1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

הוצאת חשבוניות באינטרנט בכפתור אחד

העולם הדיגיטלי סחף אחריו המון שינויים, ונראה שאם אנו לא נתאים את עצמנו פשוט נישאר מאחור. הבשורה הזו נשמעת מעט מאיימת, אבל למעשה באנו להפריח את החשש ולהכניס כמה הארות גם לטכנולוגים שבינינו, וגם לאלו שקצת פחות. שיטת הפנקסים הישנה, שבאמצעותה הפיקו קבלות וחשבוניות ידניות מפנה את מקומה לשיטה חדשנית, יעילה וחסכונית של הוצאת חשבוניות באינטרנט באמצעות תוכנת חשבונית בקליק.

ומה עוד ניתן להפיק בעזרת התוכנה? קבלות, חשבוניות, תעודות זיכוי, תעודות משלוח, הצעות מחיר ומגוון מסמכים נוספים לשימוש עסקי.

מה היתרונות של הוצאת חשבוניות באינטרנט בפרט ושל התקנת התוכנה בכלל?

לשיטה מגוון יתרונות עסקיים, כלכליים, תדמיתיים ואפילו אקולוגים. הבולטים שבהם:

  • הפקת מסמך אסטטי וקריא
  • שחזור מסמכים בקלות
  • עלות זולה
  • פתרון ידידותי לסביבה, חיסכון בנייר
  • שליחת מסמך במייל באופן חוקי (בניגוד לשליחת חשבונית ידנית, שאינה קבילה לפי הנחיות מס הכנסה)
  • שינוי פרטי לוגו, טלפון, כתובת וכו' או שינוי סטטוס העסק בלחיצת כפתור (להבדיל מחשבונית ידנית, שלא ניתן לשנותה מרגע הדפסתה)
  • חישוב תוספת מע"מ אוטומטי, המונע טעויות חישוב ידניות
  • הפקת מגוון דוח"ות בלחיצת כפתור בלבד (דו"ח הכנסות, כרטסת לקוחות, ניכוי מס במקור, מלאי קיים ועוד)
  • שליחת חומר בלחיצת כפתור לרואה החשבון של העסק
  • ניהול מלאי באופן פשוט
  • גיבוי אינטרנטי לכל המסמכים

דפוס VS דיגיטל

המלחמה שבין הדפוס לדיגיטל כבר עברה את שיאה, ונראה שההכרעה נוטה להיות של הדיגיטל, ובאופן חד משמעי. הדרכים המסורתיות להפקת מסמכים מתגלות כמסורבלות ואיטיות וגוזלות משאבים רבים, זמן יקר וכוח אדם. בכל יום עוברים עוד ועוד עסקים אל השיטה המתקדמת של הפקת מסמכים און- ליין, והגיע הזמן לשחות עם כולם ולא להישאר מאחור.

מעקב ובקרה

כעת באפשרותכם לוודא שמסמכים מגיעים אל יעדם בעת שליחתם במקום לשלוח מעטפה מבויילת בדואר, ולהמתין שתגיע אל יעדה בשלמותה

חיסכון במשאבים ועלויות

חוסכים את הבולים, הדפים והמעטפות, המדפסת, הדיו, הפנקסים ואפילו דמי משלוח. הסתיימו הימים בהם נתקעתם ללא ציוד משרדי זמין, ובחישוב השנתי ההוצאות שלכם עומדות להצטמצם באופן משמעותי.

הסוף לתיוקים

כל המסמכים המופקים במערכת נשמרים באופן אוטומטי, באופן שבו ניתן לזהותם ולגשת אליהם בקלות. כמו כן, ניתן לצפות במסמכים מכל מכשיר (מחשב, טבלט, מכשיר סלולרי מתקדם וכדו').

אבטחת מסמכים

המסמכים המופקים דיגיטלית מאובטחים וחסויים לחלוטין. הם חתומים בחתימה דיגיטלית, וכל שינוי קטן במסמך לא יוכל להיעשות בהם ללא ידיעתכם.

מיתוג ושיווק העסק

המסמכים המופקים באופן דיגיטלי הופכים להיות אמצעי שיווק לכל דבר. עם שפה מיתוגית, לוגו וסלוגן, גם החשבונית שלכם יכולה לעשות עבורכם עבודת שיווק נהדרת.

שינוי קטן עם השפעות רחבות טווח

המעבר להוצאת חשבוניות ומסמכים אינטרנטיים עבור העסק למעשה מייעל את כל פעילות העסק, מוביל לחיסכון משמעותי של כסף ולחיסכון של זמן. בעידן המודרני בו אנו חיים, ניראות העסק חייבת להשתלב בהלך הרוח הכללי, וכשכולם מתקדמים לדיגיטל, זהו בהחלט צו השעה, כולנו חייבים להיות שם גם כן, ולהתאים את אופי העבודה לרוח התקופה המודרנית.