1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

שירותים וכלים שעשויים לעזור לבעלי עסקים קטנים

אם פתחתם עסק משלכם, עליכם לדעת איך לנהל אותו בצורה הטובה והמתאימה ביותר. לשם כך, אנו ממליצים לכם להיעזר בטיפים שלנו. כך תוכלו להכיר את השירותים והכלים שעומדים לרשותכם ויכולים לעזור לכם בייעול העבודה היומיומית שלכם.

הכרת סביבת העסקים

כבעלי עסקים, אתם צריכים להכיר את המרחב הכלכלי והעסקי, בהם אתם מתכננים את הפעילות העסקית שלכם. כך תוכלו לקבל החלטות עסקיות ופיננסיות הקשורות לעסק שלכם בצורה שקולה ונכונה. עליכם להתמצא עד כמה שרק אפשר בפעילות העסקית של המתחרים וכמו כן לבדוק את הפעילות של הלקוחות שלכם (במידה ויש לכם כבר עסק קיים ופעיל). יתרה מזאת, יש גם להיות כל הזמן בעניינים ולקרוא כיצד לשפר את המוצרים ואת השירותים שאתם מציעים. אגב, יש עסקים שמבצעים פעילות לבדיקתה הפעילות של המתחרים הנקראת "לקוחות סמויים". במסגרת הפעילות, נשלחים לקוחות שעובדים עם העסק לכל מיני רשתות, בתי עסק וחברות ואוספים נתונים לגבי מחירים, איכות השירות, מוצרים ועוד.

להתנהל כמו שצריך – שימוש בחשבוניות דיגיטליות

על מנת לייעל את העבודה, אנו ממליצים לכם לעבוד עם שירותים מקוונים דיגיטליים הזמינים לכם בתשלום חודשי סמלי. אחד מבין השירותים הללו הוא שירות של חשבוניות דיגיטליות. במקום שתשלחו ללקוחות ולספקים חשבוניות וקבלות דרך הדואר, תוכלו לעשות זאת דרך מערכת ממוחשבת. החשבונית תהיה אליהם בצורה דיגיטלית ותוכלו לשלוח אותה בקלות דרך האתר או דרך המייל שלכם. תהיה לכם גם גישה למערכת זאת מכל מקום ובכל זמן.

לעבוד עם תכנית עסקית

אם שמעתם את צמד המילים "תכנית עסקית" ולא ממש הבנתם מה זה ולמה זה מיועד, אז תנו לנו להסביר בקצרה. תכנית עסקית היא אחד המסמכים החשובים ביותר לעסק שלכם. תכנית כזאת בוחנת את הכדאיות הכלכלית של העסק. בתכנית כזאת מתחשבים בכל מיני פרמטרים כמו, הסביבה התחרותית, שווי העסק וכמו כן בתכנית מוצע מעין מודל עסקי באמצעותו מחושבים ביצועיים כלכליים של העסק. אגב, ניתן לפנות לרואה חשבון שיבנה עבורכם תכנית עסקית.

הלוואות

כבעלי עסקים, יכול להיות שבתחילת הפעילות שלכם, תצטרכו לקחת הלוואות. אתם יכולים להגיש בקשה לקבלת הלוואה דרך הקרן לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף, תוכלו גם לבקש מגופים נוספים הלוואות לעסקים קטנים
מדובר על גופים פרטיים, בנקים וקרנות נוספות. חשוב מאוד לקחת את ההלוואות אך ורק מגוף או קרן שהינם מוכרים ולא לקחת מגורמים פרטיים שאתם לא יודעים האם הם מוכרים או לא.

החזרי מס

כבעלי עסקים, צפויות לכם לא מעט הוצאות. על כן, עליכם לבדוק איזה הוצאות מוכרות על פי תקנות המס. כך תוכלו לקבל החזרי מס בסוף השנה. אם אתם מתקשים או לא בטוחים איזה הוצאות מוכרות ואיזה לא, אז מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של רואה חשבון או יועץ מס.

תוכנה להנהלת חשבונות

במקום להעסיק מנהל או מנהלת חשבונות ולשלם מדי חודש כמה מאות שקלים, תוכלו להשתמש בתוכנות של הנהלת חשבונות. יש לא מעט כאלה הפועלות דרך אתר אינטרנט ייעודי והן מגיעות עם ממשק ידידותי ונוח לעבודה. התשלום בעבור השימוש בהן מסתכם בעשרות שקלים מדי חודש. באמצעות השימוש בתוכנות כאלה, תוכלו להוציא דוחות רווח והפסד, דוחות מע"מ, דוחות של מקדמות מס הכנסה, דוחות של הכנסות והוצאות ועוד.