1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

smoove

חיבור וסנכרון מושלמים עם מערכת הדיוור smoove

להתממשקות ל-Smoove יש שלושה יתרונות בולטים, שיעשו לך את החיים קלים:
1. סינכרון – לחיצת כפתור אחת והלקוחות המוגדרים ב- invoice4u מצטרפים לרשימת הדיוור.
2. אוטומציה – אפשר להגדיר שכל מי שירכוש בעמוד מכירה מכל סוג של invoice4u, יצורף אוטומטית לרשימת דיוור לבחירתך.
3. ללא עלות – כן, זה לגמרי חינם!!!

Smoove – כל מה שצריך לדעת

Smoove היא מערכת מתקדמת ויעילה לניהול מועדון לקוחות ולדיוור ישיר באמצעות דואר אלקטרוני והודעות SMS לרשימות תפוצה. מערכת הדיוור המתקדמת מסייעת לכם לערוך הודעות וניוזלטרים עם תכנים עשירים ושיווקיים, בהתאמה לצרכי העסק שלכם, ובאפשרותכם להפיץ את המסרים השיווקיים והמכירתיים בצורה ממהירה, יעילה ורחבת היקף, בעלויות משתלמות מאוד. המערכת מאפשרת לכם לשלוח עדכונים חדשותיים על העסק והמותג, להפיץ תוכן שימושי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, לשלוח מידע פרסומי ותוכן שיווקי כדי לקדם מכירות ועוד.

מה זה סמוב?

סמוב היא מערכת דיוור מתקדמת ומקצועית המתאימה לכל העסקים. מטרת המערכת היא לסייע לעסקים לטפח את הקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, למנוע נטישת לקוחות ולשמר אותם לאורך זמן. כמו כן, ניתן באמצעות המערכת המתקדמת לנהל מועדון לקוחות יוקרתי, וכך תוכלו לספק ללקוחות מידע שיווקי באופן ישיר ומותאם אישית לצרכים הייחודיים שלהם, וכמובן בהתאם לצרכי המותג שלכם.

איך משתמשים במערכת?

השימוש במערכת Smoove נוח והממשקים ידידותיים לכל המשתמשים. לאחר רישום מהיר למערכת ופתיחת חשבון מגיעים למסך הפתיחה ולוחצים על בניית תהליך. במסך הנפתח ניתן לבחור בתבנית קיימת במערכת או להתחיל מאפס. תהליך האוטומציה מורכב משלוש פעולות, מנגנוני הפעלה המוכנים גם טריגרים, פעולות (למשל שליחת SMS או שליחת דואר אלקטרוני) ותנאים.

אפשר לבחור באפשרות הרשמה דרך דף נחיתה, אך יש עוד מגוון אפשרויות בעת בחירת בטריגר. לאחר גרירת הפעולה למרכז המסך בממשק של המערכת בוחרים את סוג הפעולה המתאימה, לדוגמה שליחת מייל. ניתן בשלב זה להגדיר מתי יישלח המייל המערכת, לדוגמה שליחת המייל לאחר השלמת הרישום בטופס הקיים בדף הנחיתה שהקמנו. יש להגדיר את הפעולה גם לאחר שליחת המייל, כולל אפשרות לבחור את זמן ההמתנה.

חשוב לציין כי המערכת מציעה מגוון רחב של פעולות להגדרה לאחר שליחת המייל, לרבות אפשרות שליחת מסרון אם המייל שנשלח נכשל.

מומלץ להכין בסיס נתונים לצורך יצירת רשימות דיוור, כך ניתן לשלוח בקליק מהיר מייל שיווקי או מידע אחר לרשימת תפוצה של לקוחות קיימים ופוטנציאליים. ניתן לבחור תבניות מעוצבות או לעצב תבנית בהתאמה אישית, יש גם אפשרות לערוך תבנית קיימת בהתאם לצרכים שלכם.

המערכת המתקדמת של סמוב כוללת בדיקות A/B, זהו יתרון משמעותי עבורכם מאחר ואתם יכולים לנטר ולנתח את תוצאות הקמפיינים שאתם מנהלים ולשפר את יחס ההמרה. המערכת מציעה מגוון רחב של פיצ'רים מתקדמים שיסייעו לכם להשיג את המטרות, לשפר משמעותית את יחס ההמרה וליהנות מאינטראקציה טובה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

ניתן לעקוב באמצעות המערכת אחר כל מייל שנשלח ללקוח, לבדוק האם המייל התקבל ונפתח על ידי הנמען, האם הנמען לחץ על הקישור המצורף לתוכן ההודעה ועוד.

התממשקות עם המערכת של אינוייס פור יו

מערכת הדיוור המתקדמת של Smoove מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ומובילה, בהתאם לתקן של ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, וניתן להתאים את המערכת לצרכים הייחודיים שלכם. ממשק הניהול המתקדם נגיש מכל מקום, בארץ והעולם, וניתן להיכנס למערכת בכל רגע נתון.

חשוב לציין כי המערכת של סמוב מתממשקת בקלות ובמהירות עם המערכת מבית Invoice4u, ולמעשה היא משדרגת אותה ומבטיחה שלושה יתרונות מרכזיים:

  • סנכרון מלא בן שתי המערכות המובילות מאפשר לכם לצרף לקוחות לרשימת הדיוור בקליק אחד מהיר.
  • המערכת כוללת כלי אוטומציה והתממשקות בין שתי המערכות מאפשר לצרף גולשים שרכשו מוצר כלשהו ישירות לרשימת דיוור רלוונטית.
  • ההרשמה למערכת של Smoove היא ללא כל עלות, והחיבור שלה למערכת של אינוייס הוא לגמרי בחינם.