1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

חשבשבת/ריווחית

ייצוא נתוני הכנסות מהמערכת ישירות לתוכנת הנהלת החשבונות

ייצוא להנהלת חשבונות הוא כלי נהדר לעבודה יעילה , חיסכון בזמן ומניעת טעויות.
מתוך הגדרות החשבון במערכת, ניתן לייצא קובץ בקליק לכל תוכנות הנהלת החשבונות הנפוצות בישראל כגון חשבשבת, ריווחית ועוד…
מבסוטים? גם רואה החשבון שלכם יהיה מאושר 🙂
השירות כלול במחירי החבילות וללא תוספת תשלום.

חשבשבת היא תוכנה פופולרית להנהלת חשבונות שפותחה במהלך שמות ה-80 של המאה הקודמת. התוכנה עברה לא מעט שיפורים והרחבות, וכיום היא כוללת מערכת לניהול העסק, מודות הנהלת חשבונות, מערכת לניהול קשרי לקוחות, ניהול משאבי ארגון, ניהול מלאי ועוד. התוכנה נפוצה מאוד בקרב עסקים בארץ, היא נחשבת לכי עבודה נוח ואיכותי, ויש אפשרות לייצא נתונים מהתוכנה למגוון רחב של תוכנות להנהלת חשבונות, כולל למערכת המתקדמת של אינוויס פור יו.

התוכנה לניהול החשבונות והעסק פופולרית ביותר בקרב בעלי עסקים, מנהלי חשבונות ורואי חשבון בישראל. עם 40 שנות ניסיון ועשרות אלפי משתמשים מרוצים, מה הופך אותה למבוקשת כל כך, איך משתמשים בה, מהם יתרונותיה ולמי היא מתאימה? 

מה היא "חשבשבת"? 

"חשבשבת" היא כל מה שאתם צריכים כדי לנהל את העסק נכון ועל פי החוקים המחייבים, בלי להסתבך וללא עיכובים פרוצדורליים. התוכנה להנהלת חשבונות פותחה בישראל, לכן זהו מוצר כחול לבן, ולקוחות החברה זוכים לתמיכה זמינה ולשירות מהיר ויעיל. השימוש בחשבשבת  מבטיח למשתמשים יתרונות רבים, התוכנה כוללת מגוון של תוספים נלווים שהופכים את ניהול העסק שלכם להרבה יותר קל, נגיש וידידותי למשתמש. 

איך משתמשים בה? 

תפעול המערכת דורש ידע וניסיון, בדרך כלל לומדים קורס כדי לעבוד נכון עם התוכנה, ובמכללות רבות ברחבי המדינה מלמדים קורס חשבשבת במסגרת תוכנית הלימודים. לאחר שרוכשים גישה לשירותי התוכנה בענן או שרוכשים את התוכנה ומתקינים אותה בשרת או במערכת המחשוב של בית העסק, ניתן לבצע הרשמה אצלנו באמצעות לחיצה על הקישור, ותוך 48 שעות מקבלים גישה ישירה המאפשרת לכם לייצא נתונים מהמערכת שלנו לכל תוכנה להנהלת חשבונות, כולל חשבשבת, רווחיות ועוד. 

מהם היתרונות של "חשבשבת"? 

התוכנה היא הפתרון המושלם לכל צרכי הנהלת החשבונות שנלווים לניהול עסק, ומאפשרת מגוון שירותים הפקת חשבוניות מס, שמירת קבלות ותעודות משלוח, תיעוד הזמנות עבודה והצעות מחיר ועוד. כמו כן, התוכנה מאפשרת מעקב אחר חייבים, ניהול קופה, ניהול מלאי ושירותי הנהלת חשבונות מתקדמים הכוללים מאזני בוחן, הפקת מגוון דוחות, הפקת קובץ מקוון למע"מ, ניהול פחת, תזרים מזומנים, חישובי ריבית חובה וריבית זכות, התממשקות למערכות Invoice4u, ייצוא קבצים בקליק דרך המערכת שלנו ישירות ל"חשבשבת" ועוד. 

מעבר להיותה תוכנת הנהלת חשבונות, מערכת ה-ERP מספקת מגוון רחב של פתרונות ומהווה למעשה תוכנה לניהול עסק העומדת בפני עצמה וכוללת מודולים רבים לניהול כולל של העסק שלכם, לדוגמה: 

ניהול קשרי לקוחות CRM – תיעוד וטיפול בפניות הלקוחות, ניהול משימות, תיעוד ניהול הודעות וקריאות שירות. 

ניהול מלאי ורכשמערכת מתקדמת לניהול רכש ומלאי, עם כלים איכותיים לשיווק כמו הצעת מחיר, טופס הזמנות, תעודות משלוח, הפקת חשבוניות מס וקבלות ועוד.

ניהול רצפת ייצור – מודול ייעודי לכל היצרנים הכולל הפקת מסמכים כמו הזמנת ייצור, הוראות עבודה, דוח ייצור ועוד.

מסחר אלקטרוני – התוכנה כוללת מודול המתממשק בקלות לאתרי המסחר באינטרנט (וורדפרס), זהו תוסף חשוב לבעלי אתרי מכירות.

למי היא מתאימה?

לכל בעל עסק המעוניין לנהל את העסק שלו באופן נוח לתפעול ונגיש דיגיטלית, ומעדיף להימנע מפרוצדורות מסובכות ומיותרות. התוכנה מהווה פתרון מתקדם ואיכותי לניהול עסקים בעידן המודרני, ולכל עסק המחפש מערכת לניהול פיננסי. 

האם "חשבשבת" מתממשקת עם שירותים אחרים שלנו? 

בהחלט כן. בוצעה עסקה בבית העסק שלכם? מיד עם קבלת אישור הביצוע מחברת האשראי, מערכת הפקת החשבונות הממוחשבת שלנו מנפיקה חשבונית ללקוח, ומאחר והמערכות שלנו עובדות בסנכרון מלא ביניהן, מיד עם הנפקת החשבונית מערכת INVOIMAIL שולחת אוטומטית את החשבונית במייל ללקוח.