1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

חשבונית דיגיטלית – מדוע כדאי דווקא דרכינו?

חשבונית דיגיטלית - מדוע כדאי דווקא דרכינו?

מאת: יורם שיפר

בשנים האחרונות החלו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים לעבור לתוכנות החדשניות באינטרנט להפקת חשבוניות מס דיגיטליות. למעשה, יריית הפתיחה לכניסתן של המערכות להפקת חשבוניות מס וקבלות דיגיטליות החלה בשנת 2003 לאחר שהוסדרו תקנות מס הכנסה הנוגעות למסמכים אלקטרוניים, אופן שמירתם והסדרת נושא החתימה האלקטרונית. תוך זמן קצר צצו בשוק מבחר תוכנות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, ובחזית הטכנולוגיה נמצאת התוכנה של Invoice4U.

עסקים עובדים לניהול ללא נייר

אחת המגמות שהתפתחת עקב מהפכת האינטרנט המהיר והאפשרות להפיק מסמכים אלקטרוניים עם חתימה אלקטרונית היא המעבר למשרד ולעסק ללא נייר. עד 2003 נאלצו כל העסקים להפיק חשבוניות וקבלות ידניות או ממוחשבות שחייבו הדפסה ושימוש בנייר. כיום גם אתם יכולים לחסוך עלויות ולהפוך לעסק ירוק הדואג לסביבה לאחר בחירת מערכת להפקת חשבוניות וקבלות באינטרנט.

מה זה בדיוק חשבונית דיגיטלית?

המסחר האלקטרוני מתרחב ומתפתח במהירות ועסקים רבים מציעים ללקוחות שירות דרך האינטרנט, לכן השימוש במסמכים אלקטרוניים נפוץ יותר, ולאחר עדכון תקנות מס הכנסה החלו עסקים רבים לעבור לתוכנות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות.

את החשבונית הדיגיטלית מפיקים באמצעות מערכת מתקדמת המאושרת לשימוש על ידי רשות המסים, כך ניתן לתעד את העסקאות המבוצעת בעסק, לשלוח חשבוניות ישירות לדואר האלקטרוני ללא צורך בשירותי הדואר ובהדפסת המסמך, ויש גם כלי ניהול בתוכנה המסייעים לבעל העסק לחסוך עלויות, להתייעל, לפקח על ביצועי העסק, לבצע גביה טובה יותר ועוד.

מדוע כדאי לבחור במערכת של Invoice4U?

כאמור, יש לא מעט אפשרויות ופתרונות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. כאשר אתם בוחרים מערכת להפקת חשבונית דיגיטלית עליכם להתייחס לנוחות השימוש בתוכנה, ממשקי עבודה, כלים ניהוליים, פתרונות ועלויות סליקה, התממשקות התוכנה למערכות נוספות כמו CRM, עלות המנוי החודשי, תמיכה טכנית זמינה ועוד.

כדאי גם לכם לבחור במערכת של Invoice4U מהסיבות הבאות:

  • מחיר אטרקטיבידמי מנוי חודשיים בעלות החל מ-15.90 ₪ בלבד.
  • נוחות השימושממשקי העבודה במערכת נוחים וידידותיים, כל אחד יכול להפיק חשבוניות ומסמכים נוספים בקלות וללא צורך בהדרכה.
  • כלי עבודה נגישהמערכת כוללת מגוון כלים, התוכנה נגישה מכל מחשב וממגוון מכשירים נוספים, מסביב לשעון 24/7.
  • חיסכון בזמן ומשאביםשימוש ב-Invoice4U מבטיח לכם חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבי העסק.
  • פתרונות סליקההמערכת כוללת פתרונות סליקה מתקדמים במחירים אטרקטיביים.
  • התאמה לתקנות רשות המסיםהמערכת מאושרת על ידי רשות המסים וכוללת חתימה אלקטרונית.
  • מיתוג ותדמיתהעסק שלכם זוכה לתדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה, ובנוסף התוכנה משפרת את השירות והלקוחות מרוצים יותר.

כדאי לדעת כי Invoice4U תומכת ומתממשקת למגוון מערכות נוספות כמו חיבור לאתרי מסחר, מערכת דיוור אלקטרוני, מערכת לניהול קשרי לקוחות ועוד.

המערכת נמצאת בשימוש נרחב, בין לקוחות החברה ניתן למצוא את חברת VOXIA, פורטל דרושים, WOLT, חברת סינאפיס, משרדי עו"ד, מנחי טלוויזיה ומפיקים מוכרים ועוד.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.