1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

בקרה על הצד הפיננסי של העסק והעובדים בו

מאת: יורם שיפר

על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב עדכנית וטובה יותר של המצב הכספי בעסק שלכם וגם על מנת שתוכלו לתכנן את תזרים המזומנים שלכם, תוכלו להשתמש במערכות אינטרנטיות המותאמות בדיוק לצרכים האלה. יש בשוק לא מעט מערכות כאלה ועליכם לבחור את המערכת האידיאלית עבורכם. שימו לב, שכל מערכת שונה ויש לה את הממשק הייחודי לה.
מה שכן, המשותף לכל המערכות האלה הוא שניתן לבצע איתן מספר דברים בהם: לבצע בקרה טובה יותר על הוצאות העסק, להוציא דוח רווח והפסד, להפריד בין סוגי הוצאות שונים ולנהל את הספקים של העסק.

 

ממשק אחד שיעשה לכם סדר בבלגן

כפי שהוזכר לעיל, בזכות הממשק של מערכות ניהול הוצאות לעסק, ניתן לבצע מעקב ובקרה על כל ההוצאות. הנתונים יכולים לעזור לבעל העסק להבין מה מצבו והאם העסק שלו נמצא במצב שהוא מרוויח או שהוא מפסיד. מבחינת דוח ניהול רווח והפסד, בעל העסק יכול להתחבר לממשק התוכנה האינטרנטית ולהוציא בזמן אמת דוח מפורט ומסודר. הדוח כולל את שיעור הרווחים וכמו כולל גם נתונים לגבי ההפסדים שיש לעסק. יתרה מזאת, ניתן גם להפריד בין הוצאות קבועות, הוצאות שוטפות והוצאות חד פעמיות.

כמו כן, לכל עסק שעובד עם ספקים, יש יכולת לנהל את כלל הספקים. אלו ספקים שהעסק מזמין מהם מוצרים או שירותים. המערכת מרכזת את כל הספקים ובעל העסק יודע מי הספקים שעובדים איתו, מה הסחורה שהוזמנה מהם, הכמות שלה ונתונים נוספים. יתרון נוסף שיש במערכת אינטרנטית לניהול הוצאות נעוץ בכך שבעל העסק יכול לנהל את את החשבונות שלו בעצמו. הוא גם יכול להפיק דוחות של הכנסות והוצאות, דוחות למע"מ ודוחות למס הכנסה. יותר מזה, אין צורך לחשב את המע"מ ומקדמות מס הכנסה באופן עצמאי, שכן המערכת עושה את החישוב.

 

מערכת מתקדמת שניתן להתחבר אליה מכל מקום ובכל זמן

אם בעל העסק רוצה להתחבר למערכת, כל מה שהוא צריך הוא חיבור אינטרנטי. ניתן להתחבר למערכת באמצעות טלפון סלולרי, טאבלט, מחשב נייד ומחשב הנייח. הנתונים נגישים מכל מקום ובכל זמן. אפשר להעלות מסמכים ולרשום את ההוצאות בצורה פשוטה וקלה. המערכת יודעת לשייך הוצאות וחשבוניות לספקים (במידה וכבר נרשמו כאלה בעבר).

 

בקרה על הוצאות יש ומה עם בקרה על שעות העבודה של העובדים?

אם טיפלתם בצד הפיננסי והכלכלי של העסק, כעת נותר גם לטפל בצד הקשור לבקרה על שעות העובדים המועסקים בעסק שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות שעון נוכחות. זה יחסוך לכם זמן יקר, ימנע טעויות חישוב וכמו כן יצמצם לכם עלויות. מדובר על פתרון מדויק שיספק לכם מעקב אחר נוכחות העובדים בעסק שלכם. קיימים כל מיני סוגים של שעוני נוכחות. יש שעוני נוכחות אינטרנטיים, ביומטריים עם זיהוי פנים, ביומטריים עם טביעת אצבע וכאלה עם קורא מגנטי. יש לבחור את שעון הנוכחות המתאים לעסק שלכם. לדוגמה, אם יש לכם עסק בו אתם מעסיקים עובדים מהבית או עובדי שטח, ההמלצה היא להשתמש שעון נוכחות עם דיווח אינטרנטי.

יורם שיפר

יורם שיפר – רואה חשבון ואחד מבעלי משרד רו"ח זיו, שיפר ושות'.
יזם בתחום האינטרנט. בין היתר פיתח מערכת להנהלת חשבונות דיגיטלית
ומערכות נוספות שנועדי לסייע לבעלי עסקים להמריא גבוה.