מערכת ניהול לקוחות CRM

הלקוחות שלך – קיימים ופוטנציאליים – הפכו להיות "דיגיטליים" ויוצרים היום קשר בערוצים רבים מבעבר.
ומה איתך? איך אתה מנהל את המידע על הלקוחות ? שימוש במערכת ה-CRM שלנו לניהול קשרי לקוחות תביא לעסק שלך יותר לקוחות, הרבה יותר מכירות, ניהול עסק קל יותר ושיווק יעיל וחסכוני שמייצר לקוחות חדשים.

למה מערכת ניהול לקוחות CRM הכרחית לעסק שלך ?

  • ניהול ושימור קשרי לקוחות קיימים

    ניהול ותיעוד כל הפעילות העסקית תוך הצגת היסטוריית הלקוח המלאה, כדי לשפר ולייעל את הטיפול בלקוחות קיימים על סמך מידע קודם. שירות איכותי תורם להשגת שביעות רצון מירבית, שימור לקוחות מקסימלי, וצמצום נטישת לקוחות.
  • ייעול תהליכי שיווק והגברת מכירות

    ניהול נכון של הטיפול ב'לידים' - מתעניינים שמגיעים אלייך כתוצאה מפעילות שיווקית פרסומית יזומה הוא מפתח לצמיחה עסקית. קידום נכון של שלבי תהליכי גיוס לקוחות, ע"י שליטה מלאה במסלול הטיפול החל משלב המתעניין ועד להפיכתו ללקוח פעיל.
  • סנכרון מידע מול מערכת הפקת החשבוניות

    קיים סנכרון מידע מושלם של הטיפול בלידים מול מערכת החשבוניות והלקוחות הקיימים. כל המידע והצעות המחיר שקיבל, נשמרות במערכת עם הפיכתו ללקוח פעיל המקבל חשבוניות מס וקבלות.
  • אפשרות יצירת לידים אוטומטית ממקור חיצוני API

    ניתן לחבר את מערכת ניהול הלקוחות CRM אל מערכות מידע / אתרי אינטרנט / עמודי מכירה חיצוניים, כך שפרטי מתעניינים יהפכו בצורה אוטומטית לליד חדש לניהול במערכת, בצורה קלה ופשוטה לביצוע ( API) , כך שכל המתעניינים יתועדו ויקבלו מענה מתאים.
  • הרשאות מידע לאנשי מכירות

    בלעדי - בעל העסק יכול לפתוח תת-מנויים נוספים עבור אנשי מכירות/שירות לקוחות במערכת ניהול הלקוחות CRM, להעביר להם לידים לטיפול תוך מעקב שוטף - והכי חשוב ללא חשיפת העובדים לנתונים העסקים והכספיים של העסק.
  • סנכרון עם מערכת דיוור אלקטרוני

    ניתן להגדיר בקלות ובפשטות העברת מתעניינים חדשים המנוהלים במערכת CRM לרשימות דיוור ממוקדות במערכת הדיוור לצורך שליחת מידע שיווקי וקמפיינים מותאמים, למיצוי מלא של הטיפול במתעניינים.

תרומתה הגדולה של מערכת ה-CRM לניהול קשרי לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים

הלקוחות שלך התקדמו לדיגיטל – וזה פועל לטובתך !

 

הם מחפשים אותך באינטרנט במקום להגיע פיזית לבית העסק. הם מעדיפים לקנות ממך ולהזמין מוצרים/שירותים בערוצים המקוונים והם מצפים לניהול תקשורת באותם ערוצים. מכאן עולה חשיבותה של מערכת ה-CRM לעסק קטן ופה גם טמון היתרון הגדול:

ככל שהצרכנים מגבירים את הפעילות שלהם ברשת, כך הם חושפים את עצמם ואת מאפייני ההתנהגות הצרכנית שלהם. המידע כל כך רב ועמוק עד שרק מערכת אינטרנטית מתקדמת כדוגמת מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלנו, מסוגלת לעבד אותו, להציג אותו בפניך ולהיות לך לכלי מרכזי והזדמנות מצויינת לקדם עסקים, להגדיל נאמנות לקוחות קיימים, לגייס לקוחות חדשים, למכור יותר, להרוויח יותר ולפשט תהליכי עבודה. כל זאת, מבלי גייס עוד עובדים, ללא השקעת משאבים יקרים.

שירותים נוספים

הפקת חשבוניות דיגיטליות באינטרנט

למידע נוסף >

סליקת אשראי במחירים הזולים בישראל

למידע נוסף >

מערכת דיוור אלקטרוני חינם

למידע נוסף >

מסחר אלקטרוני E-commerce ואטומציה

למידע נוסף >