איך יוצרים חשבונית מס שתגרום ללקוח שלך לחייך

אומרים שקשר טוב בין ספק לבין לקוח הוא הדבר החשוב מכל. הנאמנות של הלקוח שלכם היא שתחזיק אותו אצלכם גם אם המתחרה יציע מחיר זול משלכם.

בהקשר זה אני רוצה לספר סיפור על לקוח שהשתמש במערכת שלנו כדי לתת לחשבונית שלו מגע אישי עד כדי כך שהוא ריגש את הלקוחה אליה היא נשלחה.

נשמע מוגזם?

אבי החליט להוסיף תמונה מיוחדת מתוך מאגר התמונות שלנו כששלח ליעל, הלקוחה שלו, חשבונית מס.

יעל, אחרי שנים של טיפולי פוריות, הביאה לעולם תינוק מתוק.

אבי, שידע על ניסיונותיה להרות (היכרות של שנים) וכמובן על הלידה המשמחת, החליט להוסיף לחשבונית ששלח לה ברכה אישית עם תמונה. כן, ממש בתוך החשבונית.

זה היה מיד אחרי הלידה וזה היה משהו שאף פעם לא הופיע כמובן בחשבוניות שלה.

שיחת הטלפון שקיבל למחרת הדהימה אותו.