1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

ארבעה טיפים מהירים: כך תהפכו את החשבונית שלכם למסמך שיווקי

חשבונית המס שאתם מוציאים ללקוח עשויה להוות גם מסמך שיווקי. למעשה, היא מסמך חשוב המהווה שלוחה של מיתוגכם והנוכחות המקצועית.

כמו כל מסמך היוצא מבית היוצר שלכם, קרי, הצעת מחיר, הסכם עבודה, או ספר הדרכה הרי שהתוכן ואריזתו יקבעו את תפיסת הלקוח אתכם כמקצוענים בתחומכם. לנראות, מכאן, יש חשיבות מרובה ובשילוב תוכן איכותי הרי שיש בידיכם מוצר מנצח.

כפי שיש לכל בעל עסק אתר, ורצוי אחד מושקע, מעוצב ומפורט, חשוב לא פחות להשקיע במוצרים נלווים מקצועיים: דרישת תשלום, מצגת, או ניוזלטר.

הפעם בחרנו לעסוק בחשבונית, כאמור, ויש לנו כאן עבורכם טיפים מהירים וקלים לביצוע כיצד ניתן להפכה למסמך שיווקי ממדרגה ראשונה.

1. מקמו נכון את הלוגו והסלוגן

מקמו את הלוגו שלכם במקום בולט במסמך. רצוי מאוד בחלקו העליון. אין לכם לוגו? צרפו משפט השראה או משפט המהווה את החזון שלכם לפיו אתם פועלים – זה כבר יהפוך אתכם לזכירים יותר! הימנעו מלהיות עוד ספק ששולח חשבונית משעממת של שחור-לבן שבכותרתה ציון יבש של פרטיו. החשבונית יכולה להיות חגיגה קריאטיבית גם באמצעים דלים!

2.  מקמו בכותרת המסמך את פרטי הקשר שלכם, ופרטו ככל הניתן.

לעולם לא מיותר לעזור ללקוח למצוא אתכם, גם אם מדובר בלקוח ותיק. הרעיון הוא להקל על הלקוח ולחסוך לו זמן. כאשר מדובר בחשבונית דיגיטלית הרי שאתם מקלים עליו עוד יותר – ליצור קשר במייל/טלפון או אולי אפילו לשלוח את פרטיכם לקולגה המחפש ספק: זהו סיפור של לחיצת כפתור. ובעולמנו הדחוס והעמוס זהו ערך מוסף עצום.

3. היו אישיים – יצרו פרסונליזצייה של החשבונית

ישנן מערכות המספקות יכולת להתאים אייקונים ממגוון עצום של סמלים ודמויות בחשבונית. תוכלו לבחור אם לדבוק באייקון קבוע או אולי לשנותו מדי חודש. האיור עשוי "לרכך" את מסר התשלום ולייצר עניין במסמך: העין של הלקוח תימשך לויז'ואל, ש"שישבור" את המראה האחיד. ניתן לבצע התאמה בין האיור לבין סוג העסק של הלקוח או להעלות כל איור בעל משמעות אחרת שהלקוח שלכם ודאי ישמח לקבל.

הדבר דומה למה שעושים גוגל: בעמוד הפשוט של מנוע החיפוש הם מפליאים להתאים את הלוגו שלהם ביחס לאירועים חשובים בעולם, ימי הולדת או שאר הקשרים והם מצליחים להדהים כל פעם מחדש. המהלך מחזק את אלמנט ההפתעה, וההנאה מהרוח היצירתית בתוך השגרה.

זאת ועוד: ניתן להוסיף תמונה ייחודית שתבטא את ההכרה והשליטה שלכם בעולמו של הלקוח. לדוגמא: הולדת ילד במשפחה, מעבר דירה, מעבר משרד, התרחבות העסק וכד'. אין מסר נעים יותר לאוזני הלקוח מכזה המדגים שזכרתם את מציאות חייו.

הפקת חשבונית דיגיטלית, Invoice4u, חשבונית לעסק הקטן, ניהול עסק קטן

לסיכום, מסמך פשוט כמו חשבונית מס, דרישת תשלום וכמובן הצעת מחיר הם הזדמנות פז ליצירת מנוף שיווקי של העסק שלכם. עשו בהם שימוש מושכל!