רואה החשבון שלי פשוט נדהם!
כל בעל עסק קטן וודאי יודה בכך שכדי להיות עצמאי (ואחד מוצלח) דרושה משמעת עצמית. ויותר מכך – דרושה התנהלות מסודרת. בין אם זה במהלכים שיווקיים, בשיטות עבודה כלליות, בניהול עובדים או בניהול חשבונאי.
ואני רוצה לחדד את הנקודה,
אם חוסר סדר בשיווק יגרור הפסד עסקה פוטנציאלית, זה וודאי לא טוב.
אבל חוסר סדר חשבונאי עלול להיות כואב מכך: קנסות מטעם הרשויות והסתבכויות שרק האל יודע כיצד ניתן לצאת מהן.
כן, גם בעלי עסקים קטנים עלולים למצוא את עצמם במצבי דרישות תשלום מטעם מס הכנסה שממש אין להם מושג כיצד צצו. ולא רק זאת – ללא מערכת ניהול דיגיטלית מדוייקת הם נמצאים במצב שקשה יהיה להם לשחזר לעיתים מידע, דבר שעלול לגרור מצב של צורך לשלם קנסות והיטלים מיותרים וכל זאת רק בכלל ה…בלגן.
אז אתם שואלים אם רואה החשבון שלכם יאהב את התוכנה?
אתם תוהים אם ייתן לכם את ברכת הדרך להשתמש בה?
אנו טוענים (צועקים..) שכן!
כי רואי חשבון אוהבים סדר.
רואי חשבון בעצמם עובדים עם מערכות ממוחשבות.
אז מה יש כאן בעצם להפסיד? לא כדאי יותר לחשוב כמה יש להרוויח?
אתם, שלא תמיד שומרים על סדר בניירת – הדהימו את רואה החשבון שלכם ושילחו לו את החשבוניות כל חודש ישירות מתפריט דוח הכנסות ותוכלו להיות בין אלה שיספרו לכולם "רואה החשבון שלי פשוט נדהם!".