מבט כללי על מערכת ה CRM

המערכת הינה רבת משתמשים והיא מאפשרת:

  • לקלוט פרטי מתעניינים באופן ידני או באמצעות יבוא אוטומטי ממערכות אחרות (API ).
  • לנהל מעקב שוטף אחר ההתנהלות מול המתעניינים והלידים
  • לנהל תרשומות מסוגים שונים
  • לשלוח למתעניינים הודעות ותזכורות במיילים או בהודעות SMS
  • לשלוח למתעניינים הצעות מחיר
  • המערכת הינה רבת משתמשים – ניתן להוסיף נציגים / סוכנים אשר יוכלו לעשות שימוש במערכת  CRM מבלי להיות חשופים לנתוני החשבוניות ונתונים אחרים במערכת invoice4u בגישה מאובטחת אשר איננה מציגה את נתוני מערכת החשבוניות
  • כל נציג יראה את הלידים או המתעניינים אשר הוקצו לטיפולו
  • ניתן להעביר מתעניינים ולידים מנציג לנציג – כל העברה יכולה להיות מלווה במייל און SMS
  • להפוך ליד ללקוח
  • לנהל מקורות הגעה שונים
  • לנהל מעקב כספי אחר שווי לידים ולהפיק דוחות ניהוליים
  • להפיק דוחות וחתכים שונים
  • כל הלידים אשר נסתיים הטיפול בהם נשמרים בארכיון
  • לצרף כל ליד לרשימת הדיוור האינטגרלית שלנו  "invomail"
  • לנהל רשימות דיוור שונות ולסנכרן לידים לרשימות הדיוור "invomail"