1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

העברות בנקאיות של Invoice4u: עזרה למשתמש ופתרון בעיות

מה הסיבה שהתשלום לא עבר ואיך אפשר לפתור את זה?

 

לעיתים התשלום לא מצליח וזה בדרך כלל משהו קטן שאפשר לפתור בקלות.

להלן שלושת הסיבות העיקריות שיש לבדוק כאשר זה קורה:

  1. פרטי ההזדהות אינם תואמים לחשבון: אם החשבון הינו משותף (למשל בני זוג), לעיתים מנסים להתחבר על תעודת הזהות שלנו אך עם פרטי הכניסה של השותף לחשבון או ההיפך… מומלץ לבדוק ולבצע ככניסה עם הפרטים הנכונים
  2. מספר חשבון לא תקין: לעיתים זו רק טעות הקלדה…. אולי ספרה אחת לא נכונה? או קוד הסניף שגוי? יש לוודא שכל הפרטים נכונים.
  3. אין מספיק יתרה או שסכום ההעברה גבוה מידי: ייתכן שבחשבון אין מספיק יתרה או שהסכום חורג מהמגבלה שהוגדרה לביצוע העברה בדיגיטל. יש לוודא את היתרה או לעדכן את המגבלה באפליקציה או אתר הבנק שלך לפני ניסיון נוסף.

טיפ מאיתנו –

ברוב המקרים, לאחר בדיקה של 3 הסעיפים מעלה, הכל מסתדר והתשלום עובר בהצלחה:)