1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

הקמת חנות וירטואלית

השלבים הנחוצים ביותר

מאת: יורם שיפר

הקמת חנות וירטואלית מאפשרת לכם למכור מגוון מוצרים ללקוחות בישראל ומעבר לים, זהו נכס דיגיטלי בעל ערך שיכול לשפר את הכנסות העסק הפיזי או לשמש אתכם כמקור הכנסה בלעדי. כדי להקים חנות אינטרנטית מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המיומנים בבניית אתרים, תוך ליווי צמוד של מומחה SEO, מאחר ויש שיקולים חשובים שעליכם להתייחס אליהם בעת בניית האתר.

את החנות הווירטואלית ניתן להקים בפלטפורמות מוכרות כמו קונימבו ושופיפיי, ויש אפשרות להקים חנות באינטרנט בהתאמה אישית באמצעות וורדפרס ועוד.
שלב אחר שלב להקמת חנות באינטרנט

תהליך הקמת חנות וירטואלית מבוסס על השלבים הבאים:

תכנון

בשלב הראשון עליכם לבחור חברה מקצועית ואמינה לבניית אתרים, בדגש על פיתוח אתר סחר וחנויות אינטרנטיות. לאחר בחירת חברה לבניית האתר מתקיימת פגישה עם צוות ההקמה ופיתוח החנות האינטרנטית על מנת להגדיר מטרות, לקבוע לוח זמנים, לתכנן תקציב ולהתניע את תהליך הבנייה וההקמה.

אפיון

שלב האפיון הוא קריטי להצלחת החנות האינטרנטית. לרוב, מקיימים פגישת אפיון במשרדי החברה או הלקוח, בפגישת האפיון משתתפים הלקוח ונציגיו, מנהל פרויקט הקמת חנות וירטואלית, מעצבת גרפית, ראש צוות פיתוח וכדאי להזמין גם מומחה SEO מטעמכם.

עיצוב החנות

צוות מחלקת העיצוב אחראי על עיצוב האתר והממשקים, ומעצבת גרפית מנוסה ויצירתית אחראית בין היתר על חוויית המשתמש UX/UI באתר. העיצוב חייב להיות מקורי וייחודי, מותאם ללוגו ולצבעים של המותג, וחשוב להשקיע בעיצוב ברמה גבוהה ובהתאמה למאפייני קהל המטרה וצרכי הלקוח.

פיתוח ובניית האתר

יש שיטות וטכנולוגיות שונות לבניית חנויות וירטואליות, וצוות הפיתוח של החברה לבניית אתרים אחראי על הקמת האתר ובחירת הטכנולוגיות המתאימות ביותר לפיתוח החנות. חשוב לוודא כי המתכנתים בונים חנות וירטואלית רספונסיבית המתאימה לכל המסכים ובעיקר למובייל, והאתר חייב להתאים לכל הדפדפנים.

הקמה טכנית וחיבור למערכות חיצוניות

בתהליך הקמת חנות וירטואלית מבצעים הקמה טכנית של האתר ומחברים את החנות הווירטואלית למערכות צד שלישי, ובראשן מערכת סליקה ומערכת להפקת חשבוניות אונליין. יש לספק לצוות הפיתוח מידעים הדרושים לצורך הקמת האתר וחיבורו למערכות חיצוניות, ומעבר לסליקת אשראי כדאי לחבר את החנות באינטרנט למערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, למערכת דיוור ולתוכנת חתימה דיגיטלית. את כל השירותים הדיגיטליים הנדרשים לאתרי סחר ניתן להזמין מחברת אינוייס פור יו, כולל חיבור החנות לסליקה.

הלבשת האתר

רגע לפני סיום הקמת החנות מלבישים את האתר ומעלים תכנים, מקימים דפי מוצר עם תמונות וסרטונים, מוסיפים תקנון, מידע בעמוד אודות ועוד.
העלאה לרשת, שיווק וקידום – לאחר הרצה ובדיקת QA מעלים את החנות לרשת. בשלב זה מתחילים לשווק אותה ולקדם את האתר בגוגל (קידום אורגני וממומן) לצורך חשיפה רחבה ויצירת לידים איכותיים וטראפיק גבוה.

חשיבות הליווי של מומחה SEO

אחת הטעויות הנפוצות בקרב יזמים המקימים חנויות וירטואליות היא בניית האתר ללא ליווי של איש SEO, ולאחר שהאתר עולה לרשת עליהם להשקיע סכום גבוה כדי לבצע אופטימיזציה באתר ולהתאימו לקידום בגוגל. כדי לחסוך זמן ועלויות ועל מנת להשיג תוצאות מעולות חשוב שמומחה SEO ילווה את צוות ההקמה משלב התכנון.

היתרונות בחיבור החנות האינטרנטית לטכנולוגיות של אינוייס פור יו?

לאחר ההקמה הטכנית של החנות הווירטואלית יש להתאים את האתר למערכות חיצוניות. זהו שלב הכרחי, וכדי לוודא תפקוד תקין ומהיר וחוויית משתמש מנצחת בחנות האינטרנטית מומלץ לחבר את החנות למערכות המתקדמות של Invoice4U. החיבור למערכת הסליקה על ידי אינוייס פור יו הוא פשוט ומהיר, ועמלת הסליקה היא מינימלית ומשתלמת עבורכם. כמו כן, לאחר הקמת חנות וירטואלית יש להפיק חשבוניות, קבלות ומסמכים דיגיטליים נוספים, והפתרון היעיל והמשתלם ביותר הוא התממשקות למערכת חשבונית דיגיטלית.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.

אולי יעניין אותך