טיפ 3 בסידרה השיווקית – איך תוכלו להגדיל את הלייקים לעמוד הפייסבוק שלכם (קידום עמוד ללא השקעה כספית)

כל עסק קטן מבקש להשיג נוכחות במדיה החברתית ובעיקר בפייסבוק.

אבל כדי שיותר עיניים יצפו בנו אנחנו צריכים להשיג כמות גדולה של

אנשים שיהיו חלק מקהילת הפייסבוק שלנו.

כיצד מתחילים? וכיצד מניעים את התהליך על מנת להשיג את הלייקים המיוחלים?

נכון, ניתן לעשות קמפיינים ממומנים, אך מדובר בהוצאה כספית שואבת,

ואין רצון לבצע הוצאות לפני שיש הכנסות מהפייסבוק.

לפיכך כל שנותר הוא לקדם את העמוד על מנת לגייס קהל בשיטות אחרות.

כל המרבה ביצירתיות הרי זה משובח!

להלן רשימת טיפים קצרה שתוכלו להיעזר בה לצורך הבאת לייקים בחינם לעמוד הפייסבוק שלכם:

  1. קריאה לפעולה בניוזלטר החברה שלכם עם הזמנה מפורשת להצטרף
  2. ולהקליק על הלינק המוביל לעמוד. עליכם לייצר ערך למי שמתעניין בהענקת הלייק שלו: הבטחה למידע בלעדי שיהיה בעמוד, מתנות, תמריצים, מתנות תוכן ייחודיות ועוד.
  3. הוספת קישור לעמוד הפייסבוק בחתימת המייל האוטומטית שלכם. עצבו באנר מזמין שמספר על עמוד הפייסבוק החדש שלכם. בלחיצת כפתור הגולש יגיע לשם ומשם כבר המרחק ללייק קצר.
  4. ספרו על הקהילה החדשה שלכם + לינק אליה בקבוצות ייעודיות וברחבי הפורומים ברשת. בדקו קודם את כללי הקהילה, האם מותר לכם לפרסם אותה שם.
  5. בקשו מחברים, קרובים, עובדי החברה ומקורבים לעשות לייק לעמוד – יש אלמנט שיווקי חזק בכך שיש כבר אנשים שם.
  6. השתמשו במערכת Invoice4u– שתלו לינק לעמוד עם משפט הזמנה מפתה להצטרף לקהילה. כל הצעת מחיר, חשבונית מס או חשבון עסקה תכלול את הקישור ועיניים רבות ייחשפו למידע.

איך מייצרים קריאה להצטרף לעמוד הפייסבוק שלכם באמצעות מערכת Invoice4U

כנסו למערכת

  1. בחרו "החשבון שלי" בימין המסך
  2. בחרו "הגדרות המסמך"
  3. גללו את המסך מטה
  4. בחרו בשדה "הוספת תוכן מותאם על גבי המייל הנושא את המסמך"
  5. הזינו את המסר המזמין לקהילת הפייסבוק שלכם בשדה הריק. לדוגמא: "להצטרפות לעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן. 5 המצטרפים הראשונים מדי יום עשויים להיות מופתעים לטובה!"
  6. לחצו "שמור"

מעתה, כאשר תשלחו חשבונית מס קבלה לכל לקוח שלכם או ללקוח פוטנציאלי הוא ייחשף להזמנה המאתגרת שלכם לקהילת הפייסבוק באמצעות המייל של מערכת Invoice4u.

רו"ח יורם שיפר

יו"ר – Invoice4U