת וכדאי לנצלה.

חיסכון בהוצאות וכוח אדם

המעבר לתוכנת חשבונית דיגיטלית חוסך הוצאות רבות. בעזרת המערכת המתקדמת חוסכים גם בעלויות כוח אדם, אין צורך להעסיק מנהלת חשבונות במשרד או במיקור חוץ, ובנוסף חוסכים הרבה כסף מאחר ואין צורך להדפיס את המסמכים, ללכת לדואר ולרכוש מעטפות ובולים, לעמוד בתור וכו'.

הפקת מגוון מסמכים הנחוצים לפעילות השוטפת בעסק

המערכת תומכת במגוון מסמכים וניתן באמצעותה להפיק חשבוניות וקבלות דיגיטליות, חשבוניות עסקה, חשבונית מס/קבלה, חשבונית זיכוי, הצעות מחיר, הזמנת עבודה, תעודות משלוח ועוד. כמו כן, ניתן להגדיר את שפת המסמך לאנגלית ולהפיק חשבוניות דיגיטליות גם ללקוחות בחו"ל.

גישה מכל מכשיר ומקום

מערכת חשבונית דיגיטלית נמצאת בענן לכן יש גישה מלאה לתוכנה מכל מכשיר, לרבות טלפונים ניידים וטאבלטים. המערכת זמינה מסביב לשעון וניתן להפיק באמצעותה מסמכים בשעה הנוחה ביותר עבורכם.

שומרים על הסביבה

לקוחות רבים רוכשים מוצרים ושירותים רק מעסקים "ירוקים", והמעבר למערכת חשבונית דיגיטלית מומלצת של Invoice4u מעניקה תדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה.

אולי יעניין אותך